בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 

דיקור סיני      דיקור סיני     דיקור סיני     דיקור סיני     דיקור סיני    דיקור סיני

 

דיקור ושיאצו  רפואה סינית 

ורדה שני-סגל 

  בית הרופאים יבניאלי 4 ראשל"צ 054-6854028
 
          
   המרידיאנים
 
    הרזייה מהירה
    השתתפות עצמית לבוטחים
    איך להגיע-מפה
    איך פועלות המחטים בדיקור
    דיקור ללחץ דם גבוה
    רפואה סינית - שיעור
    תזונה בגיל המבוגר
    כולסטרול והשפעות לוואי של התרופות להורדה
    הרזייה מהירה
    צבעי מאכל -מותר ואסור
    דורבן - דרכים להקלת כאב
    צילומי טיפולים בשיטה הסינית
    מחירים
    צור קשר
    תרגילים להקלה על כאבי גב

 דיקור -סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני      דיקור-סיני
מה לא תעשו כדי לרדת במשקל?
                              
                               חדש - הרזייה מהירה בשיטת HCG 

     ותמיכה בדיקור במחטי אוזן

                 חדש - מיטת טיפולים בשיטת ריפוי באינפרא   אדום ואבני ג'ד

                          לטיפול בבעיות גב ועמ"ש                  

             לרוכשים ערכת הרזייה - טיפול חינם במיטת

הטיפולים הטרמית

הפסקתם לאכול,     התעמלתם  עד כלותנרשמתם לקנטרי  (שחייה ודאי תעזור)   
 נרשמתם לשיעורי ריקוד !!!
 
 
אז עוד כמה עצות לא יזיקו.......
 
 
מדוע מפסיקים לרדת במשקל למרות ש"לא אוכלים כלום"?
 
מהו חילוף חומרים?
 
 המפתח לצמצום מסת השומן בגוף
 
הצב מטרה
 
טיפים שיעזרו לכם להאיץ את קצב חילוף החומרים
 
איך לחשב את צריכת הקלוריות היומית ?
  
טיפים למי שלא אוהב ספורט
 
שרירים צורכים הרבה יותר קלוריות מאשר שומן
 
אכול חלבון ממקור רזה ופחמימות ממקור טוב
 
צרוך פחמימות בעלות ערך תזונתי גבוה
 
שתה מים.  זה יגביר את קצב חילוף החומרים.
 
 
פצחתם בדיאטת כאסח, אחרי מספר ימים המשקל מראה את מספר הקילוגרמים הזהה לאתמול.    איך זה קורה??
 
מבחינת המוח, פחות מדי קלוריות כמוה כתקופת רעב גדולה הממתינה בפתח.
בתגובה לחסר הקלורי מקטין הגוף את קצב חילוף החומרים שלו, וזאת כדי למנוע את הבזבוז העודף האופייני בעת השפע.
המשמעות - גוף חסכן שמנצל ביעילות גבוהה את כמות האנרגיה הדלה לה הוא זוכה מדי יום.

לאורך זמן, ולאחר תקופה ארוכה שבה הגוף היה שרוי ברעב מתמשך, נגרמת האטה בקצב חילוף החומרים.
 
מהו חילוף חומרים?

חילוף חומרים, מטבוליזם, הוא סך כל התהליכים והשינויים הכימיים שמתרחשים בגוף ומאפשרים את גדילתו (בעודנו צעירים) ותפקודו (גם בבגרותנו).
 
חילוף החומרים כולל פירוק של חומרים אורגאניים מורכבים תוך שחרור אנרגיה הדרושה לתהליכים אחרים (קטבוליזם), ובנייה של חומרים מורכבים שיוצרים את הרקמות והאיברים מחומרים פשוטים (תהליך אנבולי).

החומרים שמתפרקים בתהליך הקטבולי הםחומרי מזון (פחמימות, חלבונים, שומנים) ומוצרי אחסון של הגוף (לדוגמה, גליקוגן).
תוצרי הלוואי כוללים מים ופחמן דו-חמצני.
התהליך האנאבולי כולל סינתזה של מולקולות מורכבות, כגון חלבונים ושומנים, ממולקולות פשוטות יותר.

