אורח


הוסף למועדפים שלח לחבר 
הוסף לדף הבית צור קשר 

חפש ב:     חיפוש
מאמרים נוספים
מתכון להכנת סלמון
רעיונות לעיצוב הבית- מסיבת רווקות, יום הולדת ועוד..
קוקטיילים נהדרים וקלים לשדרוג מסיבות קיץ !
מתנות של אהבה - רעיונות למתנות מיוחדות למסיבות
מסיבת רווקות - משחקי חברה
הילה וידור, שחקנית כובשת
איך עושים פלייבק ?!!!
יום הולדת - סיפור מהחיים
קסם מחול המזרח, קצת מידע על ריקוד בטן....
מקום ראשון להצגה "מים גנובים" של התיאטרון העירוני נתניה
רוצים להיכנס לעולם הטלוויזיה ? זה הזמן והמקום.
תנועה ומחול מזרחי - מיטל סאסי רקדנית בטן
סיפורי אלף לילה ולילה, הסיפור האמיתי - מיטל סאסי
מחוויותיה של רקדנית הבטן מיטל סאסי
למה קוראים ל"ריקודי בטן" ריקודי בטן?
הופעת ריקודי בטן בחתונה
אודות המוזיקה הים תיכונית
מאמר שני לקראת "ערב זמר ים תיכוני"
מהות ריקודי הבטן
אום כולתום- אם כל השירים

הוט שירות לקוחות | הוט טלפון - צור קשר


   

 

הוט טלפון שירות לקוחות


כיום ישנה חשיבות רבה וערך מוסף עבור נתינת שירות לקוחות ראוי וטוב, וחברות רבות רואות בזה חשיבות עליונה, ושמות על זה דגש נרחב בפעילות החברה.

חברה המכבדת את עצמה דואגת שלקוחותיה תמיד יהיו מרוצים ממתן השירות וישמרו בחברה לאורך זמן רב.

שאלנו את הוט שירות לקוחות איך ניתן לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו, כיצד הלקוח רואה את נתינת השירות הנכון ואיך משפרים את השירות ללקוח שיינתן בצורה הכי טובה שאפשר?

מאז ומתמיד הלקוח היה תמיד ברשימת החשיבות העליונה ונחקקו חוקים רבים להגנה וטובת הלקוח, ישנם תביעות רבות כנגד חברות שונות שיתנהגו בצורה לא נאותה ללקוחות וישנם לקוחות רבים שנפגעו ממתן שירות לקוי.

בשל כך חברות רבות מקבלות החלטה לשפר את מתן השירות שלהן, ולתת ללקוח שירות איכותי ומצוין.

בהוט שירות לקוחות החליטו לשלוח את עובדי החברה שמשרתים את הלקוח לקורס שילמד את העובדים איך לתת ללקוחותיהם בהוט טלפון שירות טוב ואיכותי, חוץ ממענה של הוט טלפון ישנם עוד עובדי חברה שונים שעוברים את ההכשרה החל מטכנאי החברה שמגיע לתת ללקוח שירות בביתו, נציגי שירות הוט טלפון שיתנו מענה נחמד אנושי ויעיל ועד למנהלי החברה שיחסם לעובדים לא פחות חשוב.

ישנם קורסים אשר העובדים עוברים הכשרה, בה הם לומדים נהלים חדשים ודרישות אשר הם נדרשים לקיים כדי להיות עובדים מין המניין בחברה.

לאחר שהעובדים מקבלים את ההכשרה התנהלותם משתפרת והשירות הניתן הוא ברמה שונה, ועל פי הדרכה והדרישות אותם קיבלו בקורס.

ישנו פיקוח רב על מתן השירות כדי שיהיה נכון וינתן בצורה נכונה וראויה עבור הלקוח.

ההדרכות ניתנות גם במענה ללקוח חיצוני וגם במענה ללקוח פנימי, החברה דורשת מעובדיה לתת שירות מעולה גם ללקוח שאינו חיצוני, למשל במחלקות שונות כמו מחלקת שכר הדרכה ומשאבי אנוש.

בשירותי לקוחות כדוגמת הוט שירות לקוחות מלמדים לא רק את העובדים לתת שירות טוב אלא גם את מנהלי החברה, ראשי צוות, אנשי מכירות ומוקדני שירות.

