x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

צור קשר
    פורום הולנד עם ילדים
אפטליניג - Efteling
זה אחד הימים הכיפים שחיכינו לו הרבה זמן, אפטליניג פארק השעשועים הגדול בהולנד.
אתרhttp://www.efteling.com/
כתובת הפארק: Europalaan 1 5171 KW Kaatsheuvel
מקום ענק נפתח בשעה 09:00 הגענו ישר לפתיחה, יצאנו משם עם הסגירה בשעה 20:00 כשגירשו אותנו הביתה, בדרך חזרה הבנות נרדמו לפני שיצאנו מהחניה ואני נהגתי כשאשתי נחה לידי, כי היא לא נרדמת בנסיעה.

הפארק עצמו מחולק לאזורים רבים, יש לעשות הכנה בבית לאיזה מתקנים רוצים ללכת כחובה ומיד לגשת לשם.

אנחנו התפצלנו אני והבת הקטנה הלכנו ביער הילדים, לאורך קילומטרים של יער מלא הפתעות, עם סיפורי אגדות, בהולנדית, אבל מרשים מאוד לדוגמא הביקתה של כיפה אדומה עם הזהענק טירה של אלאדין, הענק בגנו, פטריות מדברות ועצים מדברים ותוכים צבעונים ועוד מלא אטרקציות.

משם הגענו למתחם המתקנים לילדים, וואו מדהים קרוסלות סוסים, כרכרות ארמון של מלך.
מתקן של כוסות לזוגות שנכנסים לתוך אולם ענק בנוי לפי תרבויות שונות בעולם.
מתקן של קרוסול גדולות מסתובבות, מתקני נסיעה על מסילות מעל הפארק ועוד רבים.

בסמוך למתקן של הדמויות המזמרות עם הכסאות יש כניסה מתחת לנשר, זה נמצא במתחם הילדים, אבל בכניסה שבדקו את גובה הילדים הבנתי שזה לא משהו משעשע, אלא מיוחד ולכן אשתי בתי הקטנה ואני יצאנו החוצה, כשחזרו הבנות הגדולות הן יצאו מוקסמות ואמרו שזה היה המתקן הכי מפחיד בפארק, רכבת הרים בחושך מוחלט לגמרי, בתאוצות ומהירויות מטורפות והן נהנו מאוד - ראו הוזהרתם ל"פחדני רכבות הרים".
חוץ מזה הבנות הגדולות ואשתי הלכו למתחם האטרקציות והאדרנלין שם היה רכבות ההרים המדהימות , טירה גבוהה שנכנסים עם סירה במתחם חשוך ופתאום יש נפילה במהירות עצומה לתוך המים, כיוון שבאנו מוקדם הן עשו מספר פעמים במתקנים עם המתנה קצרה של עשר דקות עד רבע שעה, מאוחר יותר יש תורים של חצי שעה לפחות.

אחר כך היינו באבובים משפחתיים מתנגשים, היה כיף גדול ופשוט זה היה יום מושלם וכייפי לכולם, יש להכין ליום זה אוכל ושתיה רב, כי יקר שם האוכל מאוד.
יום חובה אבל שוב ,חובה לעשות הכנות מראש למתקנים  הכיפיים ולהגיע מוקדם לפני התורים וכדי שיהיה זמן לבלות בפארק כי הוא ענק בגודלו.