ביקורת:
אין הרבה משחקים שהשפיעו על תעשיית המשחקים בשנים האחרונות כמו Grand Theft Auto 3. המשחק, שיצא בשנת 2001, הסעיר אותנו עם עולם משחק ענק ושוקק-חיים, אקשן ונהיגה מהנים ועשרות שעות משחק. הוא היה אלים למדי, ונתן לנו לשחק פושע שיורה, דורס וחוטף מכוניות של אזרחים תמימים באמצע הרחוב - מה שכמובן גרר תגובות נזעמות מצד פוליטיקאים תאבי-פרסום נגד "משחית הנוער" התורן. למרות הפוליטיקאים, ואולי דווקא בגללם, המשחק זכה להצלחה מדהימה בביקורות ובמכירות גם יחד. פתאום החלו לצוץ תואמי-GTA בכל מקום, טובים יותר וטובים פחות, אך אף אחד מהם לא הצליח להתחרות במשחק ההמשך GTA: Vice City, שיצא ב- 2002 ולא חידש הרבה על קודמו, ובמקום זאת ליטש את הנוסחה לרמה של יצירת-אומנות
ההודעה על פיתוחו הבלתי-נמנע של עוד משחק בסדרה, San Andreas, התקבלה בתשואות רבות. אך את החגיגות הרבות ליווה קורטוב של ספקנות, במיוחד כאשר פורסמו פרטים ותמונות ראשונות מ-SA, שרמזו על יותר מדמיון קל לקודמיו. Vice City היה מצוין, אומנם, אבל קהילת חובבי הסדרה פשוט לא תסבול מחזור נוסף של אותו משחק, רק בתפאורה אחרת. כדי להרגיע את עצביכם וכדי שתוכלו להיות נינוחים לאורך הקריאה, אני מרגיע אתכם כבר עכשיו: GTA: San Andreas הוא כל מה שציפיתם לו. והרבה יותר.
לקבל עלילה מוצלחת במשחק פעולה מגוף שלישי - זו בקשה מוגזמת בימינו. ובכל זאת, San Andreas מספק סיפור, שאינו רק עשיר מסיפורי הרקע של משחקים קודמים בסדרה, אלא שהוא גם אחד הצדדים המוצלחים ביותר שלו. האקשן מתחיל כאשר קארל "סיג`יי" ג`ונסון חוזר משהות ארוכה בליברטי סיטי אל שכונת ילדותו, גרוב סטריט אשר בסאן-אנדראס, לאחר שנודע לי כי אימו נהרגה. עם הגעתו, מסתבר כי העניינים קשים הרבה יותר מהמוות הטראגי. כנופיית גרוס סטריט, המונהגת על-ידי אחיו של קארל, סוויט (Sweet), נדחקה הצידה על-ידי כנופיות מתחרות ונמצאת תחת איום תמידי מצידן. חבריו הטובים של קארל מהכנופיה לא רוצים לשמוע אודותיו בכלל, לאחר שנטש אותם עם מות אחיו הצעיר. ואם לא די בכך, קארל עצמו הוא מטרתם העיקרית של קבוצת שוטרים מושחתים, שיש בידיהם מספיק מידע כדי ללחוץ אותו לבצע עבורם מיני מטרות נלוזות.

ברוכים הבאים לסאן-אנדראסהמציאות הקשה הזו שואבת אותנו לתוך עולם "החבר`ה מהשכונה" (Boyz N the Hood) של San Andreas. ב-Rockstar הצליחו ללכוד בדיוק את האווירה המתאימה, על כל הראפ, ההיפ-הופ, תספורות האפרו, הבנדנות, חולצות הפלנל המכופתרות בדרכים מוזרות, וכמובן כל הקללות שרק יכולתם לחשוב עליהן. סאן-אנדראס היא מוחשית ואמיתית, וצוות הכותבים עשה עבודה מצוינת על הדיאלוגים שממש מעוררים אותה לחיים. החוויה נלקחת לרמת סרט הוליוודי בזכות צוות דיבוב מוכשר, הכולל גם כמה שמות מוכרים כמו קליפטון פאוול (Menace II Society) ופייזון לאב. כל שורה במשחק מוקלטת, וכאמור הדיאלוגים כתובים היטב, ולעיתים קרובות שנונים ומלאי-הומור. מבלי להקל מאווירת ה"גנגסטה" של San Andreas, ההומור המוכר של הסדרה מוצא את עצמו בכל פינה. הכותר מצליח להיות מודע-לעצמו מבלי לפגוע בשום צורה באמינות של העלילה ועולם המשחק. הכותבים גם הכניסו לתסריט הרבה אזכורים למשחקי GTA קודמים, חלקם בולטים במיוחד, וכך יצרו ממש תחושה של המשכיות ועולם אחד רציף לאורך הסדרה.

