בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 

 

" אור הישועות "
 
בקשות , עזרה , יעוץ , הכוונה תיקשור רוחני ומיסטיקה
   
   " אור הישועות "    מאמינים בני מאמינים     הסוד - כוח המחשבה    אבני החושן - קריסטלים     ספר היצירה    סוד האותיות
   תורה - בראשית    תורה - שמות    תורה - ויקרא    תורה - במדבר    תורה - דברים    תהילים
   משנה - סדר זרעים    משנה - סדר מועד    משנה - סדר נשים    משנה - סדר נזקין    משנה - סדר קדושים    משנה - סדר טהרות
   שיר השירים    לקט תפילות    התיקון הכללי    אנא בכוח    תפילה לפרנסה    תפילות לגשם
   המלאכים    הנפילים    חלומות דנייאל    פטום הקטורת    רפואת הרמב"ם    ילדי הכוכב
   אותות משמים    ספר משלי שלמה    בריאות ,גורל , מזל , דיור..    גמ"ח תרומות    נישואין ,אהבה פריון ...    צור קשר
   פורום - אור הישועות    איכות הסביבה ו הגוף    לימודי הקבלה    הזוהר הקדוש - הרשב"י    ספרי קודש    שלום בית לכולם
 
    " אור הישועות "
    מאמינים בני מאמינים
    הסוד - כוח המחשבה
    אבני החושן - קריסטלים
    ספר היצירה
    סוד האותיות
    תורה - בראשית
    תורה - שמות
    תורה - ויקרא
    תורה - במדבר
    תורה - דברים
    תהילים
    משנה - סדר זרעים
    משנה - סדר מועד
    משנה - סדר נשים
    משנה - סדר נזקין
    משנה - סדר קדושים
    משנה - סדר טהרות
    שיר השירים
    לקט תפילות
    התיקון הכללי
    אנא בכוח
    תפילה לפרנסה
    תפילות לגשם
    המלאכים
    הנפילים
    חלומות דנייאל
    פטום הקטורת
    רפואת הרמב"ם
    ילדי הכוכב
    אותות משמים
    ספר משלי שלמה
    בריאות ,גורל , מזל , דיור..
    גמ"ח תרומות
    נישואין ,אהבה פריון ...
    צור קשר
    פורום - אור הישועות
    איכות הסביבה ו הגוף
    לימודי הקבלה
    הזוהר הקדוש - הרשב"י
    ספרי קודש
    שלום בית לכולם
 
בס"ד
 
" אור הישועות  "
" נתן האל ומלך אחד אור "
תיקשור רוחני ומיסטיקה .
בקשות , עזרה , יעוץ , הכוונה
אהבה , אושר , בריאות , ברכות ,
הצלחה , זוגיות , מזל , פריון ,פרנסה .
קמיעות , תכשיטים , יודאיקה , ספרים .
טל :  0525774163   
oryeshuot@walla.com
 




בס"ד   שנה טובה חג שמח ומועדים לשמחה  . בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח , אמן .

ראשית דבר – שלום לעולם .

היכן הכול התחיל ? השייכות הקוסמית העולמית בבריאת העולם בבראשית , מי היה כאן קודם ? היצורים הפרא הסתורים המים האדמה והאוויר שחוברו יחדיו שניתן להם אחדות אלוהית ליצירת כול דבר בעולם באנרגיות האור וספקטרום הצבעים והתדרים שלהם המעניק להם מגמה כיוון וכוח . בכוח 22 האותיות הבסיס ועוד 10 כפולות להם ככוח עשר ספירות של יצירה אחת מהאור הגדול לבריאה .

