x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

צור קשר
    פורום הולנד עם ילדים
חמישי יום מיוחד

יום חמישי בהמלצתה של בעלת הדירה, נסענו על הבוקר לשכנגן - Schagen  כפר מהמם כשכל יום חמישי בחודשי יולי אוגוסט חל פסטיבל פולקלור  במרכז הכפר מהשעה 09:00 בבוקר. חוויה חובה חובה חובה
יש שם שוק, מסתובבים בין האורחים תושבי המקום בלבוש מסורתי, קולים סלים, מחזיקים בז, עגלות של תינוקות מעץ פשוט חוויה עוצמתית.
אחרי זה יש תהלוכה מקצה השוק למרכז הכפר , לרחבה הגדולה, כשבסופה ילדי הגן והבית ספר וזקני הכפר פוצחים בריקודים מסורתים ואנחנו יושבים מסביב, בבתי קפה או סתם ברחבה ונהנים מאוד.

משם המשכנו לאלקמר -
Alkmaar
עיר יפיפיה שיש את בית העיריה והשקילה במרכזה, מלא רחובות עם חנויות, בתי קפה ומסעדות ומוזאונים.
ביקרנו במוזיאון הגבינה בעיר, שם גם רכשנו את כרטיס המוזיאונים שלנו, שהיה מאוד שימושי בהמשך הטיול.
במוזיאון ראינו סרט באנגלית איך הכינו את הגבינות פעם, מה ההבדלים בין צבעי הגבינה, כיצד נערך שוק הגבינות ואז הסתובבנו בתוך המוזיאון היה נחמד מאוד, בערב היינו בשוק גבינות אמיתי והבנו את המשמעיות של הטקס בזכות ביקור הבוקר במוזיאון.
משם המשכנו למוזיאון הבירה באלקמר מאוד נחמד מלא בקבוקים וכוסות של בירה, אפשר לקבל במקום טעימות, לילדים יש מיץ תפוחים.יש תיאור לכל השלבים עד לקבלת הבירה היה יפה.

שוק גבינות בערב בהורן HOORN
משם חזרנו לדירה והמשכנו לעיר שלנו הורן Hoorn כל יום חמישי בין השעות 20:00 - 21:00 מתקיים שוק גבינות, יפהפה, לא המוני, משתפפים את הילדים בטקס, באים ליד האנשים בקהל מדברים איתנו, מצטלמים, היה ממש כיף אישי ומיוחד, עדיף על השווקים התיירותים ההמוניים באלקמר, גאודה ועוד.

היה פשוט יום מדהים והתחלה של טעימות מהולנד הכפרית והמיוחדת.