רוצה אתר אינטרנט בחינם ?

לחברת עמילות מכס דרושה מזכירה

לחברת עמילות מכס בתל אביב דרושה מזכירה, שעו העבודה: א-ה: 08:00-16:00 שישי לסירוגין.
דרישות: ראש גודל, יכולת עבודה בתנאי לחץ, שליטה בשפה האנגלית, שליטה בישומי ה office, מיידי!

מזכיר/ה

לפרויקט לאומי לחסכון במים - במסגרת התפקיד מענה טלפוני, עדכון והזנת דוחות, מתן שירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית, ביצוע הדפסות ועוד
שעות עבודה: 08:30-16:30 יום ו' לסירוגין עד 14:00
המשרה הינה משרה זמנית לארבע חודשים עם אופציה להמשך.
*תנאים טובים למתאימים.

דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית, העבודה היא

דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית, העבודה היא במגוון תפקידים ואפשרויות לבחירה: שירות לקוחות טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירות או בגיוס עובדים, שכר גבוהה! בין 6000-13000, לפרטים נוספים אפשר לפנות לטלפון 0546471128 או במייל a05020142015@gmail.com

דרושים עובדים ועובדות לעבודה מהבית

דרושים עובדים ועובדות לעבודה מהבית, העבודה היא במגוון תפקידים ואפשרויות לבחירה: שירות לקוחות, טלמרקטינג, טלמיטינג, או מכירות, שכר גבוהה! בין 5000-12000 לחודש, לפרטים נוספים אפשר לפנות במייל avodaandzeh@gmail.com גלעד

לחברת תרופות מובילה דרוש/ה מתאם/ת back office

תיאור המשרה:
לחברת תרופות דרוש/ה מתאמ/ת back office למרכז גיוס:
הקמת קורות חיים במערכת הגיוס תוך כדי הזנת מיומנויות ונתונים לפי תהליך מוגדר.
תפקיד הנותן הזדמנות לדריסת רגל בארגון גדול!!!!
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון.

לחברת ייבוא ושיווק בבית שמש מזכירה לספקים ולקוחות

לחברת ייבוא ושיווק ציוד ואספקה למעבדות דרוש/ה מזכיר/ה, אסרטיבי/ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול ספקים ולקוחות. המשרה כוללת טיפול טלפוני ותכתובת (עברית ואנגלית) הפקת מסמכים ותפעול כללי. שעות עבודה: ימים א' - ה' בין השעות 17:00 - 8:00 תחילת עבודה מיידית. מיקום א.ת הר טוב א' (ליד בית שמש). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד: ידע ושליטה בשפה האנגלית הכרחית. שליטה במחשב ותוכנות האופיס. שליטה בתוכנת SAP - יתרון.ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון.

רפרנט/ית הדרכה

לחברה מובילה
למרכז ההדרכות בחברת הייטק מובילה ברחובות
תפקיד תפעולי הכולל-הכנת חומרים לקורסים,תיאום קורסים מול מדריכים ומודרכים,
ניהול חדרי הדרכה,ניהול חשבוניות ספקים,עבודה על מערכת הקורסים הארגונית, ניהול
דו"חות אקסל ועוד. העבודה בהיקף של 80%, בימים א-ה 10:00-17:00
דרישות התפקיד:
אקסל ברמה גבוהה-חובה
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
בגרות מלאה-חובה, תואר ראשון-יתרון

מזכיר/ה במשרה חלקית להנהלת החברה

לחברת הייטק מובילה בתחומה באזור יבנה



במסגרת התפקיד:

עבודה מול מנהלים בכירים בארגון,

ניהול יומנים ותאום פגישות,

הכנת חומרים ומצגות לישיבות,

טיפול בנסיעות עסקיות, הקמת דרישות רכש ועבודה מול ספקים,

מתן מענה אדמיניסטרטיבי וממשק עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים.



דרישות: אנגלית - דיבור וכתיבה ברמה גבוהה
שליטה ביישומי Office


עמידות תחת לחץ

היקף המשרה - חצי משרה, יום אחד בשבוע (ה') 8:00-19:00 ועוד יומיים חלקיים בין השעות 15:30-19:00



דרושה מזכירת חברה/מנהלת משרד/ עוזרת אישית למנכ"ל דוברת ערבית

תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד: מענה וניתוב שיחות, קבלת אורחים, הוצאת משלוחים, הזמנת ציוד משרדי. אחריות על תהליכי הגיוס וקליטת העובדים בחברה, טיפול במתנות והטבות לעובדים. תיאום כל סידורי הנסיעה לחו"ל, ארגון ביקורי אורחים בארץ, אחריות על קשרי משקיעים, עבודה מול ספקים ונותני שירות. תפקוד כעוזרת אישית למנכ"ל וסיוע לסמנכ"לים השונים עפ"י הצורך.