בראשית היה " תוהו ובואו " נבראו " האור והחושך " . תגדירו מה זה "האור" ומה זה "החושך" ? האור – אור הבריאה לחיים על פני האדמה הקדושה של כולם ! החושך- הצד האפל של האור והפוך !     המים שנסוגו אחור האדמה  שנוצרה מהרי געש והאוויר שהתקרר והחמצן שנוצר לקיום החיים בעולם  כן הם היו כאן קודם הדגה בימים הצומח במים וביבשה כול יצורים שנוצרו בעלי החיים השונים נוצרו לאורך שנות קיום כדור הארץ הנקרא העולם הקיים לחיים . לאחר כול זה נבראה האדם בעולם   כן אנחנו אורחים נפרדים שהגענו לעולם לכדור הארץ " גן העדן האגדי " כאן . האם אנו לבד ביקום ? בבריאה נוצרו זוגות והפכים המשלימים אחד את השני עולמות מקבילים גלקסיות רבות מהמפץ ! לכן עוד לפני קיום כדור הארץ היה עולם מקביל לנו מתקדם יותר אשר בהם יש חיים מקבילים והתהליך שנוצר בכדור הארץ המתין ליצירת בני אדם להמשך וקיום החיים המקבילים מכוכב אחר !  מהיכן הגיע האדם המתקדם בעולם ? מהיכן הגיע הזכר ומהיכן הגיע הנקבה לעולם ? זוגות הפכים המשלימים אחד את השני ! על מלאכים , נפילים שהגיעו לעולם החיבור האלוהי היחיד שבעולם !  לפני המבול הגדול של נוח בני האדם התרבו ומילאו את כדור הארץ עד ששכחו בהיכן באו לעולם . התיקון הכלל עולמי היה במבול הגדול שנשארו הצדיקים הגמורים בעולם ששרדו נוח ומשפחתו .       " שם , חם , יפת  " – כאן אנו בני האדם שושלת הבנים של נוח הצדיק , לכן אנו בני צדיקים !          לכן אנו למדים שכולנו בשר ודם ונשמה השייכת לאדם וחווה והכוח האלוהי שיצר את הכול !          כאשר נולדים תינוקות לעולם כולם שווים ונשמות טהורות להם עוד לפני שייכות משפחתית ולאום כן כולנו בני אדם שווים על פני כדור הארץ . עוד לפני היווצרות הדתות והכתות בעולם התחלה טובה . במהלך השנים התפלגו האחים לבית נוח והתיישבו בכול העולם אך כוחות האור התפצלו לכוחות של כוח האור וכוח החושך ומה שבניהם  ! " מלחמות בני האור בבני החושך " " ובחרתם בחיים "  !          תורת העולם המתחילה בחומשים " בראשית , שמות , ויקרא , במדבר , דברים " מה הפרוש לכך ? בריאה תינוקות שנולדים נשמות טהורות להם עוד לפני הכול אנו למדים שהחיים בעולם יתקיימו לטוב עלינו לתת שמות לתינוקות להקנות להם שייכות משפחתית ודתית אך את הדרך לחיים של מזל גורל נקבע בהולדת התינוקות והאפשרות והבחירה  בידי האדם, נתתי לכם " אור" ובחרת בחיים הטובים  !     התורה מלמדת אותנו לתת שם לאדם – שם האדם בו נקרא קובע את מהלך החיים שלו בעולם !  התורה מספרת לנו שלפני הכול היו עובדי אלילים שונים במזרח ובמערב עד שנמצא הצדיק המיוחד שנבחר מפי עליון לשנות את האמונה בעולם , אברהם אבינו ! כאשר הגיע לכנען לארץ הקודש  אשתו שרי הייתה ללא ילדים , אך לאחר שינוי השם לשרה יתברכו בילדים , יצחק הצדיק . הגר הייתה פילגשו של אברהם שנולד מהם ישמעאל . ! יצחק בן שרה ואברהם – ישראל – דת יהודית  !                            ישמעאל בן הגר ואברהם – מוחמד – דת אסלם !   לכן היום אנו משויכים ביהדות על פי השם של האימא ועל פי הדת אסלם השייכות היא לפי האבא ! ז"א כולנו בנים של אברהם אבינו הצדיק ! לכן היהודים והמוסלמים הם אחים ולהם " אבא אחד משפחתי " הוא אברהם אבינו . וכולם מאמינים באל אחד שהוא האבא של כולנו אלוקים אחד לעולם ועד !

