x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

פורום הולנד עם ילדים

תכנון המסלול  ומקומות הלינה ועלויות

היינו בתחילת יולי בטיול של שבועיים (14 יום) בהולנד

הטיול חולק ל-2, שבוע ראשון יישנו בהורן( (Hoorn דירה מקסימה אבל בתוך בית של מישהי בקומה נפרדת שממש ממש לא מרגישים אותה:  http://www.bedandbreakfasthoorn.nl/?categorie=bungalow&taal=nl

השבוע השני היה במקום קסום בעיירה בוסקופ(  (Booskop ראיתי המלצה באתר למטייל, מסתבר שבאים למקום זה בערך 20 משפחות ישראליות בשנה, עכשיו גם לי ברור שנחזור לשם שוב: http://www.christinahoeve.nl/

הדירה בחווה

דירה מדהימה, מתאימה לעד 5 אנשים, בעלת הבית נחמדה מאוד והנוף אין מילים.

העלויות של הדירה לא יקרות בכלל עבור 6 לילות בכל מקום סביב ה 550 יורו.
נחתנו ביום רביעי בבוקר טסנו עם אל על, הגענו לדירה התמקמנו ונסענו לוולנדאם, משם חזרנו להורן לטיול במזח ובנמל העתיק.
ביום חמישי נסענו לפסטיבל פולקלור בשכגאן חוויה מדהימה, נערך כל יום חמישי ביולי אוגוסט - המלצה של בעלת הבית, משם המשכנו לאלקמר וסיימנו בשוק הגבינות בהורן משעה 20:00-21:00 מדהים ולא תיירותי כמו אלקמר והאחרים.
יום שישי נסענו לדולפנריום בהרדוויק ומשם לחיטהורן סירה לשעתיים לקחנו מבחור בשם מייק, רשום בעברית על השלט של
ו, היה יום מדהים מלא בחוויות לא נשכחות.

יום שבת נסענו להארלם ובמקרה הגענו למצעד הגאווה בעיר, חוויה נדירה לכל המשפחה, משם טיילנו בעיירות סמוכות וחזרנו מלאי סיפורים לדירתנו בהורן.
יום ראשון תפס אותנו גשם במהלך שייט למוזיאון הפתוח באינקוהוזן למרות זאת נהננו מאוד , מוזיאון מאוד מומלץ עדיף על 2 האחרים אם צריך לבחור אחד משלוש.
יום שני אמסטרדם מהבוקר הלכנו ברגל עד הערב היה ממש יפה, מאדאם טוסו, אנה פרנק, ואן גוך, רייקסמיוזאום, כיכר ליידספלין, שוק הפרחים הצף רובע יורדן כיכר הדאם.
יום שלישי זאנסה סכנס מדהים חצי יום ומשם חזרה לאינקהוזן מוזיאון סירות בבקבוקי זכוכית חובה ומדהים.
יום רביעי מעבר דירות התמקממות ויציאה לאוטרכט מוזיאון הקיטור ומוזיאון תיבות הנגינה וטיפה קניון ענק.
יום חמישי אפטליניג חובה עם ילדים כיף ברמות, הגענו ב 10:00 עם הפתיחה ויצאנו ב 20:00 עם הסגירה.
יום שישי ליידן תחנת רוח בגובה 7 קומות חוויה יפה מאוד ומשם המשכנו להאג מוזיאון אשר - חובה ומומלץ לפחות שעתיים אם לא יותר ומשם מדורודאם (הולנד במיניאטורי).
יום שבת מבצר מ
יודן וגאודה שוק מקומי

יום ראשון  ארמון הט לו יפה מאוד, הואחה פלואה פארק לרכיבת אופניים לכל המשפחה מומלץ ואנחנו ממש לא משפחה ספורטאית ועשינו זאת כמו גדולים.
יום שני רוטרדאם גנים בוטנים לא משהו ואחר כך ביקור בדלפט עיירה מהממת.
יום שלישי גאודה השלמת קניות של גבינות נעליים ומזכרות הביתה וטיסה חזרה

הולנד מדהימה, במיוחד עם ילדים, דברים שלא עשינו ויש בשפע אבל לא למשפחתי גני חיות שהם מדהימים ביופיים וגודלם אבל כמו שציינתי לא למשפחתי.
מיד כשהגענו רכשתי כרטיס מוזאונים והולנד פס ל- 5 אטרקציות ובנוסף הנחות משמעותיות עבור משפחה של 5 אנשים, סדר גודל של חיסכון באטרקציות סה"כ משני הכרטיסים יצא כ 300 יורו.
בחישובי עלויות אוכל עלה לנו 750 יורו כולל מסעדות.
דלק וחניונים פחות מ- 400 יורו
כרטיסי ההנחות700 יורו + 2 אטרקציות ששלמנו עם הנחות בזכות ההולנד פאס (דולפנריום ואפטלינג)
סה"כ הטיול 27,500 ש"ח.

תבררו לג
בי טיסות, רכב ודירה וזה מה שישפיע הבילויים והאוכל לא משתנים הרבה.