בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 

 

" אור הישועות "
 
בקשות , עזרה , יעוץ , הכוונה תיקשור רוחני ומיסטיקה
   
   " אור הישועות "    מאמינים בני מאמינים     הסוד - כוח המחשבה    אבני החושן - קריסטלים     ספר היצירה    סוד האותיות
   תורה - בראשית    תורה - שמות    תורה - ויקרא    תורה - במדבר    תורה - דברים    תהילים
   משנה - סדר זרעים    משנה - סדר מועד    משנה - סדר נשים    משנה - סדר נזקין    משנה - סדר קדושים    משנה - סדר טהרות
   שיר השירים    לקט תפילות    התיקון הכללי    אנא בכוח    תפילה לפרנסה    תפילות לגשם
   המלאכים    הנפילים    חלומות דנייאל    פטום הקטורת    רפואת הרמב"ם    ילדי הכוכב
   אותות משמים    ספר משלי שלמה    בריאות ,גורל , מזל , דיור..    גמ"ח תרומות    נישואין ,אהבה פריון ...    צור קשר
   פורום - אור הישועות    איכות הסביבה ו הגוף    לימודי הקבלה    הזוהר הקדוש - הרשב"י    ספרי קודש    שלום בית לכולם
 
    " אור הישועות "
    מאמינים בני מאמינים
    הסוד - כוח המחשבה
    אבני החושן - קריסטלים
    ספר היצירה
    סוד האותיות
    תורה - בראשית
    תורה - שמות
    תורה - ויקרא
    תורה - במדבר
    תורה - דברים
    תהילים
    משנה - סדר זרעים
    משנה - סדר מועד
    משנה - סדר נשים
    משנה - סדר נזקין
    משנה - סדר קדושים
    משנה - סדר טהרות
    שיר השירים
    לקט תפילות
    התיקון הכללי
    אנא בכוח
    תפילה לפרנסה
    תפילות לגשם
    המלאכים
    הנפילים
    חלומות דנייאל
    פטום הקטורת
    רפואת הרמב"ם
    ילדי הכוכב
    אותות משמים
    ספר משלי שלמה
    בריאות ,גורל , מזל , דיור..
    גמ"ח תרומות
    נישואין ,אהבה פריון ...
    צור קשר
    פורום - אור הישועות
    איכות הסביבה ו הגוף
    לימודי הקבלה
    הזוהר הקדוש - הרשב"י
    ספרי קודש
    שלום בית לכולם
בס"ד   "  "  בלי ראשית בלי תכלית , ולו העוז והמשרה : " ....
 
" אור הישועות  "
" נתן האל ומלך אחד אור "
תיקשור רוחני ומיסטיקה .
בקשות , עזרה , יעוץ , הכוונה
אהבה , אושר , בריאות , ברכות ,
הצלחה , זוגיות , מזל , פריון ,פרנסה .
קמיעות , תכשיטים , יודאיקה , ספרים .
טל :  0525774163   
 
 
 

המלאכים

"על -פי חכמת הקבלה מלאכים הם כוחותרוחניים, תדרים וערוצי תקשורת המשמשים כמתווכים ומעבירי מסרים בין העולם הגשמי לבין עולמות עליונים. לכל מלאך יש תפקיד אחד בלבד. במסורת היהודית המלאכים קרויים "עומדים", לעומת בני האדם הקרויים "הולכים" מכיוון שלמלאך אין דרך להשתנות מטבעו ולאדם יש.

בספר הזוהר אנו קוראים: "אין לך אפילו עשב קטן בארץ שאין עליוכוח עליון בעולמות עליונים...". (פירוש הסולם כרך י"ב, פרשת קדושים סעיפים ק"ח- קי"א) ומוסיף "כל הכוכבים שברקיעים, כולם משמשים על עולם הזה, וכולם ממונים לשמש כל דבר ודבר לאותם שבעולם הזה. ואינם צומחים ואינם גדלים, עשבים ואילנות ודשאים ועשבי השדה, חוץ במראה הכוכבים העומדים עליהם...שכל אחד ואחד מקבל ממלאך שביצירה ומשרף שבבריאה, שהוא עומד ומשמש...ואלו הכוכבים כולם אינם משמשים לבטלה ואינם נראים לבטלה".(כרך ט' פרשת תרומה סעיפים תתל"ו - תתל"ז )

מלאכים, מסביר האר"י בכתביו, נוצרים מדיבורים וממעשים שלנו, אם לחיוב ואם לשלילה. כל מלאך מחבר אותנו לתדר מסוים. אם התדר יהיה חיובי או שלילי - תלוי בנו. האר"י מסביר: "יש מלאכים ששמם משתנה כפי שליחותם. גם אמרו זה, יש מלאכים ראשונים קבועים וקיימים, ואין שמם משתנה לעולם, ומדרגתם גבוה מכל שאר המלאכים כנזכר".
(
כתבי האר"י, שער הפסוקים, פרשת וירא עמוד נ"ד)

רמת המלאכים שאותם אנו יוצרים בחיינו, תלויה במידה ניכרת ברמת ההתלהבות שאנו משקיעים במעשינו בחיים.