אם אנו אחים ולנו אלוקים אחד ודתות שונות : לנו משה רבנו הצדיק הוא הנביא שליח האלוקים של היהודים ! ו  מוחמד הוא הנביא  ושליח האלוקים של המוסלמים !  וישו  הוא הנביא שליח האלוקים של הנוצרים שהוא  יהודי ! מה קורה כאן ? על מה המהומה והמלחמות בעולם ? על אדמה וכסף ?   " מלחמת  בני האור בבני החושך " ! כוח התאווה לרכוש אדמה וכסף הוא מקור כול רע בעולם !!   חומר למחשבה לכולם . עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כול בני האדם בעולם . אמן .




 


" ספר דניאל "   " נבואות דניאל " העתיד לבוא  ...

דנייאל ח

א בִּשְׁנַת שָׁלוֹשׁ לְמַלְכוּת בֵּלְאשַׁצַּר הַמֶּלֶךְ חָזוֹן נִרְאָה אֵלַי אֲנִי דָנִיֵּאל אַחֲרֵי הַנִּרְאָה אֵלַי בַּתְּחִלָּה. ב וָאֶרְאֶה בֶּחָזוֹן וַיְהִי בִּרְאֹתִי וַאֲנִי בְּשׁוּשַׁן הַבִּירָה אֲשֶׁר בְּעֵילָם הַמְּדִינָה וָאֶרְאֶה בֶּחָזוֹן וַאֲנִי הָיִיתִי עַל-אוּבַל אוּלָי. ג וָאֶשָּׂא עֵינַי וָאֶרְאֶה וְהִנֵּה אַיִל אֶחָד עֹמֵד לִפְנֵי הָאֻבָל וְלוֹ קְרָנָיִם וְהַקְּרָנַיִם גְּבֹהוֹת וְהָאַחַת גְּבֹהָה מִן-הַשֵּׁנִית וְהַגְּבֹהָה עֹלָה בָּאַחֲרֹנָה. ד רָאִיתִי אֶת-הָאַיִל מְנַגֵּחַ יָמָּה וְצָפוֹנָה וָנֶגְבָּה וְכָל-חַיּוֹת לֹא-יַעַמְדוּ לְפָנָיו וְאֵין מַצִּיל מִיָּדוֹ וְעָשָׂה כִרְצֹנוֹ וְהִגְדִּיל. ה וַאֲנִי הָיִיתִי מֵבִין וְהִנֵּה צְפִיר-הָעִזִּים בָּא מִן-הַמַּעֲרָב עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ וְאֵין נוֹגֵעַ בָּאָרֶץ וְהַצָּפִיר קֶרֶן חָזוּת בֵּין עֵינָיו. ו וַיָּבֹא עַד-הָאַיִל בַּעַל הַקְּרָנַיִם אֲשֶׁר רָאִיתִי עֹמֵד לִפְנֵי הָאֻבָל וַיָּרָץ אֵלָיו בַּחֲמַת כֹּחוֹ. ז וּרְאִיתִיו מַגִּיעַ אֵצֶל הָאַיִל וַיִּתְמַרְמַר אֵלָיו וַיַּךְ אֶת-הָאַיִל וַיְשַׁבֵּר אֶת-שְׁתֵּי קְרָנָיו וְלֹא-הָיָה כֹחַ בָּאַיִל לַעֲמֹד לְפָנָיו וַיַּשְׁלִיכֵהוּ אַרְצָה וַיִּרְמְסֵהוּ וְלֹא-הָיָה מַצִּיל לָאַיִל מִיָּדוֹ. ח וּצְפִיר הָעִזִּים הִגְדִּיל עַד-מְאֹד וּכְעָצְמוֹ נִשְׁבְּרָה הַקֶּרֶן הַגְּדֹלָה וַתַּעֲלֶנָה חָזוּת אַרְבַּע תַּחְתֶּיהָ לְאַרְבַּע רוּחוֹת הַשָּׁמָיִם. ט וּמִן-הָאַחַת מֵהֶם יָצָא קֶרֶן-אַחַת מִצְּעִירָה וַתִּגְדַּל-יֶתֶר אֶל-הַנֶּגֶב וְאֶל-הַמִּזְרָח וְאֶל-הַצֶּבִי. י וַתִּגְדַּל עַד-צְבָא הַשָּׁמָיִם