רוכבים בסטיילסצינות וסרטי קישור מלוטשים ומבוימים טוב מספיק כדי להעצים את חווית הסרט של San Andreas. המודלים מפורטים, ועל-אף נוקשות מסוימת בתנועותיהם, הם אמינים מאוד. סצינות מרדף ועימות ממלאות את השחקן אדרנלין ולא היו מביישות אף הפקת אקשן הוליוודית. אפשר לראות ב-San Andreas שיא בתחום זה מבחינת הסדרה. לאחר שהחלה Rockstar לקשור את כל המשימות בקו סיפורי ב-GTA3, ומאוחר יותר סיפקה עלילה מעט יותר מוחשית ובולטת ב-Vice City, עם San Andreas מקבל הסיפור מעמד חשוב ומרכזי, ובמקום שהוא ישרת את המשימות, המשימות משרתות אותו. חוויית המשחק הרבה יותר מרתקת בזכות כך, והשחקן ניגש בלהט למשימות כדי לברר איזו הפתעה או התרחשות מחכות מעבר לפינה.
לתחושה האפית של המשחק, תורם כמובן העולם הענק שבו הכל מתרחש. מי ששיחק ב-GTA הראשון אולי זוכר את סאן-אנדראס כאחת משלוש ערים שהרכיבו את המשחק ההוא, בנוסף לווייס סיטי וליברטי סיטי. בכותר זה, סאן-אנדראס היא ממש מדינה, המחולקת לשלוש ערים מרכזיות וענקיות, וביניהן אזורים כפריים עצומים. השטח ב-San Andreas גדול פי כמה וכמה מזה של Vice City, והוא אף בנוי בכמה רמות, כולל גבעות ורמות, כבישים עוקפים, עיירות קטנות, יערות ושדות תבואה. אך הערים עצמן מדהימות ושוקקות-חיים אפילו יותר. לוס-סאנטוס, המקבילה של GTA ללוס-אנג`לס, היא עיר מלאה פרברים, שכונות גטו, אזור דאון-טאון מפואר, ואפילו תיאטרון סיני ורחוב כוכבים משלה. סאן-פיירו דמוית הסאן-פרנסיסקו של המשחק בנויה עליות וירידות, יש לה חשמלית שחורשת את הרחובות, היא רצופה פארקים ופינות ירוקות, וערפילים מכסים לרוב את הבניינים. לבסוף, לאס-ונטוראס היא עיר דמוית לאס-וגאס, על כל הניאונים, בתי-הקזינו והתענוגות האסורים.

