רוצה אתר אינטרנט בחינם ?

דרושה מזכירה

דרושה מזכירה לסניף גלבוע והעמקים למשרה מלאה, העבודה בישוב גן נר. דרישות העבודה: חריצות, ראש גדול, תקשורת בין אישית טובה, העבודה בסביבת עבודה ממוחשבת, ידיעת תוכנות ה-OFFICE, הגעה עצמאית למקום העבודה.

מזכיר/ה

בעל/ת ניסיון באדמיניסטרציה? זו ההזדמנות שלך

לחברת הייטק מובילה באזור השרון

תיאור התפקיד:

ניהול יומן, קביעת פגישות, זימונים, מענה טלפוני, תיאום וקישור בין גורמים, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה!

אנגלית ברמה גבוהה מאוד (תכתובות, שיחות) - חובה!

שליטה מלאה ביישומי ה-OFFICE - חובה!

יחסי אנוש מעולים

דינאמיות

יכולת עבודה תחת לחץ



תנאים מעולים למתאימים/ות!!!



מזכירת אחר - הצהריים

תיאור המשרה: למשרד עו"ד גדול ומוביל בר"ג דרוש/ה מזכיר/ת אחר הצהריים.
שעות העבודה: א'-ה'- 14:00-20:00
ניהול יומנים, מענה טלפוני, ניתוב שיחות, הדפסות, הכנת פסקי דין, דואר, צילומים, כריכות ועוד

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
ניסיון בעבודה במשרדי עורכי דין - יתרון
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס - חובה
כושר ביטוי טוב, שירותיות, אדיבות, יוזמה אישית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!!!!

לחברת תרופות בפתח תקוה דרוש/ה רפרנט/ית דואר

למח' דואר דרוש/ה פקיד/ה
במסגרת התפקיד: טיפול וחלוקת בדואר נכנס, הזנה למערכת הממוחשבת ושליחת מיילים לעובדים, חלוקת תלושי שכר,תיוק מסמכים, קשר עם ארכיון החברה ומעקב על הגעת המסמכים שהוזמנו תיוקים שוטפים בהתאם לבקשות של גורמי שכר ומשאבי אנוש ועדכון פרטים אישיים של עובדי החברה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה
היכרות עם תוכנות האופיס- חובה
ניסיון בעבודה משרדית- יתרון
היכרות עם מערכות ממוחשבות נוספות- יתרון
העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
העבודה בפתח תקווה

מזכיר/ת אחר הצהריים לחברה משפחתית באזור יהוד

ימים א'-ה' שעות 15:30-20:30
תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית, מענה טלפוני, תיאום פגישות, ניהול יומנים והדפסות
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
שליטה מלאה ב- Office
אנגלית ברמה גבוהה
שירותיות ויחסי אנוש טובים
לפרטים: 08-9406066
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: cv329@manpower.co.il

לחברת הייטק מובילה דרוש/ה אדמינ/ית-משרה זמנית

לחברת הייטק מובילה ברחובות דרוש/ה אדמינ/ית הזמנות למשרה זמנית (כ-7 חודשים).
במסגרת התפקיד: עזרה בניהול הזמנות עבור לקוחות החברה, עבודה מול ממשקים שונים בארגון, קשר מול מחלקת הלוגיסטיקה על משלוחים מחו"ל ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
תואר ראשון- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה)- חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office, Outlook.
ניסיון בארגון גלובאלי- יתרון
משרה מלאה
העבודה בפארק המדע, רחובות

לחברת תרופות גדולה דרוש/ה אדמינסטרטור/ית

לחברת תרופות גדולה דרוש/ה אדמינסטרטור/ית
במסגרת התפקיד: בקרת תקינות ואיכות נתונים של עובדי החברה, מענה לגורמי מש"א עבודה מול ממשקים שונים בחברה.
רישות:
תואר ראשון - יתרון
ניסיון רלוונטי - חובה
שליטה בתוכנת ה-office - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
זמינות למשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00

לארגון אקדמאי פרטי דרוש/ה מזכיר/ת שיווק

במסגרת התפקיד:
שיווק ומכירות שרותי הארגון לתלמידים פוטנציאליים טלפוני ופרונטאלי בארץ ובעולם,
ביצוע מכירות המשך לתלמידים קיימים.
תפעול אדמיניסטרטיבי: קביעת פגישות, מענה לטלפונים, ארגון לוחות זמנים הדפסות והזמנת ציוד, הכנת חומרים וטיפול בתלמידים קיימים.
דרישות התפקיד:
ניסיון שיווקי/אדימינסטרטיבי-חובה
אנגלית שפת אם-חובה
פניות למשרה מלאה ועבודה בשעות לא שגרתיות- חובה
העבודה בירושלים
תנאים טובים למתאימים

דרושים לאודישנים הורים וילדים

דרושים לאודישנים הורים וילדים בגילאים שונים, לפרסומות בטלויזיה, פרסומות באינטרנט, הפקות אופנה, הפקות למגזינים ועיתונות . מגיל שנה ומעלה ,מראה אירופאי/מזרחי/אסייתי/כהיי עור/אפרו אמריקאי/סיני/קולומביני ועוד. להגשת מועמדות יש לשלוח אל האימייל תמונה של ההורה והילד יחד, עדיפות תמונה עם חיוך למצלמה. ניתן לשלוח גם דרך האתר WWW.T4YOU.CO.IL 03-5614403 050-91-44404 דרישות: חייכנים, נעימים, בעלי ביטחון עצמי מינימלי,רציניים, מוכנים ורוצים להצליח, אוהבים חשיפה.