וַתַּפֵּל אַרְצָה מִן-הַצָּבָא וּמִן-הַכּוֹכָבִים וַתִּרְמְסֵם. יא וְעַד שַׂר-הַצָּבָא הִגְדִּיל וּמִמֶּנּוּ הרים (הוּרַם) הַתָּמִיד וְהֻשְׁלַךְ מְכוֹן מִקְדָּשׁוֹ. יב וְצָבָא תִּנָּתֵן עַל-הַתָּמִיד בְּפָשַׁע וְתַשְׁלֵךְ אֱמֶת אַרְצָה וְעָשְׂתָה וְהִצְלִיחָה. יג וָאֶשְׁמְעָה אֶחָד-קָדוֹשׁ מְדַבֵּר וַיֹּאמֶר אֶחָד קָדוֹשׁ לַפַּלְמוֹנִי הַמְדַבֵּר עַד-מָתַי הֶחָזוֹן הַתָּמִיד וְהַפֶּשַׁע שֹׁמֵם תֵּת וְקֹדֶשׁ וְצָבָא מִרְמָס. יד וַיֹּאמֶר אֵלַי עַד עֶרֶב בֹּקֶר אַלְפַּיִם וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת וְנִצְדַּק קֹדֶשׁ. טו וַיְהִי בִּרְאֹתִי אֲנִי דָנִיֵּאל אֶת-הֶחָזוֹן וָאֲבַקְשָׁה בִינָה וְהִנֵּה עֹמֵד לְנֶגְדִּי כְּמַרְאֵה-גָבֶר. טז וָאֶשְׁמַע קוֹל-אָדָם בֵּין אוּלָי וַיִּקְרָא וַיֹּאמַר גַּבְרִיאֵל הָבֵן לְהַלָּז אֶת-הַמַּרְאֶה. יז וַיָּבֹא אֵצֶל עָמְדִי וּבְבֹאוֹ נִבְעַתִּי וָאֶפְּלָה עַל-פָּנָי וַיֹּאמֶר אֵלַי הָבֵן בֶּן-אָדָם כִּי לְעֶת-קֵץ הֶחָזוֹן. יח וּבְדַבְּרוֹ עִמִּי נִרְדַּמְתִּי עַל-פָּנַי אָרְצָה וַיִּגַּע-בִּי וַיַּעֲמִידֵנִי עַל-עָמְדִי. יט וַיֹּאמֶר הִנְנִי מוֹדִיעֲךָ אֵת אֲשֶׁר-יִהְיֶה בְּאַחֲרִית הַזָּעַם כִּי לְמוֹעֵד קֵץ. כ הָאַיִל אֲשֶׁר-רָאִיתָ בַּעַל הַקְּרָנָיִם מַלְכֵי מָדַי וּפָרָס. כא וְהַצָּפִיר הַשָּׂעִיר מֶלֶךְ יָוָן וְהַקֶּרֶן הַגְּדוֹלָה אֲשֶׁר בֵּין-עֵינָיו הוּא הַמֶּלֶךְ הָרִאשׁוֹן. כב וְהַנִּשְׁבֶּרֶת וַתַּעֲמֹדְנָה אַרְבַּע תַּחְתֶּיהָ אַרְבַּע מַלְכֻיוֹת מִגּוֹי יַעֲמֹדְנָה וְלֹא בְכֹחוֹ. כג וּבְאַחֲרִית מַלְכוּתָם כְּהָתֵם הַפֹּשְׁעִים יַעֲמֹד מֶלֶךְ עַז-פָּנִים וּמֵבִין חִידוֹת. כד וְעָצַם כֹּחוֹ וְלֹא בְכֹחוֹ וְנִפְלָאוֹת יַשְׁחִית וְהִצְלִיחַ וְעָשָׂה וְהִשְׁחִית עֲצוּמִים וְעַם-קְדֹשִׁים. כה וְעַל-שִׂכְלוֹ וְהִצְלִיחַ מִרְמָה בְּיָדוֹ וּבִלְבָבוֹ יַגְדִּיל וּבְשַׁלְוָה יַשְׁחִית רַבִּים וְעַל שַׂר-שָׂרִים יַעֲמֹד וּבְאֶפֶס יָד יִשָּׁבֵר. כו וּמַרְאֵה הָעֶרֶב וְהַבֹּקֶר אֲשֶׁר נֶאֱמַר אֱמֶת הוּא וְאַתָּה סְתֹם הֶחָזוֹן כִּי לְיָמִים רַבִּים. כז וַאֲנִי דָנִיֵּאל נִהְיֵיתִי וְנֶחֱלֵיתִי יָמִים וָאָקוּם וָאֶעֱשֶׂה אֶת-מְלֶאכֶת הַמֶּלֶךְ וָאֶשְׁתּוֹמֵם עַל-הַמַּרְאֶה וְאֵין מֵבִין. {פ}