מה תשתה?השינויים בגיאוגרפיה בין האזורים השונים הופכים את חוויית הנהיגה לאפילו מהנה יותר מאשר במשחקים קודמים. דהרו ברחובות במכוניות ספורט בעלות גג-פתוח, חרשו את המדבריות בג`יפים אימתניים, קפצו מעל גבעות, צנחו ממצוקים וזנקו מעבר לגשרים על אופנועים. הנופים המגוונים של סאן-אנדראס מאפשרים פעלולים ומהירויות מטורפות, שמודגשות עוד יותר על-ידי אפקט ה"מריחה" שהתווסף למנוע המשחק, כדי להעניק תחושה של האצה אדירה בעת נהיגה.
הערים מפורטות ברמה מעוררת-השתאות. בהתחשב בגודלו העצום של העולם ומיעוט זמני הטעינה, בצירוף המגבלות הטכניות של ה-PS2, קשה להאמין שכל האזורים ב-San Andreas נראים כל-כך טוב. עדיין ישנה בעיה של קו אופק, שהוא מוגבל למדי ולא ניתן לראות לטווחים רחוקים, וגם שיהוקים וירידה בקצב הפריימים הם עובדה מצערת, אבל San Andreas הוא עדיין הישג טכני, ורמת הפירוט בו בהחלט מעוררת את העולם השופע לחיים.
כל אחד מהאזורים ב-San Andreas - בין אם מדובר במטרופולין ההימורים לאס-ונטוראס, או במישורי ה-Deadlands - מתאפיין בקהילה משלו. האנשים נראים אחרת, הולכים אחרת ומדברים אחרת. ה-Deadlands, למשל, אזור שדומה למדינות דרום ארה"ב, מלא בחקלאים לובשי אוברולים, שמדברים "דרומית" ומקשיבים למוזיקת קאנטרי במכוניות שלהם. כולם יגיבו זה לזה, יפנו אל קארל בהערות לגבי הופעתו, יתנגשו זה בזה (ולאחר ההתנגשות יצאו מהמכונית עם מחבט), ובכלל העולם ממשיך גם בלי שהשחקן מעורב בו בכלל. אומנם הוא לא משתנה או מתפתח, אך מעשי-שוד ומרדפים משטרתיים קורים בלי שום עזרה מצידו של קארל. הטיפוסים שמחלקים לגיבורנו משימות הם מגוונים, צבעוניים ומוזרים, וכוללים היפי חובב-גראס, בוס מאפיה יפני, פושעת לטינית עצבנית, ושאר יצורים מצחיקים. כולם מדובבים היטב ותופסים מקום הגיוני בעלילה.

קארל ג`ונסון - אגדת כדורסלמשימות יש ב-San Andreas לרוב, כפי שניתן לצפות. מעבר למטלות הראשונות, שמהוות מעין מערך לימודי עבור קארל והשחקן, רוב המשימות הן לחלוטין לא סטנדרטיות. גם מהבחינה הזאת, מהווה San Andreas קפיצת מדרגה. יש פה ושם משימות לך-סע-הבא-הרוג, אבל רובן מורכבות, מעניינות, מקוריות, מהנות ולפעמים אפילו גאוניות. תמצאו את עצמכם מגנים על השכונה מפני כוח תוקף של כנופיה יריבה, מחלצים חברים מתוך מלון שמוקף על-ידי סוכני FBI חמושים שפורצים דרך חלונות וגגות, מבצעים מרדפים מטורפים על-גבי רכבי באגי בשדות תבואה, שודדים בנקים, חוטפים מטוסים, פושטים על מיכליות בלב-ים, ועוד שלל פעילויות מהנות ובלתי-חוקיות בעליל.
במיטב המסורת של הסדרה, חלק גדול מהמשימות קשות ומתסכלות לאין-שיעור. רובן מחולקות לכמה שלבים, ואף אחת מהן לא פשוטה כפי שהיא נראתה בהתחלה. לא פעם תמצאו עצמכם, מיד לאחר שסיימתם שלב קשה במיוחד במשימה, אומרים `טוב, זה חייב להיגמר כאן, כי אם אני מת, אין סיכוי שאני מצליח את זה שוב`, רק כדי לגלות עוד שלוש מטלות שיש לבצע לפני סיום המשימה. ובשלב הזה, אתם יכולים להיות בטוחים שמשהו רע יקרה, למרות שאתם עושים את מיטב מאמציכם כדי להישאר בחיים: המכונית תתהפך ותעלה בלהבות, האדם שעליו אתם אמורים להגן יקבל כדור סופני במיוחד לראש, ג`יפ יתנגש בכם בעוצמה ויפיל את מכוניתכם לתהום. רשימת התקלות ממשיכה עד אין-קץ, והסיכויים קלושים להצליח במשימה בניסיון הראשון... או השלושים.
למרות שתכשלו במשימה שוב ושוב, ולמרות שהנהיגה בחזרה כדי להתחיל מחדש תהיה ארוכה ומתישה, ספק אם רמת הקושי תגרום לכם להפסיק לשחק. המשימות כל-כך מאתגרות, מהנות וממכרות, והדחף להמשיך הלאה ולהתקדם הוא כל-כך חזק, עד שפשוט לא תוכלו להניח את השלט על הרצפה. ואם כבר זרקתם את הבקר בכעס וכיביתם את הקונסולה, אנחנו יודעים שתחזרו ותפעילו אותה חמש דקות אחרי. נו, די - אנחנו מכירים אתכם!

