x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

צור קשר
    פורום הולנד עם ילדים
טירת מיודן Castle Muiden
קמנו לבוקר גשום, אבל התרגלנו ובטח לא התרגשנו, יצאנו הבוקר לטיול במבצר שמתאים למזג האוויר הזה, טיול עם מטריות עד הצהריים שאז אמור להפסק הגשם.
נסענו למבצר מיודן שנמצא ב:  Herengracht 1 Muiden
אתר האינטרנט הואhttp://www.castles.nl/muid/muid.html

את הילדי
ם מלבישים בטירה בלבוש אבירים, ניתן להסתובב בחדרים הפתוחים, עולים לחומות למעלה ונרשמים לסיור עם המדריכה לחדרים הפנימיים של הטירה שניתן לראותם רק בסיור, זכינו גם לחוויה נוספת כאשר חתן וכלה הגיעו להצטלם במקום עם השושבנים ולבנותיי זו היתה חוויה מרגשת.

מחוץ לטירה בגן החיצוני יש אילוף בזים, מופע ומי שרוצה יכול להחזיק על ידו בז.

משם נסענו לגאודה Gouda
ידענו שיש שוק מקומי והגענו לעיר מקסימה,ידועה בזכות הגבינה המעולה שלה, התקיים שם שוק גבינות, ביגוד ועוד במחירים סבירים מאוד.

יש מלא רחובות עם חנויות ומרכזי קניות וכמו בכל עיר, יש את המרכז שבו יש בדרך כלל את בית השקילה ובניניים יפים מאוד, של העיריות וכנסיות  פשוט צריך ללכת להרגיש את האווירה ולהנות מהטעמים והיופי של העיר.

חזרנו בסופו של יום ומצאנו את מרכז הגבינות שנחזור לקנות גבינות ביום האחרון הביתה לישראל - כי זה חובה לדעתי, הבאת טעימות של גבינה לארץ.