x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

צור קשר
    פורום הולנד עם ילדים
יום לפני אחרון והכי חשוב יום הולדת לאבא
משפחתי היקרה קמה בבוקר עם שירים וברכות לכבוד יום הולדתי שחל בדיוק ביום זה.
היום תכננו יקיצה טבעית ביקור ברוטרדאם ואחר כך נסיעה לדלפט.
ברוטרדאם היינו אמורים לסגור את השימוש האחרון בהולנד פס, את קבקבי העץ, נסענו לגנים הבוטנים נחמד כי זה היה חינם, ממש לא חובה, עדיף להשתמש בקבקב העץ למשהו אחר בטיול.
ירד גשם ולכן לא עצרנו לטייל בעיר עצמה, גם אין ברירה צריך לוותר על מוקדי טיולים כי אי אפשר הכל בשבועיים.
משם נסענו לדלפט, עיר מאוד יפה, המיוחד בה זה עבודות הקרמיקה והכלי חרסינה המיוחדים.
הסתובבנו בחנויות, היה גם שוק מקומי מאוד יפה.

מרכז העיר מלא בבתי קפה, בית העיריה, מוזאונים רבים ובניניים מאוד יפים.

לקראת ערב חזרנו לדירה להנות מהאווירה הכפרית שבה, מהשקט והשלווה והתארגנו ליציאה לארוחת ערב במסעדה מיצרית עם אוכל מפתיע וטעים מאוד לכבוד יום ההולדת של אבי המשפחה.
בהחלט נשאר טעם של עוד מהטיול בכלל ומהמסעדה עצמה.

למוחרת קמנו ברגוע, התארגנו עם האריזות, נסענו לגאודה לעשות קניות אחרונות של גבינות ומזכרות, משכנו את היום באיזי, עשינו סיכומי חוויות מצחיקות ומיוחדת ונפרדנו בעצב רב מבעלת הדירה ומהמקום הקסום ונסענו לכיוון שדה התעופה סכיפהול.
במהלך ההמתנה לטיסה התחלנו לחשוב על היעד הבא ובינתיים נהנים ממה שהיה עד עכשיו.