הפגישה הראשונה בין המגיד ממזריטש לבין הבעל- שם- טוב מתוארת כך:

"...
והנה בא שליח מאת הבעל שם טוב וקרא למגיד לבוא אליו במהרה. מיד הלך אליו. הבעל שם טוב קיבל אותו בחדרו. 'ידען אתה בקבלה?' שאל אותו. השיב המגיד, 'הן'. 'קח את ספר עץ החיים', פתח אותו וקרא בו. המגיד קרא. 'עיין בדבר.' 'עשה כן.' 'פרש נא'. פירש את המאמר המדבר על מהות המלאכים. 'אינך ידען', אמר הבעל שם טוב; 'קומה'. קם. עמד הבעל שם טוב והגיד את המאמר והנה עלה לעיני רבי דוב בר החדר באש, והוא שמע את רעש המלאכים מתוך האש, עד שניטלו חושיו. כשהקיץ, היה החדר כמו שהיה בשעת בואו. הבעל שם טוב עמד כנגדו ואמר: 'הפירוש שאמרת נכון הוא, אבל אינך ידען, כי ידיעותיך הן נטולות נשמה'. "

האר"י  מבהיר: (כתבי האר"י , כרך י"ז, ספר פרי עץ החיים חלק ב', שער 'קריאת שמע שעל המיטה', פרק י"א עמוד של"ה):
"
דע, שכל אדם יש לו ב' מלאכים המלוין לו, אחד מימינו ואחד משמאלו. אם הוא צדיק, אותו של ימין מכריז, תנו כבוד לצלם קב"ה. ואם הוא רשע, אותו של שמאל מכריז, שהוא מורד ברבו. ובכל לילה עולים עם הנשמה."
כאשר אנו קוראים למלאך, אנו קוראים למעשה לתדר אנרגיה מסוים להתחבר אלינו, לכן עלינו לוודא:
א. שהתדר יהיה בעל אנרגיה חיובית.
ב. שנהיה מסוגלים להכיל את האנרגיה שהזמנו.

כיוון שאיננו יודעים מהי עוצמתו המדויקת של כל מלאך, בדרך כלל איננו מבטאים את שמותיהם, אלא סורקים אותם בעינינו בלבד. יש כמה מלאכים שאת שמותיהם ניתן לבטא. על כך מסביר האר"י:
"
והעניין, שאלו הד' מלאכים שאמרנו הם סוד המרכבה עליונה, שהם שורש ד' יסודות, מים אש אויר עפר, ומאלו, מיכאל גבריאל אוריאל רפאל, מתגלים סוד ד' יסודות. וכל אחד כלול מחבריה, כנודע שכל היסודות כלולים זה בזה". (שם, ספר הליקוטים, פרשת תצא, פרק כ"א עמוד שי"א):

 

 


אם כן, על פי האר"י, קיימים ארבעה מחנות של מלאכים.

המלאך מיכאל
- כוח של חסד, כוח של התחדשות והגנה מעין הרע, יכולת ההתעוררות מחדש. במלאך זה אפשר להסתייע על מנת לעצור את תופעות הזקנה.

המלאך גבריאל
- כוח של דין - לחץ חיובי בתחום עבודת התיקון. לדוגמא: המלאך גבריאל הוא המלאך הממונה על החלומות. אדם שחלם חלום מבהיל יכול כתוצאה מכך להתחיל בחיפוש תשובות. המלאך גבריאל נותן לאדם רמזים כדי שיראה ויבין מה טעון תיקון בחייו.

המלאך אוריאל
- קו אמצע. "הבא להיטהר מסייעים בידו" אדם שמנסה להשתפר בכל מאודו ולשנות את חייו לטובה, מלאך זה עוזר לו, ונותן לו הזדמנות חדשה.

המלאך רפאל
- כוח הריפוי - המלאך שמרפא.

