רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
דאטה מדיה
"דאטה מדיה" הוקמה בשנת 1993 ועוסקת בניהול, טיוב והשבחת
מאגרי מידע שיווקיים, הקמת רשימות תפוצה לשיווק ישיר, יעוץ
אסטרטגי, טיפול מתקדם בבסיסי נתונים וביצוע קמפיינים במדיות
ישירות. באתר פרטים אודות מגוון השרותים וכן פינת "דרושים".
LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים בע"מ
מי אנחנו?
LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים פועלת משנת 2003 בתחום ייחודי של יעוץ, הקמה וניהול של מועדוני לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
מי הם לקוחותינו?
בין לקוחותינו מגוון רחב של רשתות קמעונאיות, ספקי שירותים ונקודות מכירה.
לדוגמא: רשת נייל סטודיו לטיפוח הציפורן, life cosmetics יצרנית ומשווקת קוסמטיקה יוקרתית בשיווק ישיר, רשת DMO פתרונות הדפסה מתקדמים, "קולב סגול" עיצוב כובעים המוביל בארץ ובעולם, יודקביץ' הפצה, מסעדת ODEON, החברה האמריקאית ליצור אופניים TREK, אופנת לוצ'י, אופנת פגנקה, Kids Keds, מעצב האופנה נאור יעקובי, מעצבת האופנה טל בק, רשת נעלי המעצבים "אוסף פרטי", IWS פתרונות תעסוקה מהל"ב (זכיינית "תוכנית ויסקונסין" בדרום) ורבים וטובים נוספים..
מדוע אנחנו?
בידינו הכלים והניסיון המתאים, על מנת ליצור ולהוסיף מימדים נוספים למערכת ניהול קשרי הלקוחות, מועדון הלקוחות ותוכניות הנאמנות שלך.
אנו נכיר את לקוחותיך ומאפייני הצריכה שלהם ונניע אותם אל הקניה הבאה שלהם. אצלך.
מה אנחנו מציעים?
ניהול מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותכנית נאמנות ב 5 שלבים עיקריים: 1. הכנת תוכנית עיסקית להפעלת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכנית נאמנות ברשת 2. השקת המועדון: מיתוג המועדון, הדרכת עובדים, יח"צ, רישום הלקוחות, הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות אישיים ללקוחות המועדון 3. חקר בסיסי נתונים וניתוח המידע המצטבר באירגון כלפי חברי מועדון הלקוחות 4. ניהול קשרי לקוחות: דיוור ישיר, סלולר, EMAIL, הודעות קוליות, פקס. אנו דואגים להכל..: תוכן שיווקי מכירתי מותאם אישית ל(פרופיל) לקוח, קריאייטיב, קופירייטינג, עיצוב, הדפסה, עיטוף ומשלוח. 5. שת"פ עם מועדוני לקוחות ומועדוני הטבות "עמיתים".
כמה עובדות על שורת הרווח..:
מחקרים שערכנו מראים כי בממוצע 20% בלבד מן הלקוחות תורמים 80% ויותר לשורת הרווח. המשלים לנתון זה הוא כי 80% מן הלקוחות תורמים עד 20% בלבד לשורת הרווח. כמובן כי שיעורים אלו משתנים מעסק לעסק (30/70, 15/85, 1/99 וכד'), אך הבסיס נשמר.
נתונים אלו מראים כי הכרחי עבורנו לנהל דיאלוג ארוך טווח, קודם כל - עם אותם לקוחות ריווחיים. הדרך לעשות זאת היא במסגרת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
איך מתחילים?
השלב אשר יקבע את הצלחת מועדון הלקוחות ואת הרווח אשר נפיק ממנו שנים קדימה הינו שלב א': הכנת תוכנית להפעלת מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת (ייתכן יותר ממועדון אחד). התוכנית כוללת את איפיון קהל/י היעד, תנאי ההצטרפות, ההטבות למחזיק הכרטיס ואופן ההצטרפות למועדון הלקוחות ולתוכנית הנאמנות.