בהוט שירות לקוחות שהיחס ללקוח יהיה ראוי ונכון כדי שהלקוח ישמר בחברה ויביא אליה לקוחות חדשים.

ישנם הרצאות רבות במתן שירות נכון ללקוח, והדרכות שנערכות אחת לכמה זמן.

הוט שירות לקוחות

חברת הוט היא חברת תקשורת ישראלית המציעה שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי.

בעבר פעלה רק בתחום האינטרנט והכבלים וכיום התפתחה וישנם חברות בת אשר בבעלותה, כדוגמת חברת "הוט מובייל" שהיא חברת בת ישראלית של הוט אשר מספקת שירותים בין לאומיים, כגון שיחות טלפון לחו"ל ותקשורת בין לאומית.

בעבר יכלנו לצפות בטלוויזיה בבית בערוץ 1 בלבד ולא היה מגוון ערוצים שונים כמו היום, השאיפה הייתה לפתח את הנושא ולהגדיל את הערוצים הניתנים לצפייה.

בתחילת שנות ה-90 נכנסו לתעשייה 6 חברות כבלים שונות בישראל, כל אחת מהן פעלה באזור מסוים והן לא שיתפו פעולה בניהן.

לאט לאט התמזגו החברות לחברה אחת - הוט, שפעלה בפריסה ארצית.

לאחר כמה שנים הצטרפה חברת YES לשוק והחלה כמתחרה משמעותית של חברת הוט.

כיום חברת הוט מונה מעל 900 אלף לקוחות, ונחשבת כחברה גדולה (גם בחו"ל).

כיום החברה מפעילה בבעלותה את הוט מערכות תקשורת – שירות טלוויזיה וכבלים והוט טלקום- שירות הוט טלפון קווי ואינטרנטי.

כמו כן ישנה את חברת הבת הוט- נט שהיא ספקית אינטרנט ישראלית, ואת חברת הוט מובייל שהיא מתמחה בתחום הסלולר.

החברה מפעילה בכל חברת בת מערך של הוט שירות לקוחות שמספק מענה בתחומים שונים ללקוח, גם דרך אתר אינטרנט וגם בהוט טלפון על ידי נציג מטעם החברה.

בשנת 2013 ארגון כוח העובדים איגד את עובדי החברה ובעיקר את עובדי הוט שירות לקוחות  שהם רוב העובדים המועסקים בחברה כיום.

החברה כתגובה שכרה חברות קבלניות והעבירה את עובדים בהוט שירות לקוחות אליהם.

הוט שירות לקוחות ידוע במתן שירות ארוך מהרגיל, והמתנה ארוכה למענה בהוט טלפון והחברה נקנסה כמה פעמים על ידי המועצה לשידורי כבלים ושידורי לווין .

בשל הביקורת על מתן השירות בהוט שירות לקוחות, החברה החליטה לפתוח מוקד שירות חדש ומעסיקה בו כ200 נציגי שרות חדשים.

נציגי שרות הוט טלפון יצטרפו לכ- 1400  נציגי שירות  שכבר מועסקים בחברה.

הוט פועלת כיום בשבעה מרכזי שירות בארץ.

החברה החליטה להשקיע מאמצים וכספים רבים כדי לשפר את השירות הניתן ללקוחותיה, ונמצאים כעט בעיצומו של תהליך גיוס של עוד עובדים לשירות הלקוחות בחברה.

לדבריהם תהליך הוט שירות לקוחות ילך וישתפר עם הזמן ויבוצעו בו שינויים שונים.

הוט משתדלת בחודשים האחרונים להוכיח שהיא משפרת את רמת שירות הלקוחות שהיא נותנת ומקווה שיחול שיפור גדול בעניין.

 


שלח מאמר לחבר

דרג מאמר זה

אודות הכותב
שם הכותב :  
אודות :
מקצוע :
מאמרים נוספים : למאמרים נוספים שפורסו על ידי
לחץ כאן ובנה אתר אינטרנט תוך 5 דקות


קישורים נוספים :
בניית אתרים
קידום אתרים
מדריך לבניית אתרים
מאמרים
אינדקס אתרים
שיתופי פעולה :
משחקים
צמיגים לרכב
www.2all.co.il
כל הזכויות שמורות ל
2all.co.il   בניית אתרים   וקידום אתרים באינטרנט  דוא"ל admin@2all.co.il תנאי שימוש באתר