רוצה אתר אינטרנט בחינם ?

מנהלת משרד בחצי משרה בשעות הבוקר

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה
העבודה בחצי משרה בין השעות 9:00 - 14:00
תיאור משרה:
תפקיד מגוון הכולל עבודה מול לקוחות, טיפול בדואר, מענה טלפוני, שיווק, גבייה, תחזוקת אתר אינטרנט ומדיה חברתית.
דרישות תפקיד:
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
ידע ונסיון בסיסי במחשבים ואינטרנט חובה (אופיס, חיפוש באינטרנט, פייסבוק).
אנגלית בסיסית.
יכולת קליטה טכנולוגית (יכולת לימוד הפעלת תוכנות שונות)
אחריות ואמינות. העבודה קבועה לטווח ארוך, לא מתאימה לסטודנטים.

מנהלת משרד


לחברה משפחתית וחמה בתחום גני ילדים דרושה עובדת משרד
ניהול משרד שוטף קשר עם לקוחות – שירות לקוחות , קשר מול העובדים- מורים בשטח פרסום ,גביה והוצאת חשבוניות

דרישות המשרה:
8:30-16:30שליטה מלאה באופיס
וסביבת אינטרנט
ידע וניסיון בשיווק ומכירות יתרון !
קורות חיים ל- workk7@walla.com

מנהל /ת משרד וקידום מכירות

לנגריה במושב בית גמליאל בין רחובות ליבנה דרוש /ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרה חלקית וגמישה (משרת אם) באדמיניסטרציה, רכש מספקים וקבלני משנה, הזמנות מלקוחות, הנהלת חשבונות וגבייה, קידום מכירות, תיאום פגישות (אדריכלים ומעצבים, חב' שיפוצים איכותיות, לקוחות פרטיים עסקיים ומוסדיים, חב' להשבחת נדל"ן, ישובים, מושבים וקיבוצים), תחזוקה וקידום אתר, הכנת הצעות מחיר, שירות לקוחות. סביבת עבודה נעימה ו"משפחתית". תחילת עבודה מיידית. תנאים מעולים ואפשרות לקידום למתאים /ה.
דרישות: אורנטציה שירותית מכירתית גבוהה. יכולת תפקוד עצמאית. שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנטית (דוא"ל, אופיס, הנח"ש). הנהלת חשבונות סוג 2, תקשורת בינאישית מעולה, דינמיות, אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, בעל /ת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת. מגורים באזור: ראשון לציון, גדרה, רחובות, יבנה וישובי הסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153

מנהל /ת משרד וקידום מכירות בראש העין

לחברת פיתוח וייצור מתקני בדיקה, כלי ייצור לתעשיית הרכבה של כרטיסים אלקטרונים, דרוש /ה מנהל /ת משרד וקידום מכירות מנוסה בתחום (אדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות בסיסית וגביה, רכש, שירות לקוחות וקידום מכירות). עבודה דינמית ועצמאית מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה. העבודה במשרה חלקית / בהמשך מלאה. תחילת עבודה מיידית. סביבת עבודה נעימה ודינאמית. שכר + בונוסים ותנאים טובים למתאים /ה.
דרישות : טכנאי/ת או הנדסאי/ת אלקטרוניקה מנוסה בענף – יתרון. ניסיון ברכש מקומי כולל שליטה באנגלית – יתרון. יכולת תפקוד עצמאית ובצוות. אוריינטציה שירותית מכירתית גבוהה. שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת, (אופיס – וורד, אקסל ואאוט לוק, דוא"ל ואינטרנט). יחסי אנוש מעולים. אסרטיבי /ת ו "ראש גדול". מגורים באזור: ראש העין, פתח תקווה, הוד השרון, אריאל, ברקן וישובי מושב וקיבוצי הסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית

דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית, העבודה היא במגוון תפקידים ואפשרויות לבחירה: שירות לקוחות טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירות או בגיוס עובדים, שכר גבוהה! בין 6000-13000, לפרטים נוספים אפשר לפנות לטלפון 0546471128 או במייל a05020142015@gmail.com

דרושים עובדים מכל הארץ לעבודה בכל תחומי ההייטק שיש

דרושים עובדים מכל הארץ לעבודה בכל תחומי ההייטק שיש, כמו משרות WEB, משרות JAVA, משרות NET., משרות C, משרות QA, משרות אבטחת מידע, משרות BI, משרות IT, משרות ניהול פרויקטים,משרות COBOL, משרות ניתוח מערכות, משרות DBA, משרות כלליות, משרות SAP, משרות mobile, ניהול, גיוס ומכירות, משרות מנכ"ל הייטק, ועוד המון, לפניות נא לשלוח קורות חיים לאימייל geuslhightech@gmail.com

מקדמת | מקדם מכירות וניהול משרד

למפעל ותיק לעבודות מיוחדות ואיכותיות באלומיניום ובניה קלה, במושב בית מאיר (ליד שורש, פרוזדור ירושלים) דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה חלקית, שעות גמישות. מנוסה בקידום מכירות, תיאום פגישות, פגישת לקוחות בתצוגה, תמיכה בפעילות מערך מכירות, שירות לקוחות, בהנה"ח שוטפת וגבייה. עבודה בענף בניה - יתרון. דרישות התפקיד: מסודר /ת ומאורגן /ת מטבעו /ה. שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנט. תקשורת בינאישית מעולה, דינמיות, בעל /ת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת. עבודה מיידית. תנאים טובים למתאימים.
קו"ח לפקס: 02-5342384