איך מצמצמיםאת  מסת השומן בגוף
משלבים בין פעילות גופנית (סדירה) לבין תזונה מאוזנת.
חשוב שהשינויים יתבצעו במתינות ובהדרגה, וזאת כדי להפוך אותם לחלק משגרת החיים היומיומית.

כל ניסיון לשרוף שומן  בקצב מהיר מדי - יסתיים בהשמנה. 

בין 60 ל-70 אחוזים מהכמות הקלורית היומית שלנו נועדה לספק את צורכי הגוף במצב מנוחה.
רק חלק קטן מכמות הקלורית היומית נשרף כתוצאה מפעילות גופנית.
ואם כך, הגיוני שהעלאת הקצב המטבולי תאפשר לנו הוצאה קלורית גדולה יותר במהלך היום.
 
המטרה שעליכם להציב:  העלאת קצב חילוף החומרים לרמה כזו שתאפשר לכם לשרוף קלוריות ביעילות גבוהה יותר במהלך היום כולו, ואפילו בלילה בזמן השינה.

טיפים להאצת חילוף החומרים:

לקבוע מראש את הצרכים הקלוריים היומיים שלך.
להימנע מאכילת כמויות עודפות של מזון.
לקבוע את כמות הקלוריות לצריכה יומית - מראש ! 
אל תפחיתו את כמות הקלוריות באופן חד מדי.
כמות הקלוריות היומית  נקבעת על-פי גיל, מין, גובה, משקל, מסת הגוף ומידת הפעילות היומית. 

איך לחשב את צריכת הקלוריות היומית ?
 הכפילו את משקל גופכם ב-24.
אם את פעילים, הכפילו את משקל הגוף ב-26.

2. "פזרו" את שלוש הארוחות ה"גדולות" על פני מספר רב יותר של פעמים, והקטינו הכמות.
חלקו את צריכת המזון היומית ל-6-5 ארוחות קטנות. 
כל ארוחה כזאת בת  400-200 קלוריות.
אכלו במרווחים של 4-3 שעות.
הימנעו משעות רבות ללא אכילה.
(גם עיכול המזון גורם להגברת שריפת הקלוריות.)

3. בצעו פעילות גופנית. (מהווה שריפת 20-40 אחוזים מצריכת הקלוריות היומית).

ולמי שלא אוהב ספורט, גם זו פעילות מועילה:
טיילו עם הכלב טיול רגלי ארוך,
חנו במקום מרוחק ממקום המגורים/העבודה.
השתמשו במדרגות ולא במעלית.

4. שימוש במשקולות.  הכוונה למשקולות במשקל של 1 ק"ג-3 ק"ג.
 
שריפת הקלוריות במצב מנוחה מהווה כ-60-70 אחוזים מצריכת הקלוריות היומית שלך ויש לה קשר הדוק למסת השרירים שבגופך.

שרירים צורכים הרבה יותר קלוריות מאשר שומן.
 ככל שמסת השרירים בגוף גדולה יותר כך יישרפו יותר קלוריות במצב מנוחה.
שריפת שומנים מתבצעת גם במהלך השינה.
(זאת כי השרירים דורשים כמות רבה של אנרגיה על מנת להתקיים.)

5. הקפידו על שעות השינה מספקות. היעדר שינה מגביר את התיאבון, משבש את קצב חילוף החומרים ומאט את קצב הירידה במשקל.

אנשים שאינם ישנים כפי הצורך חשים רעב יותר מאלה הישנים טוב, ובלי קשר לכמות המזון שאכלו. זאת כי כך משתבשת הפרשת הורמון בשם קורטיזול, שתפקידו, בין היתר, לווסת את התיאבון.

6. אכלו חלבון ממקור רזה ופחמימות ממקור טוב.  עיכול פירושו שריפת קלוריות. זה נקרא "האפקט התרמי של המזון".

רכיב המזון בעל האפקט התרמי הגדול ביותר הוא החלבון (המזון שלצורך עיכולו נשקיע את כמות האנרגיה הרבה ביותר). חלבון רזה כמו זה הנמצא בחזה עוף או בהודו הוא הנכון לבניית מסת שרירים גדולה יותר.