דרישות תפקיד:
• יחסי אנוש מעולים, שירותית, דייקנית, ייצוגית
• בעלת יכולות סדר וארגון
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה (רמת שפת אם יתרון)
• שליטה בתוכנות OFFICE ועבודה בסביבה ממוחשבת
• ניסיון אדמינסטרטיבי קודם – חובה
• אקדמאית – יתרון
• יכולת לעבוד משרה מלאה + שעות נוספות עפ"י הצורך
• מעוניינת במשרה אדמיניסטרטיבית לטווח הארוך
• זמינות מיידית - חובה

מזכיר/ת הנהלה לשעות אחה"צ

לחברת היי טק באזור יבנה
במסגרת התפקיד: מתן מענה להנהלה הבכירה של החברה, עבודה מול סמנכ"לים ומנכ"ל החברה, מתן מענה אדמיניסטרטיבי, מענה טלפוני, תיאום פגישות, הדפסות ועוד.
4 ימים בשבוע,בין השעות 16:00-19:30 (קיימת גמישות מבחינת ימי עבודה).
דרישות:
שליטה בכל תוכנות ה- Office
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ניסיון אדמיניסטרטיבי
שירותיות, אמינות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית
הגעה עצמאית ליבנה

דרושה מזכירה

דרושה מזכירה אחראית ורצינית לטיפול בפניות טלפונים, קביעת פגישות, סיוע לאנשי מכירות, ידע בסיסי בעבודה במחשב, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, יחסי אנוש טובים.
העבודה במשרד בסביבה דינאמית וצעירה במושב בני ציון. ( עדיפות לתושבת מהישובים הסמוכים )

דרוש/ה מזכיר/ה

למכללה במרכז תל אביב דרוש /ה מזכיר /ת הנהלה.
תנאים טובים למתאים /ה.
דרישות: ניסיון בתפקיד דומה יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה אדמניסטרטיבית ושירות לקוחות, יתרון לניסיון בשיווק.
נכונות לעבודה במשרה מלאה.
יחסי אנוש מעולים, התמצאות מלאה במחשב - חובה!

מתאמ/ת אדמיניסטרטיבית לחברה מובילה

* השכלה אקדמאית - חובה
* שליטה ביישומי Office
* אנגלית ברמה טובה
* ניסיון מחברות סלולאר- יתרון
* בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אסרטיביים/ות, בעלי/ות ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ
* פניות למשרה מלאה + שעות נוספות
*** נא לציין מספר ת.ז. ע"ג קורות החיים ***
מגורים: חיפה, קריות, נשר, טבעון, יקנעם, רמת ישי, נצרת עילית, מגדל העמק, עפולה

מזכיר/ה לחברת הייטק

לחברת הייטק גדולה ומובילה בתחומה
דרוש/ה מזכיר/ה לשעות אחר הצהריים

במסגרת התפקיד תאום פגישות וניהול שוטף של יומנים,מענה טלפוני רציף.
הקמת דרישות רכש ועבודה מול ספקים.טיפול בחשבוניות
שעות עבודה 16-20 ימים א' ב' ד' ה'

דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
ניסיון בחברת הייטק יתרון משמעותי!!!
אנגלית ברמה גבוהה
*עבודה באזור רחובות*
קו"ח ל- cv304@manpower.co.il

לחברה מובילה ליבוא רכבים דרוש/ה מתאם/ת מכירות

התפקיד כולל: פנייה ללקוחות לתיאום פגישה עם אנשי המכירות,יצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ,אחריות על לוחות זמנים של אנשי המכירות בשטח .טיפול בתיקי לקוח,סיוע לאגף המכירות .

דרישות התפקיד:

12 שנות לימוד

ניסיון במכירות טלפוניות

שליטה בOFFICE בעיקר EXELL

התחייבות ל6 ימי עבודה ו/או עבודה בימי שישי לפי הצורך.

אוריינטציה מכירתית , אסרטיביות , יכולת עמידה בלחצים , הישגיות ומוטיבציה.

קורות חיים נא לשלוח CV833@MANPOWER.CO.IL

עוזרת אדמיניסטרטיבי/ת/ מזכירה


לארגון ללא מטרת רווח באזור ירושלים דרוש/ה מזכירה/ עוזרת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת ההקצבות בתחום חינוך, תיעוד ומחקר על השואה.

התפקיד כולל ניהול משרד, כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית במנהל ובצוות העובדים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת לרבות מענה טלפוני ודוא"ל, סריקה ותיוק; עבודה מול ארגונים נתמכים, כולל סיוע לפונים פוטנציאליים בהגשת בקשות לתמיכה, בדיקת בקשות, הכנת הפניות לדיון בוועדות, מעקב אחרי קבלת מסמכים ודו"חות מארגונים נתמכים, בדיקת דו"חות כספיים וסיוע בפרויקטים מיוחדים לפי הצורך.



דרישות:
• השכלה אקדמית
• ידע ונסיון בניהול משרד
• עברית ואנגלית ברמת שפת אם
• יכולת ארגונית גבוהה
• שליטה מלאה בתוכנותOffice
• הדפסה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה

פרסם מודעת דרושים

קטגוריות