      
                   " אותות משמים "
 
נר ראשון של חנוכה , בצוהרי היום נדלקה השריפה בכרמל אותות משמים על " נחש האש " אשר מדליקה שריפות הלא מובנות ולא מוסברות בכוח הטבע השמש יורקת גחלי אש לכיוון כדור הארץ , במיוחד בארץ ובמיוחד באזור שתנאי מזג האוויר והאקלים השרבי והרוחות המזרחיות והעצים היבשים והאדמה הצמאה למים הכול היה מוכן לקבל את   אות משמים " נחש האש " אשר עוד בעבר פגע בהרבה מדינות בשריפות ענק ולא מוסברות עד היום .
 
להבות האש אשר הרימה גבה על כוחות הכיבוי הרבים אשר עברו ודילגו מעבר לעצים ומעבר לכבישים ושדות יער גדולות ועוצמת האש וגודל הלהבות שלא יכלו עליהם כי זה לא שריפת יער רגילה שניתן היה להיתגבר עליה ולא בכמות הכבאים ולא מכוחות הקרקע יכלו עליה , לכן אל לנו להסיק מסקנות על מי אשם השריפה הגדולה , כי אות וסימן משמים היה .
 היה עלינו להיתאחד כי התחלנו לשנוא אחד את השני והיתרחקנו ממצוות התורה כי רק באסונות או מלחמות אנו מאוחדים ללמד את העם אחוות אחים וחברים , מטרה אחת  יש לנו בארץ ליהיות מאוחדים ולא לתת לכוחות הרשע להישתלט עלינו .
 
בשמונת ימי חנוכה אנו מדליקים סה"כ 44 נירות חנוכה  , לאור האסון שבו ניספו 44 " פרחים חיים " בתוך אוטובוס ולידו היו ניסיון נואש להציל אותם אך לשווא האש " צחקה " על כולם ו" נחש האש " עבר למקומות שונים גם לאזור של קרית מוצקין וכביש חיפה עכו ושם המתין בסבלנות רבה עד שיהיה מצב שיוכל לכלות ולשרוף עוד בני אדם כמניין נירות החנוכה .

האש המתינה לרכבת אשר נסעה מנהריה לכיוון תל אביב ונעצרה  באזור השרון ולמזלנו הרב לא היו נספים בנפש אלה נפגעו מאש ועשן  116 בני אדם איחולי החלמה מהירה לכולם.

נחשב באופן נומורולוגי את המספרים : 8 ימי חנוכה , 44 נירות חנוכה   , 44 נשמות ניספו באסון הכרמל כנגד

