בניית אתרים בחינם
 

שגיב פלייסיגר







שגיב פלייסיגר

כל המידע שאתם מחפשים במקום אחד

Paragraph title

בארצות הברית האמריקאים בכל פעם שמתקלקל להם משהו בבית לא מתחילים כמונו לחפש טכנאי, לבדוק המלצות, כן אמין/לא אמין כן מקצועי/לא מקצועי ולא משלמים מחירים מופרזים. לכל אמריקאי יש חברה שהוא מנוי בה. טלפון אחד או קליק באפליקציה ומגיע אליו איש מקצוע תחת פיקוח החברה וללא תשלום נוסף.

הבית שלכם

אין חברה בארץ המספקת מגוון מקיף שכזה לכל הבית!


מקום אחד לכל הפתרונות. 

בחירה חכמה

·        סופר אלקטריק היא לא עוד חברה ל "ביטוח מוצרי חשמל". אלא חברה שמספקת ללקוחותיה המנויים מגוון של אנשי מקצוע לכל תקלה בבית: חשממלאים, אינסטלטורים, מדבירים, שירותי דרך, תיקון סלולר עד הבית, אנשי מחשבים, מנעולנים וכל מוצרי החשמל בבית! כולל מזגני אינוורטר, דודים וברי מים.


שגיב פלייסיגר - הבית שלכם


·        ניתן לפתוח קריאת שירות במספר דרכים, בצורה פשוטה וללא המתנה מיותרת: אפליקציה ייעודית, אתר אינטרנט, אימייל, פקס, טלפון וגם בווטסאפ!.

 

·        זמני תיאום והגעה מהירים: תוך שעתיים-שלוש יתואם טכנאי שיגיע בדרך כלל באותו יום או למחרת.

 

·        כתב השירות מכסה יותר תקלות וחלפים ופחות החרגות.

 

·        השתתפות הלקוח בעלות הקריאה היא קבועה ולא משתנה לכל סוגי המוצרים ולכל סוגי התקלות.

 

·        לשירות סופר אלקטריק יש למעלה מ 150  טכנאים ואנשי מקצוע שפרוסים בכל רחבי הארץ ומוכנים לקבל קריאות. סופר אלקטריק נותנת שירות ברמה ארצית!

 

·        לא עוד טכנאים שמנסים להוציא מלקוח כמה שיותר כסף בגלל שהוא לא מבין בעבודה שלהם:

 

                     -            כל טכנאי חייב לדווח לנו במדויק מה היה אצל לקוח לאחר כל קריאה. כל טופס קריאה נבדק לאחר מכן על ידי 3 (!) גורמים שונים בחברה, כל אחד לפי תחום אחריותו, בטרם הטכנאי מקבל תשלום.

                     -            לטכנאי אסור לגבות מלקוח כסף אלא אם נתן הסבר למנהל הטכנאים וקיבל את אישורו.

                     -            מנהלים מקצועיים בחברה הולכים ללקוחות אחרי שהיה אצלם טכנאי ומבצעים ביקורת אמינות, מקצועיות ושירות. הם בודקים האם התיקון היה איכותי, האם הטכנאי דיווח במדויק מה תיקן ואיזה חלק החליף והאם גבה כסף מלקוח ללא דיווח מתאים וקבלת אישור.

                     -            במידה ויש תקלה או מוצר שלא נכללים בשירות, הטכנאי בכל זאת יבצע בדיקה למוצר, ייתן ללקוח אבחנה מדויקת ודרכים לתקן. הוא ישאיר ללקוח הצעת מחיר לתיקון לאחר שקיבל אישור למחיר מאת מנהל מקצועי בחברה.

                     -            טכנאי שלא עומד בקריטריונים לא ממשיך לקבל קריאות.

                     -            אנחנו קשובים לתלונות של לקוחות וכל תלונה נחקרת עד הסוף על ידי מספר גורמים מקצועיים בחברה.

 

·        חטיבת השירות כוללת עובדים מקצועיים ומנוסים מאוד. לא פקידות שלא מבינות דבר בתחום המקצועי ורק מעבירות קריאות לטכנאים. עובדי חטיבת השירות מעורבים רבות בקריאות עצמן, בדרכי התיקון ובאמינות השירות שהלקוח מקבל. לא מעט קריאות נפתרות בטלפון על ידי הצוות המקצועי וחוסכים ללקוח עלויות רבות וזמן!

 



2all - Free Web Design