צרכו פחמימות בעלות ערך תזונתי גבוה במטרה לספק לשרירים את האנרגיה הטובה ביותר לביצוע פעילות גופנית. פחמימות מומלצות: דגנים מלאים, קטניות, ירקות ופירות.

7. שתו מים.  זה מגביר את קצב חילוף החומרים.

התהליכים המטבוליים שורפי הקלוריות דורשים נוכחות מים לביצוע יעיל. בנוסף, המים נותנים תחושת שובע, מדכאים במעט את התיאבון, שוטפים את מערכות הגוף, ומפחיתים נפיחות. שתיית 8-10 כוסות מים מידי יום היא ההמלצה כאן. אם אתם עוסקים בפעילות גופנית שתה 2-4 כוסות נוספות.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מידע על דיאטת אטקינס - מתוך ויקיפדיה

דיאטה שאת עקרונותיה פיתח וקידם ברחבי העולם ד"ר רוברט אטקינס. שיטת אטקינס להפחתה במשקל כוללת הגבלת כמות הפחמימות הנצרכת, במקביל לאכילת כמות בלתי מוגבלת של מזון דל פחמימות, בדרך כלל מזון העתיר בחלבונים, שומנים או ירקות דלי-פחמימות. למרות שלכאורה נסתר כאן עקרון הגבלת הקלוריות הנצרכות, ד"ר אטקינס טען שבאמצעות שיטה זו ניתן לאכול באופן חופשי מסוגי המזון המותרים ועדיין להפחית במשקל. האופן שבו ההפחתה במשקל מתבצעת קשור לתהליך הקטוזיס המתרחש בגוף בשעת מחסור בפחמימות (ר' ערך גליקוגן). תהליך זה גורם לפירוק מהיר של רקמות שומן בגוף. בנוסף לכך, אטקינס טען כי למרות הצריכה של מאכלים רווי כולסטרול כגון סטייקים וביצים, אצל נחקריו דווקא חלה ירידה ברמת הכולסטרול הרע בגוף.

מחקרים רבים בנושא דיאטת אטקינס התבצעו ויעילותה עוד לא הוכחה או הופרכה באופן מוחלט. כיום מחקרים נוספים מנסים לקבוע האם יש סכנה בצריכה מוגברת לאורך זמן של מאכלים רווי שומן מן החי. תזונאים באופן כללי מסתייגים מכול דיאטה אשר אינה מאוזנת ואינה מכילה את כל אבות המזון בכמות מספקת.

דיאטה על פי המדד הגליקמי

דיאטה זו מבוססת על המדד הגליקמי שהוא מדד המאפשר לסווג מאכלים שונים על פי מהירות פירוק הסוכרים שבהם. קצב פירוק זה הוא מאוד משמעותי בקביעת משך הזמן בו אדם ירגיש שבע לאחר ארוחה. שימוש במדד הגליקמי יכול להפחית את תחושת הרעב המלווה בדרך-כלל את האדם המבקש להפחית במשקל. אכילת מזונות משביעים מקושרת להפרשת הורמונים מסוימים במוח, אשר חסרונם באנשים בתהליך דיאטה מתבטא בעצבנות, עייפות, חוסר אנרגיה ועוד, וכך הסיכויים להמשיך בדיאטה גדלים.

דיאטה על פי סוג הדם

בדיאטה זו התפריט מותאם לכל אדם על פי סוג הדם שלו. לשיטה זו, לכל אדם צרכים תזונתיים ומאפיינים שונים הקשורים לסוג הדם שלו. התפריט שנבנה נועד לאזן את הגוף באמצעות פיצוי על חסרים מסוימים. דיאטה זו אינה דיאטת הרזיה בלבד, ותומכיה מכוונים לשיפור איכות החיים הכללית של האדם, לצד הבאתו למשקל אופטימלי.
 
 

 

                           
       בית הרופאים, רח' יבניאלי 4 ראשון לציון, קומה שניה חדר 19
     סמוך לגמנסיה הריאלית    טל'  -    054-6854028