הצעד הבא, החשוב ביותר בניהול השוטף של מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכניות הנאמנות, הינו הכרת הלקוח. מה הוא קונה? מתי הוא קונה? איך הוא קונה? למה הוא קונה?. זיהוי הלקוח במעמד הקניה בעמדת המכירה תניב לנו את הנתונים המדויקים והעדכניים ביותר לגבי העדפות הלקוח. ניתוח מידע זה המצטבר באירגון כלפי חברי המועדון, ייתן לנו תשובה מדויקת ומיידית לגבי העדפות הלקוח.
מהו שיווק מותאם אישית ללקוח ((Personalize Marketing או שיווק ממוקד לקוח?
כפי שנאמר בפסקה הקודמת, בעת הרכישה, על חבר המועדון להציג את כרטיס מועדון הלקוחות בקופה. זיהוי הלקוח בקופה מבטיח כי כל רכישה אשר עורך הלקוח משויכת ללקוח ספציפי בקופה. ניתוח נתונים אלו לאורך זמן, מבטיח כי נוכל לבצע פניה אישית ללקוח, מבוססת על היסטורית רכישות הלקוח בעבר, כמו: תאריכי רכישות הלקוח בעבר, תדירות קניה, היקף קניה ממוצע ומצטבר, פריטים וקבוצות פריטים אשר רכש הלקוח בעבר. נתונים אלו, יחד עם הנתונים הידועים על הלקוח, כמו: גיל, מין, מצב משפחתי, מצב סוציו אקונומי, אזור מגורים ועוד.. מאפשר לנו לבצע פניה שיווקית ו/או מכירתית מדויקת ומותאמת לפרופיל והתנהגות הצרכן.
צורת עבודה זו תבטיח לנו את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית על ההשקעה בניהול מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכנית הנאמנות.
בוא נדבר קצת ת'כלס. איך מתחילים וכמה זמן ייקח עד תחילת הפעלת המועדון?
כאמור, השלב הראשון הינו הכנת תוכנית מפורטת. שלב זה לוקח בין שבוע לחמישה שבועות, בהתאם למורכבות וגודל הרשת וגודל המועדון הפוטנציאלי. בסיום שלב זה נכין את החומרים להפעלת מועדון הלקוחות: מסיבת השקה למועדון, יח"צ, פוסטרים למיתוג המועדון בסניפים, טפסי רישום, כרטיסי מועדון לקוחות, תקנונים, הדרכת אנשי מכירות והקופאים בחנויות ועוד.. שלב זה יארך בין שבועיים לשמונה שבועות נוספים. בשלב זה נשיק את המועדון רשמית ונתחיל בביצוע פעולת רישום הלקוחות למועדון. ניהול קשרי לקוחות, ניתוח בסיס הנתונים והפקת דוחות ניהוליים, שת"פ עם מועדוני הטבות ומועדוני לקוחות נוספים, יתבצע בשלב הבא, בהתאם לקצב רישום הלקוחות למועדון.
אשמח לשמוע על סיפור הצלחה של מועדון לקוחות. האם זה אפשרי?
בהחלט. ברשת החנויות "אקוורל" לציוד משרדי, ציוד לגני ילדים, אומנות ויצירה השקנו בשנה שעברה 3 מועדוני לקוחות: מועדון לקוחות "אקוורל SILVER", מועדון לקוחות "אקוורל GOLD" ומועדון לקוחות לגננות בלבד. ההצלחה עצומה, מעל 3000 מצטרפים חדשים למועדון, בכל אחד מן הסניפים, תוך 10 חודשים בלבד. בשורה התחתונה, מחזור המכירות גדל לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשיעור של 20.5% ושיעור הרווח גדל בשיעור של כמעט 30% יחסית לתקופה שקדמה לה.
אשמח לשוחח עם לקוחות שלכם, לשמוע את מידת שביעות רצונם. האם זה אפשרי?
בהחלט. נשמח לתת לך פרטים של עשרות מנהלי רשתות, חנויות ועסקים קמעונאיים בפריסה ארצית: מנהריה בצפון, באר שבע בדרום וירושלים במזרח אשר ישמחו לספר לך על המקצועיות, השירות והיצירתיות שלנו.
ברשותי נקודת מכירה בודדת, בהיקף פעילות קטן-בינוני ואני זקוק רק לחלק מן השירותים המופיעים לעיל. האם אני יכול להזמין ממכם ניהול מועדון בהיקף קטן?
