x
שלח לחבר

הולנד טיול מהחלומות
דודי - יולי 2012

דף הבית    הכנות לטיול    תכנון המסלול מקומות הלינה ועלויות    יום הגעה כפר דייגים Volendam    יום חמישי פסטיבל פולקלור וגבינות    דולפנריום וחיטהורן
   הארלם    כפר הדייגים אינקוהוזן    אמסטרדם    זאנסה סכנס ומוזיאון סירות בבקבוקים    מעבר בין הדירות וטיול באוטרכט    אפטלינג
   ליידן והאג    מבצר מיודן וגאודה    ארמון הט לו ופארק הוחה פלואה    רוטרדאם דלפט ויום אחרון    טיפים    צור קשר
   פורום הולנד עם ילדים

צור קשר
    פורום הולנד עם ילדים
זאנסה סכנס כפר דייגים
קמנו בבוקר למזג האוויר קריר אבל ללא גשם ובהחלט מתאים ליום וטיול נוסף.
התנענו את הרכב הכנסנו לג'י פי אס את הכתובת :
Schansend 1, 1509 AW Zaandam
ונסענו לכיוון אמסטרדם לפני הכניסה לאמסטרדם ירדנו במחלף לכיוון כפר הדייגים זאנסה סכנס.
בכניסה לכפר צילמו אותנו כדי למכור לנו לוח שנה ותמונה משפחתית ביציאה.
המקום ירוק, מלא מים, בתים שהם חנויות ומפעלים שמראים את העשיה של הכפרים, כמו מפעל לגבינות, מפעל לכפכפי עץ שלטי עץ לבית ותעלות בכפר הולכים לאורך שבילי הכפר, מרגישים את חווית חיי הכפרים ויש מזח מלא תחנות רוח, שניתן להכנס לראות ואת העשיה של כל תחנת רוח, הכנת קמח, חרדל ועוד, הכניסה בתשלום לכן מספיק להכנס לתחנה אחת, נכנסו למוזיאון שעונים עתיקים מאוד.

משם המשכנו רגלית מעבר לגשר הגדול לעבר העיר עצמה, הסתובבנו בסמטאות יש שם מספר בתי קפה נחמדים וחזרנו לרכב.
לאחר מכן נסענו לכיוון אינקהוזן לטייל בסמטאות העיר היפיפייה, אכלנו שם צ,יפס טעים שוב והגענו לת מוזיאון מדהים של סירות שהוכנסו לתוך בקבוקי זכוכית, יש שם 500 סירות כאלו מכל העולם, לדעתי חובה זה מקום יפה ומרשים.
ראינו סרטון בהתחלה איך יוצרים את זה ואחר כך בעל המקום סייר איתנו במקום והראה לנו את כל הדברים המיוחדים, לדוגמא נורה קטנה או פירוז שהוכנסו סירות לתוכן, ניתן לראות את הסירות רק בעזרת זכוכית מגדלת.
משם הלכנו לשוק הדייגים ואכלנו דגים טעימים. מאוד.

לאחר מכן רצינו ללכת למוזיאון האפיה

אך לא הספקנו זה נסגר ולכן חזרנו לביתנו ונחנו מעוד יום מלא חוויות.