בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 

דיקור סיני      דיקור סיני     דיקור סיני     דיקור סיני     דיקור סיני    דיקור סיני

 

דיקור ושיאצו  רפואה סינית 

ורדה שני-סגל 

  בית הרופאים יבניאלי 4 ראשל"צ 054-6854028
 
          
   המרידיאנים
 
    הרזייה מהירה
    השתתפות עצמית לבוטחים
    איך להגיע-מפה
    איך פועלות המחטים בדיקור
    דיקור ללחץ דם גבוה
    רפואה סינית - שיעור
    תזונה בגיל המבוגר
    כולסטרול והשפעות לוואי של התרופות להורדה
    הרזייה מהירה
    צבעי מאכל -מותר ואסור
    דורבן - דרכים להקלת כאב
    צילומי טיפולים בשיטה הסינית
    מחירים
    צור קשר
    תרגילים להקלה על כאבי גב

 
 
                                                                  חדש - הרזייה מהירה בשיטת HCG 

     ותמיכה בדיקור במחטי אוזן

                 חדש - מיטת טיפולים בשיטת ריפוי באינפרא   אדום ואבני ג'ד

                          לטיפול בבעיות גב ועמ"ש                  

             לרוכשים ערכת הרזייה - טיפול חינם במיטת

הטיפולים הטרמית

 
הצעה לתזונה לויטאליות בגיל המבוגר

1.              להימנע מאכילת יתר. אכילת יתר היא אחת הסיבות העיקריות להזדקנות מוקדמת. לא לאכול עד שובע. המלצה זו אינה רק הראשונה, אלא גם החשובה ביותר

2.              לא לאכול מאוחר בלילה. לאכול את הארוחה האחרונה ככל המוקדם. ארוחה זו צריכה להיות בכמות קטנה ובאיכות קלה.

3.              להימנע משינויים פתאומיים או קיצוניים בדיאטה.

4.              מזון הקל לעיכול. דייסות, פירה וכו' לאנשים שיש להם קושי בלעיסה.

5.              להימנע  ממזון מחליט כמו: סוכר  לבן, קפה, אלכוהול, מזון מלוח מדי, מזון מעובד מדי, מזון קר, נא, חי.

6.              לא להגזים באכילת ירקות ופירות חייים, אלה באנרגייה קרה ומחלישים את הטחול.

7.              לא לבצע דיאטה עתירת חלבונים מארוחות כבדות זו מחלישה את העצמות  ובמיוחד במבוגרים, את איברי מערכת העיכול, הנשימה והסירקולציה.

8.              מינרלים אורגניים הם הבסיסיים ביותר. אצות: קלפ, קומבו, ווקם  אצות כחולות, שיבולת שועל ועשב חיטה על כל מוצריהן.

9.              עיקר הדיאטה צריך להיות מבוסס על פחמימות כמו: דגנים מלאים, ירקות, קטניות, אגוזים, גרעינים וזרעים.  הנ"ל הוא מגוון של פחמימות עתירות סיבים, המטהר את הלב והעורקים וגורם למערכת העיכול לעבוד בצורה חלקה.

10.          נבטןים של דגניים, קטניות וזרים, אידיאלי למבוגרים.

11.          למבוגרים  עם נטייה ליובש או רזון: דוחן, שיבולת שוער (דייסה או מרק) טופו, פולי סויה שחורים, שעועית מנג, אצות, ספירולינה, כלורילה, נבט חיטה, תפוחי אדמה, זרעי שומשום שחור, זרעי פשתן (האחרון במיוחד לסובלים מעצירות או צואה יבשה) אגוזי מלך – אלה מלחלחים את המעיים. בננות , שקדים, אבוקדו וקוקס – אף הם מטפלים בצואה יבשה.-  במקרים קשים יותר של עצירות ויובש – סרדינים, ביצים.

12.          להימנע מתבלינים מחממים.

13.          מומלצים מאוד דגי מים עמוקים, כבד, כליות, מיח, שקדים, חמאה מזוככת (גי)

 

ורדה שני-סגל        רפואה סינית

פתרונות   בדיקור לבעיות  הגיל  המבוגר

 

                           
       בית הרופאים, רח' יבניאלי 4 ראשון לציון, קומה שניה חדר 19
     סמוך לגמנסיה הריאלית    טל'  -    054-6854028