44 נירות חנוכה . אסון בשרון ברכבת נפגעו 116 איש : 1+1+6= 8 כנגד שמונת ימי חנוכה . "אותות משמים ".
 ראו ישעיהו פרק לה' :  " הדר הכרמל והשרון "
לכן עוד נאמר כי את האסונות האלה אין לנו מה לחקור בוועדות חקירה " ניסתרות דרכי השם "  "  ככול שהיהודים בארץ ילכו בדרכים לא כשרות ולא בדרכי "השם" לכן אנו יצרנו לנ ו " שדים " משמים אשר הגיעו אלינו לכלות אותנו על מעשינו .
לכן אחים יקרים  כול האסונות שמגיעים עלינו הם לא מעשיו של הקדוש ברוך הוא . כי האלוקים ברא את האדם על מנת להטיב עימו ונתן לו את תורתו לחיים טובים .
" נחש האש "  -  מכה בשלישית  באזור השרון  וגרם את השריפה  בחנות הגדולה  של " איקאה " בלב ליבה של איזור התעשיה בנתניה שהיא בשרון . למרות שהחנות סגורה בשבתות
לכן זה מעשיו של " נחש האש " של הצד האפל של החיים שניקרא " סיטרא אחרה "  , שיבדקו את סיבת השריפה שהיא לא מעשה ידי אדם כמו הדילקה שהיה ברכבת לפני זה .
400 איש הפסידו את מקור פרנסתם ולמעלה מ 400 מיליון ש"ח גובה הנזק  למבנה ולחנות .
קורבנות  של " נחש האש "  ראשית פגיעה בנפשות חיות , שנית פגיעה בגופם של בני האדם בפציעות , שלישי  פגיעה בממון ובפרנסה של בני האדם , הכול נעשה על מנת לפגוע במעשיו
הטובות של בורא עולם הקדוש ברוך הוא שנתן לנו חיים ונשמות טהורות , ומפרנס לכול הכבוד וביראה , לכן עלינו להיות מאוחדים וחברים זה לזה כי המצב שלנו היום נשלט על ידי דברים שלילים
וקשה מאוד להתקיים ולחיות במדינה שלנו והמשך הרדיפה שלנו אחרי ממון ורכוש ורכושנות יתרה לרדוף אחרי החיים על מנת לרצות את כולם .
לכן אחים יקרים , עלינו לשוב לתורת  השם יתברך  ולהיות שוב יהודים בארצנו ולשמור ולהישמר על נפשנו ונישמתנו .
שולחים אנו תנחומים משמים  לכול המשפחות השכולות של אסון הכרמל ואל לנו להאשים את חברי הכנסת והממשלה כי הם לא יכלו להיות גיבורים ולעשות ולגבור על מעשה השם יתברך , לכן עלינו להיות מלוכדים ומאוחדים כי זו רק ההתחלה .

 

על האסון בהרי הכרמל נכתב במקורות על העתיד לבוא על ארץ ישראל ועל הישב בו :

 

מקורות : 

 וְעַתָּה, שְׁלַח קְבֹץ אֵלַי אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל--אֶל-הַר הַכַּרְמֶל;

 וְנֶאֱסַף שִׂמְחָה וָגִיל מִן-הַכַּרְמֶל, וּבַכְּרָמִים לֹא-יְרֻנָּן לֹא יְרֹעָע; יַיִן, בַּיְקָבִים לֹא-יִדְרֹךְ הַדֹּרֵךְ--הֵידָד הִשְׁבַּתִּי. 

 פָּרֹחַ תִּפְרַח וְתָגֵל, אַף גִּילַת וְרַנֵּן--כְּבוֹד הַלְּבָנוֹן נִתַּן-לָהּ, הֲדַר הַכַּרְמֶל וְהַשָּׁרוֹן; הֵמָּה יִרְאוּ כְבוֹד-יְהוָה, הֲדַר אֱלֹהֵינוּ.  {פ}

: וָאָבִיא אֶתְכֶם אֶל-אֶרֶץ הַכַּרְמֶל, לֶאֱכֹל פִּרְיָהּ וְטוּבָהּ; וַתָּבֹאוּ וַתְּטַמְּאוּ אֶת-אַרְצִי, וְנַחֲלָתִי שַׂמְתֶּם לְתוֹעֵבָה. 

: רָאִיתִי, וְהִנֵּה הַכַּרְמֶל הַמִּדְבָּר; וְכָל-עָרָיו, נִתְּצוּ מִפְּנֵי יְהוָה--מִפְּנֵי, חֲרוֹן אַפּוֹ.  {ס}

: וְשֹׁבַבְתִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל אֶל-נָוֵהוּ, וְרָעָה הַכַּרְמֶל וְהַבָּשָׁן; וּבְהַר אֶפְרַיִם וְהַגִּלְעָד, תִּשְׂבַּע נַפְשׁוֹ

: וַיֹּאמַר--יְהוָה מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג, וּמִירוּשָׁלִַם יִתֵּן קוֹלוֹ; וְאָבְלוּ נְאוֹת הָרֹעִים, וְיָבֵשׁ רֹאשׁ הַכַּרְמֶל.  {פ