הם פורצים גם לבתיםמלבד משימות הקשורות לעלילה, ואחרות שהינן בגדר משימות רשות, יש עוד המון מה לעשות ב-San Andreas. אפשר, כמובן, לחטוף רכב שירות, כמו מכונית/אופנוע משטרה, מונית או רכב הצלה, ולעסוק בפעילויות חירום, מה שיתרום לכיסכם כמה דולרים וימדוד בדיוק עד כמה אתם זריזים במרוץ נגד הזמן. אבל הכיף לא מסתיים פה. נראה כי מפתחי San Andreas עשו מאמצים לכלול כל ז`אנר משחקי אפשרי. ישנו למשל אתגר ברובע ההיספני של סאן-אנדראס, במסגרתו נכנס קארל למכונית שמותקנת בה מערכת הגבהה הידראולית, ומנענע אותה לפי קצב המוזיקה. אי אפשר לתאר כמה זה מדליק לראות את שלדת המכונית נזרקת מצד לצד עם הבאסים של להיטי ההאוס המתנגנים.
היקף הפעילויות, המשחקונים והסחות הדעת ב-San Andreas הוא אדיר, ומוסיף המון לאורך החיים של המשחק ולחוויה בכלל. אפשר לעזוב לחלוטין את הסיפור המרכזי ולפנות להתעסקות בכל מיני משחקונים, להשתלט על שכונות יריבות, לרכוש נכסים, להרוויח כסף וסתם להנות ממעט שינוי באווירה. יש גם סנוקר, מרוצי רחוב, מכונות ארקייד, משחק כדורסל ושלל משימות רשות. ישנם גם סודות והפתעות, כאשר את איסוף החבילות של GTA3 ו-Vice City מחליפים ציורי הגרפיטי של הכנופיות היריבות, עליהם צריך קארל לרסס.

מי יתעסק איתכם ככה?עוד נושא חם מאוד במשחקים היום, מלבד אלמנט האיסוף, הוא כמובן כל תחום ה"סימס". על הצורך הזה עונה San Andreas על-ידי מערכת תלבושות, קעקועים ותספורות שלמה. כל שחקן יוכל להלביש את קארל לפי חזון ה"גנגסטה" שלו - חולצת ג`רזי עם מכנסי כדורסל ומשקפי שמש, או חליפת ספורט תפוחה בצירוף מצבור "שרשרים" מזהב ותספורת אפרו מפוארת. San Andreas גם מאפשר לקארל "להחזיק" חברה, לטפח את היחסים איתה, וכמובן לעסוק בפעילויות "למבוגרים בלבד". אפשר לבוא לאסוף אותה, להוציא אותה לבארים/דיסקוטקים, ולפעמים היא אפילו מביעה רצון לעבור בשכונות של הכנופיות היריבות ולבצע קצת ירי Drive-By - איזו חמודה! כל האופציות הללו הן שטחיות בלבד, אך הן מוסיפות פן אישי למשחק, שגם יכול להיות מהנה מאוד, ותורמים עוד להצגת San Andreas כ"חבילה השלמה" בכל הקשור למשחקי מחשב.
למכלול של San Andreas מצטרף גם נדבך מרובה-משתתפים. אוקיי, עדיין לא מדובר באפשרות לשחק את GTA ברשת, אבל מדובר בתוספת מאוד נחמדה. בשלב מאוחר במשחק, לאחר שכבר השגתם גישה לכל שלוש הערים, תוכלו לקחת על עצמכם אתגרים רצחניים במיוחד לשני שחקנים. אפשר לצאת ביחד לשוונג של הרג והרס, או למסע רצחני על אופנוע, שבו אחד השחקנים מתפקד כנהג, ואילו השני כיורה. האתגרים הללו מהנים במיוחד ומספקים חוויה יוצאת מן-הכלל של שיתוף-פעולה, אך הם הגשמה מאוד מצומצמת של פוטנציאל ריבוי-המשתתפים של GTA, בעיקר מכיוון ששני השחקנים צריכים להישאר באותו אזור כל הזמן, וכיוון שאחד מהם צריך לחכות בזמן שהאחר נוהג לכיוון האתגר הבא.