המלאך מטטרון (לא מומלץ לבטא את שמו
)- הוא שליח הבקשות, התחינות והתפילות. רוב בני אדם מתפללים אל הבורא בכוונה לשכנע אותו לשנות את דעתו עלינו, ולהיטיב את מצבנו. את התפילות מעביר למעלה המלאך מטטרון, והן הופכות להיות שופר בעולמות עליונים. מלאך מ"ט מפנה את הבקשות למקום המתאים. הוא אחראי להעלות את תפילותינו מהמסגרת של מלכות - עד לכיסא המלכות, ללא מתווכי ביניים.

המלאך השומר שלנו
- מלאך מיוחד שיכול להגיע מגלגול קודם - ממעשה טוב במיוחד שעשינו, או מזכות אבותינו. הוא שומר את צעדינו כל הזמן, לכל אורך הדרך. מדיטציה: המלאך השומר

עיבורים - נשמות צדיקים שסיימו את התיקון, והגיעו לעולם על מנת לעזור לנו ברגעים קשים. הם מתחברים אלינו ברגעים קשים ועוזרים לנו.

דיבוק
- מתקשר למצב בדיוק הפוך. כאשר אנחנו במצב שלילי, במצב נפשי קשה, סובלים מהפרעות נפשיות קשות, דיכאון וכו' - יכולה לחדור אלינו נשמה שלילית. זו מחפשת סבל על מנת לתקן את עצמה, נכנסת לאדם במצב ירוד וגורמת לו סבל רב.

סיאנס
- זהו מצב (טכס) שבו אנו מזמנים נשמות להגיע אל עולמנו. הנשמות שאנו מזמנים עלולות להיות ירודות, פחותות, מרושעות, מסוכנות, והן לא תמיד רוצות לעזוב. הן עלולות להיתפס באדם בעל ההגנות הנמוכות ביותר (אדם בדיכאון וכד'). לכן לא מומלץ "לשחק" במשחקים מעין אלה.

האם יש אפשרות ל"חסל" מלאכי שחור וחושך על ידי מעשים טובים, נתינהועל ידי כוחות האור?

אם אנו רוצים הגנה בחיינו, עלינו לעשות מעשים חיוביים וכך ליצור מלאכים של הגנה. פעולות של נתינה, עזרה לזולת ומסירות נפש יכולות לייצר מלאכי-אור בעלי עוצמה מספקת כדי לחסל מלאכים רעים.

קיימים מלאכים טובים שנבראים על - ידי מעשינו, והם מנחים אותנו ועוזרים לנו בחיי היום-יום. מלאכים אלה קרויים "מגידים". יש "מגידים" שנרגיש בהם כלחש באוזן, יש "מגידים" שבאו כדי לעכב או לתת טפיחה על השכם, ויש "מגידים" שמשתכנים בתוכנו לשם ביצוע עבודה מסוימת, ולאחר מכן נעלמים כלא היו.

חוצנים - עבמי"ם - חייזרים - ישויות מעולמות אחרים. הזוהר מסביר שיש שבעה רבדים של מציאות. בני האדם נמצאים ברובד העליון מכולם. הזוהר מתאר בפירוט את מראה החוצנים ואת התנהגותם."

לקריאה נוספת:
ספר הזוהר, פירוש הסולם, כרך ג', פרשת נח, שס"ט - שע"ז.
כרך ד', פרשת וירא סעיפים נ"ב - ק'.
כרך ט' פרשת תצווה כ"ב - כ"ז.
שער הגלגולים האר"י
האור הגנוז מ. בובר

ברכת הכהנים : " יברכך ה' וישמרך , יאר ה' פניו אליך ויחונך , ישא ה' פניו אליך ושם לך שלום , ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם : "
" יהי חסדך ה' עלינו כאשר יחלנו לך : הראנו ה' חסדך , וישעך תתן לנו : ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתךאשירה ליי , כי גמל עלי : הנה אל ישועתי אבטח ולא אפחד , כי עזי וזמרת יה ה' ויהי לי לישועה : "
" אנא בכוח ,גדולת ימינך , תתיר צרורה .  קבל רנת , עמך שגבנו , טהרנו נורה . נא גיבור , דורשי יחודך , כבבת שמרם . ברכם טהרם , רחמי צדקתך , תמיד גמלם . חסין קדוש , ברב טובך , נהל עדתך . יחיד גאה , לעמך פנה , זוכרי קדושתך . שועתינו קבל , ושמע צעקתנו , יודע תעלומות .  ברוך שם כבודו לעולם ועד ."
  היכנס לעריכת כותרת תחתונה לשינוי טקסט זה