: וְאִם-יֵחָבְאוּ בְּרֹאשׁ הַכַּרְמֶל, מִשָּׁם אֲחַפֵּשׂ וּלְקַחְתִּים; וְאִם-יִסָּתְרוּ מִנֶּגֶד עֵינַי, בְּקַרְקַע הַיָּם--מִשָּׁם אֲצַוֶּה אֶת-הַנָּחָשׁ, וּנְשָׁכָם

   רבי שמואל בר חייא בר יהודה בשם רבי חנינא התחיל גלגל חמה לשקע אדם עומד בראש הר הכרמל ויורד וטובל בים הגדול ועולה ואוכל בתרומתו חזקה ביום טבל

   על החמישית היא אומ' מי שענה את אליהו בהר הכרמל הוא יענה אתכם וישמע בקול צעקתכם היום הזה בא"י שומע תפילה 
 הדור ואין הציבור נידן אלא אחר רובו שכן מצאנו שאילולא שאמרו ישראל בהר הכרמל (מלכים א יח) ה' הוא האלהים ה' הוא האלהים לא ירדה האש מן השמים ושרפה את הקרבנות 

ירמיהו פרק  מו'
 כִּי כְּתָבוֹר בֶּהָרִים, וּכְכַרְמֶל בַּיָּם יָבוֹא.  יט כְּלֵי גוֹלָה עֲשִׂי לָךְ, יוֹשֶׁבֶת בַּת-מִצְרָיִם:  כִּי-נֹף לְשַׁמָּה תִהְיֶה, וְנִצְּתָה מֵאֵין יוֹשֵׁב.  {ס}
כ עֶגְלָה יְפֵה-פִיָּה, מִצְרָיִם; קֶרֶץ מִצָּפוֹן, בָּא בָא.  כא גַּם-שְׂכִרֶיהָ בְקִרְבָּהּ כְּעֶגְלֵי מַרְבֵּק, כִּי-גַם-הֵמָּה הִפְנוּ נָסוּ יַחְדָּיו לֹא עָמָדוּ:  כִּי יוֹם אֵידָם בָּא עֲלֵיהֶם, עֵת פְּקֻדָּתָם.  כב קוֹלָהּ, כַּנָּחָשׁ יֵלֵךְ:  כִּי-בְחַיִל יֵלֵכוּ--וּבְקַרְדֻּמּוֹת בָּאוּ לָהּ, כְּחֹטְבֵי עֵצִים.  כג כָּרְתוּ יַעְרָהּ נְאֻם-יְהוָה, כִּי לֹא יֵחָקֵר:  כִּי רַבּוּ מֵאַרְבֶּה, וְאֵין לָהֶם מִסְפָּר. 
 יחזקאל פרק א' ד'
  ד וָאֵרֶא וְהִנֵּה רוּחַ סְעָרָה בָּאָה מִן-הַצָּפוֹן עָנָן גָּדוֹל וְאֵשׁ מִתְלַקַּחַת וְנֹגַהּ לוֹ סָבִיב וּמִתּוֹכָהּ כְּעֵין הַחַשְׁמַל מִתּוֹךְ הָאֵשׁ.  ה וּמִתּוֹכָהּ דְּמוּת אַרְבַּע חַיּוֹת וְזֶה מַרְאֵיהֶן דְּמוּת אָדָם לָהֵנָּה.
  וַיֹּאמֶר אֵלַי בֶּן-אָדָם שׁוֹלֵחַ אֲנִי אוֹתְךָ אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל-גּוֹיִם הַמּוֹרְדִים אֲשֶׁר מָרְדוּ-בִי  הֵמָּה וַאֲבוֹתָם פָּשְׁעוּ בִי עַד-עֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה.  ד וְהַבָּנִים קְשֵׁי פָנִים וְחִזְקֵי-לֵב אֲנִי שׁוֹלֵחַ אוֹתְךָ אֲלֵיהֶם וְאָמַרְתָּ אֲלֵיהֶם כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה.  ה וְהֵמָּה אִם-יִשְׁמְעוּ וְאִם-יֶחְדָּלוּ כִּי בֵּית מְרִי הֵמָּה וְיָדְעוּ כִּי נָבִיא הָיָה בְתוֹכָם.  {פ}