פקיד/ת קבלה לחברה לבניה מתועשת בפ"ת

לחברת בניה מתועשת ותיקה וייחודית בפ"ת, דרוש /ה פקיד /ה קבלה מנוסה לצהרים (ימים א' - ה' משעה 11:00 ועד 19:00, יום ו' לסירוגין או עפ"י צורך משעה 8:00 ועד 12:00).
נדרש ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית, שירות לקוחות, תאום פגישות, מענה טלפוני וניתוב שיחות, עבודות פקידות - טיפול בפקסים ואי מיילים, הדפסת מכתבים, תיוקים, הכנת הצעות מחיר, הפקת ת"מ / חשבונית וגביה מלקוחות. שליטה בסביבה ממוחשבת אינטרנטית. שירותיות, אדיבות, סובלנות, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להפעיל שיקול דעת, אחריות, סדר וארגון. השכלה רלוונטית: 12 שנות לימוד, אנגלית ברמה טובה - יתרון. תנאים טובים למתאים /ה. משרה מיידית.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153

לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה פקיד/ת מחסן

התפקיד כולל מתן שרות לכל מחלקות המחסן, רכש, הנה"ח בסיסית, הקלדות הזמנות, תעודות משלוח, קבלת סחורה למחסן.

דרישות התפקיד:
ניסיון בפריוריטי מודול מלאי, ייצור ואיכות - חובה
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
ניסיון באופיס וורד ואקסל - חובה
נדרשת תפיסה מהירה, יחסי אנוש טובים, עבודה בתנאי לחץ, דייקנות
שעות עבודה 7:00 – 15:30
אנגלית ברמה טובה

קורות חיים ניתן לשלוח ל- cv924@manpower.co.il

למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית

למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית
למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית בחברה ישראלית גדולה במגוון עבודות ותפקידים לבחירה, שכר גבוהה 5000-10000 ש"ח בחודש לפרטים נוספים אפשר לפנות למייל: barak7165@gmail.com או להיכנס לקישור הבא:
http://yanivhaim25.wix.com/makemoneyfromhomewrw

לחברת ביטוח מובילה פקיד/ת שירות ו-back office

לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה פקיד/ת שירות ו-back office
לפנייה ללקוחות קיימים בהצעה של שירות חדש ומתקדם!
במסגרת התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית ושירות ללקוח,
בצוות נעים ומשפחתי!
עבודה במרכז תל-אביב (דרכי הגעה נוחות - ליד עזריאלי)
שכר שעתי + בונוסים חודשיים!
דרישות:
זמינות למשרה מלאה - חובה.
כושר ביטוי גבוה - חובה.
ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון.

לחברת ייבוא ושיווק בבית שמש מזכירה לספקים ולקוחות

לחברת ייבוא ושיווק ציוד ואספקה למעבדות דרוש/ה מזכיר/ה, אסרטיבי/ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול ספקים ולקוחות. המשרה כוללת טיפול טלפוני ותכתובת (עברית ואנגלית) הפקת מסמכים ותפעול כללי. שעות עבודה: ימים א' - ה' בין השעות 17:00 - 8:00 תחילת עבודה מיידית. מיקום א.ת הר טוב א' (ליד בית שמש). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד: ידע ושליטה בשפה האנגלית הכרחית. שליטה במחשב ותוכנות האופיס. שליטה בתוכנת SAP - יתרון.ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון.

עבודה אדמיניסטרטיבית - משרה זמנית

למרכז שכר והטבות בחברת תרופות מובילה, דרוש/ה עובד/ת זמני/ת לתקופה בת חודש- חודשיים
תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית (תיוקים,צילום,סריקה וכו) במסגרת פרויקט טפסי 101.
תחילת עבודה- סוף דצמבר.
העבודה בפתח תקווה בין השעות 8:00-17:00
דרישות התפקיד:
נכונות וזמינות לעבודה זמנית של חודש- חודשיים החל מסוף דצמבר-חובה
ניסיון פקידותי-יתרון
ניסיון בעבודה עם תוכנות ה-OFFICE

מזכיר/ת אחה"צ לחברת השקעות גדולה ומובילה

במסגרת התפקיד: ניהול יומן, קבלת אורחים, מענה טלפוני, שליחת פקסים הדפסות וכדומה.

דרישות התפקיד:
שליטה ב- Office - חובה
רצינות, שירותיות, אדיבות, יכולת לימוד מהירה
היקף המשרה: א'-ה' 14:00-21:00 - גמישות לשעות נוספות
תנאים מצוינים לתאימים/ות!!!
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות