בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
   

 

 
כוח השיכפול והמינוף
 
לפני כ-31 שנה הוקמה חברת ניקן ביפן.
החברה התחילה את דרכה עם מוצר אחד בלבד שנהפך עם השנים למוצר הדגל שלה.
למייסד החברה מר איסמו מאסודה היה חזון, הוא ראה בחזונו אנשים החיים חיים מאוזנים בחמש קטגוריות שונות המקושרות יחדיו למכלול אחד של שלמות האדם.
 
הוא קרא לחמש הקטגוריות חמשת עמודי הבריאות :
בריאות הגוף
בריאות הנפש
בריאות המשפחה
בריאות החברה
ובריאות הכלכלה
 
ע"י הגעה לאיזון בכל חמשת העמודים האמין מר מאסודה כי אנשים יוכלו לחיות חיים בריאים יותר מאושרים יותר וארוכים יותר.
 
מר מאסודה האמין שחמשת העמודים צריכים להוות אבן יסוד לכל עובד בחברה וכי רק ע"י חשיפת העולם בדרך ההגונה ביותר האפשרית יוכלו כולם לממש את הפוטנציאל הגלום בהם בעזרת המוצרים שחברת ניקן פיתחה ועודנה מפתחת.
 
על מנת לעשות זאת החליטו כל הראשים בניקן שהפצת המוצרים של החברה צריכה להיות בעזרת המודל העסקי של השיווק הרב שכבתי.
 
מומחי החברה שקדו על מודל עסקי מתוחכם ביותר שלא רק משתמש בעיקרון המינוף וההכנסה השיורית של השר"ש, אלא יוצר מצב שבו ישנו אינטרס חזק ביותר לבעלי הדרגות הגבוהות בעסק "לרדת אל העם" ולקדם את בעלי הדרגות הנמוכות.
 
בצורה זו הבטיח מר מאסודה וחברת ניקן שהמפיצים העצמאיים בעצמם יהיו חייבים ללכת אחרי פילוסופית חמשת העמודים על מנת להצליח !
שכן ללא עזרה לזולת דרך דוגמא אישית ושיכפול אף מפיץ לא יכול להתקדם לדרגות הבכירות של ניקן.
 
מר מאסודה הצליח למעשה להפוך את סולם הדרגות בחברה כך ש :
על מנת להמשיך ולהתקדם, על המפיץ הוותיק לבוא ו"לעבוד" אצל המפיץ החדש !
 
 
 
 אם משהו שראית כאן תפס לך את העין, או שאתה מעוניין לדעת כיצד תוכל להצטרף אלינו ולהצליח יחד איתנו
בניית אתרים - טואול