וָאֶשְׁמַע אֶת-קוֹל כַּנְפֵיהֶם כְּקוֹל מַיִם רַבִּים כְּקוֹל-שַׁדַּי בְּלֶכְתָּם קוֹל הֲמֻלָּה כְּקוֹל מַחֲנֶה בְּעָמְדָם תְּרַפֶּינָה כַנְפֵיהֶן. 
וַיְהִי-קוֹל מֵעַל לָרָקִיעַ אֲשֶׁר עַל-רֹאשָׁם בְּעָמְדָם תְּרַפֶּינָה כַנְפֵיהֶן
  וָאֵרֶא כְּעֵין חַשְׁמַל כְּמַרְאֵה-אֵשׁ בֵּית-לָהּ סָבִיב מִמַּרְאֵה מָתְנָיו וּלְמָעְלָה וּמִמַּרְאֵה מָתְנָיו וּלְמַטָּה רָאִיתִי כְּמַרְאֵה-אֵשׁ וְנֹגַהּ לוֹ סָבִיב. כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה זֹאת יְרוּשָׁלִַם בְּתוֹךְ הַגּוֹיִם שַׂמְתִּיהָ וּסְבִיבוֹתֶיהָ אֲרָצוֹת.  ו וַתֶּמֶר אֶת-מִשְׁפָּטַי לְרִשְׁעָה מִן-הַגּוֹיִם וְאֶת-חֻקּוֹתַי מִן-הָאֲרָצוֹת אֲשֶׁר סְבִיבוֹתֶיהָ  כִּי בְמִשְׁפָּטַי מָאָסוּ וְחֻקּוֹתַי לֹא-הָלְכוּ בָהֶם.  {ס} ז לָכֵן כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה יַעַן הֲמָנְכֶם מִן-הַגּוֹיִם אֲשֶׁר סְבִיבוֹתֵיכֶם בְּחֻקּוֹתַי לֹא הֲלַכְתֶּם וְאֶת-מִשְׁפָּטַי לֹא עֲשִׂיתֶם וּכְמִשְׁפְּטֵי הַגּוֹיִם אֲשֶׁר סְבִיבוֹתֵיכֶם לֹא עֲשִׂיתֶם.  ח לָכֵן כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי עָלַיִךְ גַּם-אָנִי וְעָשִׂיתִי בְתוֹכֵךְ מִשְׁפָּטִים לְעֵינֵי הַגּוֹיִם.  ט וְעָשִׂיתִי בָךְ אֵת אֲשֶׁר לֹא-עָשִׂיתִי וְאֵת אֲשֶׁר-לֹא-אֶעֱשֶׂה כָמֹהוּ עוֹד יַעַן כָּל-תּוֹעֲבֹתָיִךְ.  {פ}י לָכֵן אָבוֹת יֹאכְלוּ בָנִים בְּתוֹכֵךְ וּבָנִים יֹאכְלוּ אֲבוֹתָם וְעָשִׂיתִי בָךְ שְׁפָטִים וְזֵרִיתִי אֶת-כָּל-שְׁאֵרִיתֵךְ לְכָל-רוּחַ
המשך ...
" הנותן שלג כצמר , כפור באפר יפזר  "  ....
 
ברכת הכהנים : " יברכך ה' וישמרך , יאר ה' פניו אליך ויחונך , ישא ה' פניו אליך ושם לך שלום , ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם : "
" יהי חסדך ה' עלינו כאשר יחלנו לך : הראנו ה' חסדך , וישעך תתן לנו : ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתךאשירה ליי , כי גמל עלי : הנה אל ישועתי אבטח ולא אפחד , כי עזי וזמרת יה ה' ויהי לי לישועה : "
" אנא בכוח ,גדולת ימינך , תתיר צרורה .  קבל רנת , עמך שגבנו , טהרנו נורה . נא גיבור , דורשי יחודך , כבבת שמרם . ברכם טהרם , רחמי צדקתך , תמיד גמלם . חסין קדוש , ברב טובך , נהל עדתך . יחיד גאה , לעמך פנה , זוכרי קדושתך . שועתינו קבל , ושמע צעקתנו , יודע תעלומות .  ברוך שם כבודו לעולם ועד ."
  היכנס לעריכת כותרת תחתונה לשינוי טקסט זה