אתה רוצה צ`יפס עם זה?מנגנוני המשחקיות של San Andreas, שמאפשרים את כל העושר המשחקי הזה, מרגישים דומים מאוד לאלה של המשחקים הקודמים, אם כי הם שודרגו מעט. ירי עדיין דורש הרבה הסתגלות, והוא בהחלט לא המנגנון הכי אידיאלי שנתקלנו בו במשחק פעולה, אך לאחר שתבלו קצת זמן בנעילה וירי על עוברי-אורח, שימוש בכלי-נשק חמים הופך אינטואיטיבי הרבה יותר. מערכת הירי עברה מקצה שדרוגים, וכעת ניתן לכרוע ברך, להתגלגל מצד לצד, לזוז בעת נעילה, והכי חשוב: לעבור בין מטרות בלחיצת כפתור מבלי להינעל גם על גופות המפוזרות בשטח. אותו דבר אמור לגבי לחימה בידיים ריקות, שעברה מעט שיפוצים. מערך הקומבואים שקארל יכול לבצע הוא עשיר יותר הפעם, והוא אפילו יכולות ללמוד התקפות חדשות, תודות למערכת דמוית משחק תפקידים ש-San Andreas משלב.
משחק תפקידים ב-GTA?! בהחלט. ב-San Andreas, נהיגה, לחימה, ריצה, שחייה (כן, הגיבור לא פשוט טובע במעמקי האוקיינוס כל פעם שהוא נופל לאגן מים), טיסה וירי אינם סתם תכונות ויכולות קבועות מראש. ניתן להשתפר בהן דרך עבודה קשה ואימונים. לחימת אגרופים, למשל, אפשר לשפר באמצעות עבודה מאומצת בחדר-הכושר המקומי, אשר תנפח את שריריו של קארל ותעניק לו יתרון בלחימה. כושר ניתן לפתח על-ידי ריצה על הליכון או רכיבה על אופניים, ובכך להאריך את זמן הספרינט שלו. כדי לשמור על השרירים המנופחים והכושר המתפרץ, יש צורך להאכיל את קארל מפעם לפעם. מדובר בעניין פשוט של עצירה במסעדת מזון מהיר מקומית ולחיצה על כפתור. אך היזהרו - יותר מדי מזון מהיר, וקארל יתחיל להשמין ולאבד את יכולותיו כאצן. השינויים בגופו של קארל מיוצגים היטב במנוע המשחק, וניתן לראות האם הוא מנופח או שחיף.

הרבה שקיעות במשחק הזהמערכת הכושר/אכילה אינה כל-כך משמעותית ב-San Andreas, מכיוון שקל מאוד להגיע לרמת כושר נאותה ולשמור עליה. טוב שהנושא לא תופס חלק משמעותי מהמשחק, ועם זאת - לא ברור לחלוטין מדוע הוא קיים. בולטים מעט יותר הם כישוריו של קארל בשימוש בכלי-נשק ונהיגה, שמשתפרים עם אימון. כישורי נהיגת רכב מתקדמים פירושם צמצום התהפכויות, נהיגה קלה יותר ברכבים שהושחתו כמעט ללא היכר, ובאופן כללי שליטה יותר נוחה ומקיפה ברכבים. הדבר אמור גם לגבי אופנועים, שמעט היו קשים לניווט ב-Vice City. מי שישפר את כישורי הנהיגה באופנוע, ימצא כי הוא מתהפך לעיתים רחוקות יותר, גם בהתנגשויות, וכי האופנוע הפך להיות לא רק כלי הרבה יותר שמיש ב-San Andreas, אלא גם הרכב הכיפי והמהנה ביותר לנהיגה במשחק - לפחות לדעתי.
שדרוג יכולותיו של קארל, כאמור, אפשרי גם לגבי כלי-הנשק. שיפור בשימוש בכלי-נשק פירושו האפשרות לנוע תוך כדי נעילה על אויב, לבצע צעידה לצדדים (Strafe), אפשרות לנעילה מרחוק, טעינה מהירה (חשוב במיוחד לרובי-הציד), דיוק משופר, ובדרגת ה-Hitman אפילו לירות בשני נשקים בו-זמנית! עידן Max Payne הגיע ל-GTA - מי שיעבוד וישקיע בכלי הנשק החמים שלו יוכל לשלוף שני אקדחים או תתי-מקלעים במקביל ולרסס כל דבר שזז. זה לא רק מאוד יעיל ומגניב, אתם יכולים להיות בטוחים שזה גם מאוד מספק! כאן נעוצה מטרת מערכת הכישורים של San Andreas - היא בשום אופן אינה חובה, ותוכלו לסיים את המשחק עם לא יותר משיפור קיבולת הריאות (למשימות צלילה) ושדרוג של יכולות טיסה. אבל אם רציתם מעט יותר עומק, נהיגה מהנה יותר ואקשן מספק יותר - יש לכם לאן לשאוף.