דרושים לאודישנים שחקנים ושחקניות לתפקידים ראשיים ומשניים

דרושים לאודישנים שחקנים ושחקניות לתפקידים ראשיים ומשניים
דרושים לאודישנים שונים לפרסומות ולסדרות שחקנים ושחקניות בעלי ניסיון בתחום המשחק או בעלי כישרון מיוחד בגילאים שונים.
לבדיקת התאמה יש לשלוח פרטים דרך האתר www.take4you.co.il
או ליצור קשר טלפוני 03-5614403
במידה ויש קורות חיים עדיף לצרפם.

מזכירת מנכ"ל / מנהת משרד

עבדת בחברה עיסקית ואת מעוניינת להיות מזכירת מנכ"ל ומנהלת משרד בחברה בינונית גדולה? לחברתנו, הממוקמת בגבעת שאול בירושלים, דרושה מזכירה ומנהלת משרד מנוסה ואסרטיבית עם רקע בשיווק, אדמיניסטרציה,הנהלת חשבונות, אופיס ואינטרנט. שעות עבודה 8:30-17:30 - גמיש.

אופרציה משרדית לתיירות פנים

היקף משרה גמיש. 3-4 בקרים בשבוע.
ידע במחשב ורשתות חברתיות ויכולת גבוהה ביחסי אנוש ועבודה מול קהלים משתנים.
עדיפות לידע וניסיון בתחום תיירות הפנים !

מנהלת משרד


דרושה מנהלת אדמינסטרטיבית
בעלת כושר ביטוי, אסרטיבית, וחרוצה
ניסיון בשיווק, שירות לקוחת
רקע או נסיון בהנהלת חשבונות יתרון !
עבודה באזור ראשון לציון.
קורות חיים
למייל- ovdim555@walla.com

דרושה מנהלת משרד


לחברה משפחתית וחמה בתחום גני ילדים דרושה פקידה.
ניהול משרד שוטף קשר עם לקוחות – שירות לקוחות , קשר מול העובדים- מורים בשטח פרסום ,גביה והוצאת חשבוניות

דרישות המשרה:
8:30-16:30
שליטה מלאה באופיס
וסביבת אינטרנט
ידע וניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון!
קורות חיים ל- workk7@walla.com

דרושים ודרושות עובדים לעבודה מעניינת מהבית העבודה היא לשחק במשחקי מחשב ...

דרושים ודרושות עובדים לעבודה מעניינת מהבית העבודה היא לשחק במשחקי מחשב באתר מקצועי בחו"ל מול קהל צופים וירטואלי, אין צורך לדבר עם הקהל רק לשחק במשחקי מחשב מול הקהל, דרישות חובה 100 מגה אינטרנט, לדעת לדבר אנגלית שוטף ברמת שפת אם, אפשרות לעבוד כמה שעות ביום מתי שרוצים, שכר גבוה מאוד למתאימים לפרטים נוספים נא לפנות ליניב yaniv348592@gmail.com

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית

לחברה בתחום המדיה

שעות עבודה 08:30 – 18:00
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שליטה בכל תוכנות האופיס - דגש על אקסל ברמה גבוהה
תואר ראשון - יתרון
נסיון בהנהלת חשבונות - הוצאת צ'קים, חשבוניות, גבייה, עבודה מול בנקים וכו' – חובה
תחילת העבודה במיידי עם תנאים מצויינים למתאימים/ות

מייל לקו"ח cv706@manpower.co.il

מזכיר/ה אחה"צ למשרד עו"ד בת"א

שעות העבודה :13:00-19:00
דרישות התפקיד:מענה טלפוני , תיוקים , שליחת פקסים , הקלדות ,
אנגלית -ברמה גבוהה ,שפת אם-יתרון
תנאים טובים למתאימים.
קורות חיים נא לשלוח CV833@MANPOWER.CO.IL

מנהלת משרד וקידום מכירות

לחברת שערים חשמליים בירושלים, דרוש /ה מנהל /ת משרד מנוסה בקידום מכירות, תאום פגישות, שרות לקוחות, בהנהח"ש בסיסית וגבייה, ניהול ומעקב קריאות שירות, שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנט. תקשורת בינאישית מעולה, דינאמית, בעל /ת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת. עבודה מיידית. תנאים טובים למתאימים.
קו"ח: 7430070 - 09

מנהלת משרד וקידום מכירות למוסך ותיק בחדרה

למוסך ותיק וייחודי בחדרה דרוש /ה מנהל /ת משרד קבלה וקידום מכירות. ניסיון בניהול משרד מוסך, הנהלת חשבונות שוטפת, שירות לקוחות, אורנטציה שיווקית / מכירתית - יתרון (תאום פגישות, הכנת הצעות מחיר, קידום מכירות). שליטה בסביבה ממוחשבת / אינטרנט /ית. מסודר /ת מטבעה - חובה. תנאים טובים ותגמול למתאימים..
קו"ח: 7430070 - 09
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות