בניית אתרים בחינם

 

תמיכה בלקוחות עסקייים ופרטיים באתר \ בית הלקוח

תיקון , שירות , הדרכות והטמעות . טלפון : 052-4491992 .

 
    טכנאי מחשבים
    שירותי מחשוב לעסקים
    לקוחות עסקיים
    לימוד והדרכת מחשבים
    וירוס מפייסבוק - הסרה
    שירותי ענן – Cloud Services
    פרסום בגוגל Adwords
    טכנאי מחשבים בתל אביב
    הסרת וירוסים מהמחשב
    טכנאי מחשבים איזורי פעילות
    מדריכים ומאמרים
    מדריך להורדת שירים מיוטיוב
    יצירת ברקוד QR חינם
    שרתי פרוקסי - Proxy Servers
    המחשב וחלקיו - הדיסק הקשיח
    כלים ותמיכה מרחוק
    Computer Technicians
    מפת האתר
 
--------------------------------------------
 
 טכנאי מחשבים - אפ נט מחשבים
--------------------------------------------

INTEL
--------------------------------------------
ASUS
--------------------------------------------
MICROSOFT
------------------------------------------
ATI
--------------------------------------------
nVidia
 

 

טכנאי  מחשבים  - מגיע עד אליך !!!

 

פייסבוק - יתרונות וחסרונות

מדריכים ומאמרים


פייסבוק  - מי צריך את זה ?

הקדמה :
פייסבוק הינה רשת חברתית אשר נוצרה בשנת 2004 
ע"י סטודנט צעיר ומבריק בשם מארק צוקרברג וחבריו , בימי לימודיו באוניברסיטת הווארד ,  הרעיון של הפייסבוק הצליח עד כדי כך שנכון לסוף שנת 2011 נרשמו בפייסבוק כ 845 מליון מנויים. כש 80 אחוז מהם מחוץ לארה"ב.


לפייסבוק יש מנגנון הצלבת נתונים יעילה ביותר  .
לדוגמא  : אם למנוי כלשהו יש 2 חברים מהתיכון  , ושניהם חברים של חבר שלישי  , המערכת של פייסבוק תזהה את הקשר ותציע למנוי הראשון והשלישי להיות חברים


מארק צוקרברג - מיסד פייסבוק

פייסבוק מול האינטרנט :

בשנים האחרונות לאינטרנט יש שלושה תפקידים מרכזיים :

1. גלישה לצורך קבלת ומסירת מידע
2. העברת מסרים- (דואר אלקטרוני , צ'אט  , וידאו צ'אט וכיוב)
3. מסחר ותנועת כספים אלקטרונים



לפייסבוק יש השפעה מכרעת על שני התפקידים הראשונים !

השפעת הפייסבוק על נושא הגלישה לצורך קבלת מידע :
בעבר , לקוח שביקש שיהיה לו אתר אינטרנט תדמיתי ופשוט (כרטיס ביקור אלקטרוני) היה צריך לפנות לבונה אתרים מקצועי כדי שיבנה לו אתר שכזה . הדבר כמובן עלה לא מעט כסף  . מלבד בנית האתר , הלקוח היה צריך לדאוג לשטח אחסון (שרת שעליו יאוחסן האתר) ולשם דומיין , אותה כתובת WWW המפורסמת . האחרונים עלו כסף אף הם .כיום  , כל אחד יכול בצורה פשוטה ואינטואיטיבית לבנות לעצמו דף אינטרנט ברשת הפייסבוק , מבנה הדף הינו קבוע  , אפשרויות הוספת תמונות וסרטוני וידאו , פשוטה , והוספת המלל והטקסט ידידותית .הכתובת דומיין ניתנת אוטומטית ע"י פייסבוק . אפילו היכולת של הגולשים להגיב על התוכן שבאתר קלה ופשוטה . והכל בחינם כמובן

דוגמא לכרטיס ביקור אלקטרוני  :
טכנאי מחשבים  - אפנט שירותי מחשוב (לא לשכוח לעשות לייק :-) )

השפעת הפייסבוק על נושא העברת המסרים :
דואר אלקטרוני
: נושא הדואר אלקטרוני מושפע מהפייסבוק בצורה סבירה אך לא מכרעת .  פייסבוק מעניקה כתובת דואר אלקטרוני חדש משלה לכל מנוי  ומאפשרת שליחה וקבלה של הודעות בקלות ובחינם . אך אינה מקנה שטח אחסון נוח . יש אפשרות של צירוף קבצים מצורפים אך אפשרות זאת עדיין מוגבלת במעט . הדואר האלקטרוני בממשק ה web כגון GMAL או YAHOO MAIL ותוכנת האווטלוק של מיקרוסופט עדיין יותר יעלים ושיטות העבודה והחיפוש בהם עדיין יותר נוחות
מצד שני , שליחת וקבלת הודעות טקסט עם תמונה או קישור בפייסבוק הרבה יותר נוחה וידידותית.
פייסבוק אימצה את הקונספט של אייפון ואנדרואיד הסלולאריים ועושה את מיון ההודעות על פי הנמען ולא על פי תאריך קבלת או שליחת ההודעה . פייסבוק משקיעה כיום אנרגית פיתוח רבה בנושא על מנת לשכלל את יישום הדואר האלקטרוני באתר

צ'אט והעברת מסרים מיידית : בנושא זה פייסבוק לוקחת בגדול . אם בעבר על מנת לנהל שיחת צ'אט עם משתמש אחר היינו צריכים להתקין תוכנה ייעודית , כגוון Skype או ICQ , כיום באתר פייסבוק יש את רכיב הצ'אט באופן מובנה ויעיל . הצ'אט מראה חברים און ליין שפשוט נכנסו לאתר ומאפשר לתקשר איתם בקלות

רכיב הוידיאו צ'אט בפייסבוק עדיין לא מאופשר .
 
הסיכונים בפייסבוק  :

לפייסבוק יש 2 סיכונים עיקריים :

1. חשיפת יתר – אם מנוי מפרסם סטאטוס (מהגיגי ליבו)  , הודעה , תמונה או סרטון , שיתוף או סימון אהבתי  , הפרסום הינו נחלת הכלל  . גם אם המנוי ימחוק או יבטל את הפרסום (דבר שהפייסבוק מאפשר ) הפרסום יישמר בזיכרון של האתר ויתכן שמנועי סריקה כגון גוגל יציפו את הפרסום . נושא זה מעורר סערות רבות ופייסבוק משקיעים אנרגיה רבה על מנת לאפשר למנויים שלה לברור את האנשים שיראו את הפרסומים שלהם .  דרכי התגוננות : פשוט לא לפרסם מידע רגיש או אישי .

2. וירוסים  - מאחר והאתר של פייסבוק הינו ידידותי , לוירוסים , במסווה של קישורים תמימים , יש יכולת פעולה רחבה יותר . מרבית הוירוסים מפייסבוק הינם למטרת פרסומות .

לסיכום  :
אם לוקחים בחשבון את 2 הסיכונים הר"מ  שלמעשה רלוונטיים לכל עולם האינטרנט , את יתרונות הפייסבוק מול חולשותיו כמו כן את קצב הצמיחה הטכנולוגית של הפייסבוק ונגישותו.  לפייסבוק ושימושיו יש נתח רחב בשימוש באינטרנט ואין ספק שהינו אחד מחמשת הישומים המובילים באינטרנט אם לא המוביל מכולם 

קהל היעד של הפייסבוק  , הינו כולם למעשה  , מהיוזר הבסיסי שרוצה לראות לגלוש ולקבל מידע ועד לחברות ענק שמחזיקות דף פייסבוק מורכב מלא בשלל אפשרויות  . טווח גילאים 13 (באופן רישמי) ועד 120 . 
 


 


 
 

אפ נט שירותי מחשוב , טכנאי מחשבים  : www.appnet .co.il