תאכל משהו, אתה נראה רעכצפוי, כל האקשן מלווה על-ידי פסקול מקצועי. תחנות הרדיו, להן ניתן להקשיב בתוך כמעט כל רכב ב-San Andreas, כוללות מגוון ז`אנרים מוזיקליים: רוק קלאסי, ראפ והיפ-הופ, האוס, קאנטרי, רית`ם אנד בלוז ומוזיקה אלטרנטיבית משנות ה-90. בין האומנים המבצעים אפשר למצוא את 2 Pac, Salt n` Pepper, Dr. Dre, Cypress Hill, Blackbyrds, בובי בראון, Toto, רוד סטיוארט, בילי איידול ועוד רבים וטובים. כל שחקן בודאי ימצא לפחות תחנה אחת שתנעים את זמנו כאשר הוא נוהג ברחובות סאן-אנדראס. כרגיל, תמצאו כאן גם תחנת דיבורים, שמלאה בהומור מטורף, משדרי חדשות מצחיקים, תוכניות אירוח הזויות, והיא אחד הדברים המוצלחים ביותר במשחק כולו. ההומור כמובן חוזר גם בתחנות האחרות, בדמות הפרשנות של השדרנים ופרסומות המושמעות מפעם לפעם. קשה להשוות את הפסקול של San Andreas לזה של Vice City, כיוון שזה האחרון היה נוסטלגי ונגע בליבנו במקום רגיש במיוחד, אך הוא עדיין מקצועי, מגוון ויוצא מן-הכלל.
Grand Theft Auto: San Andreas הוא המשחק הטוב ביותר בסדרה, ואחד המשחקים המוצלחים ביותר שיצא לי לשחק על ה-PS2 בכלל. הוא מהנה, מרתק ומלא בתוכן, ויחזיק אתכם דבוקים למסך הטלוויזיה לשעות, ימים ושבועות. פאשלות ותקלות, כמו AI רעוע, מנוע גרפי קופצני ומערכת ירי פחות-ממושלמת, הן כאפס וכאין לעומת העושר שמציע San Andreas - כותר חובה לכל בעלי ה-PS2, ובקרוב גם לבעלי PC.

קרדיט על הביקורת לויגיימס

דרישות מערכת מינימום:

*מערכת הפעלה: Windows 98/ME/2000/XP.
*מעבד: פנטיום 1.0 ג'יגה-הרץ.
*זכרון פנימי: 256 מגה-בייט ראם.
*כרטיס מסך: בעל 64 מגה-בייט.
*כרטיס קול: תומך בהתקן DirectX 9.
*שטח דיסק פנוי: 3.6 ג'יגה-בייט פנויים.
*שונות: התקן DirectX 9.0c מותקן במחשב.


דרישות מערכת מומלצות:
*מערכת הפעלה: Windows 2000/XP.
*מעבד: פנטיום 2.0 ג'יגה-הרץ.
*זכרון פנימי: 384 מגה-בייט ראם.
*כרטיס מסך: בעל 128 מגה-בייט.
*כרטיס קול: תומך בהתקן DirectX 9.
*שטח דיסק פנוי: 4.8 ג'יגה-בייט פנויים.
*שונות: התקן DirectX 9.0c מותקן במחשב.

הורדה:
ריפ:
http://www.megaupload.com/?d=
-SA.part4.rar
המשחק המלא:

http://www
 
.fileflyer.com/view/XIWHJ71KM8F7R
http
://www.fileflyer.com/view/YC7R1A6O9C0BBO
או
http://www.megaupl
oad.com/?d=S5NT49EB
http://www.megaupl
oad.com/?d=AP59TQ6U
http://www.megaup
load.com/?d=O3FPOI0J
http://www.megauplo
ad.com/?d=ALZGZ1NJ
http://www.megaupload.com
4JRN5

גרסה ניידת (ללא צורך בהתקנה):
http://hotfile.com/
dl/6852213
4/adb07
...pa
rt1.r
תמונות:



המשחק הכי טוב בסדרה לדעתי.