בהחלט. אני נתפור עבורך חבילת ניהול מועדון לקוחות מותאמת אישית לשאיפותיך, צרכיך ולאופי, פרופיל ותקציב העסק שלך.
קודם לכן הוזכר הנושא של שת"פ עם מועדוני לקוחות "עמיתים" ומועדוני הטבות. על מה מדובר?
באפשרותך:
1. לבצע חשיפה ממוקדת לחברים במועדוני לקוחות של לקוחותינו. לדוגמא: מבצע שת"פ, קנה - קבל ללקוחות מועדון "אופנת ורד" ו"נעלי שלומית", כך שכל לקוח אשר עמד בתנאים שהוצבו במועדון בו הוא חבר, יקבל הטבה במועדון ה"עמית" ולהיפך (כמובן).
2. לערוך קמפיין דיוור ישיר לקהל יעד ממוקד, באמצעות שת"פ בין מועדוני הלקוחות, בהסכמת בעלי המועדונים ובהסכמת הלקוח הסופי (בעת ההצטרפות למועדון וקבלת תנאי המועדון, מאשר הלקוח קבלת חומר פירסומי).
3. להגדיל את חוג הלקוחות הפרטיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית ממאגר חוקי, לקהל יעד רלוונטי, ע"פ: איזור גיאוגרפי, מצב משפחתי, מין, מצב סוציואקונומי ועוד..
4. להגדיל את חוג הלקוחות העסקיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית לקהל לקוחות עסקיים רלוונטי, ע"פ: איזור גיאגורפי, תחום פעילות, מס' עובדים, מחזור כספי ועוד..
בנוסף, באפשרותינו לשלב הטבות רלוונטיות לקהל יעד ממוקד, באמצעות מועדוני הטבות של ארגונים, מוסדות וחברות.



ניהול מועדון לקוחות וקשרי לקוחות מאוד מדבר אלי. אך יש לי בעיה. אני לא מוכר כמעט ישירות ללקוחות פרטיים אלא באמצעות קמעונאיים. מה אוכל לעשות?
יש פיתרון. אנו ננהל עבורך מועדון לקוחות וקשרי לקוחות בדרך של רישום הלקוח למועדון הלקוחות ו/או קשרי הלקוחות, באמצעות שובר רישום או השתתפות בהגרלה, המצורף למוצר הנמכר. הלקוח שולח את השובר בחזרה אלינו, או נרשם באמצעות אתר אינטרנט שבנינו עבור כך ובתמורה מקבל בחזרה "זיכוי/קופון בדואר" או "השתתפות בהגרלה".
אני משווק את תוצרתי לקמעונאים ברחבי הארץ וברצוני להקים תוכנית נאמנות לאותם קמעונאים. מה באפשרותכם להציע לי?
באפשרותך להקים תוכנית נאמנות לקמעונאים, בא הם מקבלים מימון עבור ניהול מועדון הלקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות באמצעותינו, עבור לקוחותיהם הם. המימון יינתן בהתאם ליעדים אשר בהם יעמדו הקמעונאים.
כמו כן, באפשרותך לבצע קמפיין דיוור ישיר וקידום מכירות של מוצרך, ישירות ללקוחות הסופיים, באמצעות שת"פ עם נקודת המכירה הקמעונאית (במידה ובאותה נקודת מכירה קמעונאית קיימים פרטי לקוחות לדיוור).
לפני סיום.. שאלה אחרונה. יש מה לחדש במועדון הלקוחות? יש מוצרים חדשים?
בהחלט. אנו דואגים להמציא מוצרים ושירותים אטרקטיביים חדשים בעל עת. מצ"ב דוגמאות: 1. סט כרטיסי מועדון לקוחות במארז מהודר, הכולל שני כרטיסים: כרטיס סטנדרטי בפורמט כרטיס אשראי, הכולל פס מגנטי וכרטיס לתליה על מחזיק מפתחות (שכולם רואים), עם ברקוד וציפוי עמיד בפני שריטות למשך שנים. 2. תמונה פרסנולית: גלויה, לוח שנה, מחברת, יומן ועוד.. הכוללים את שם הלקוח/ה בתוך תמונת הנושא. מדהים!



אשמח לפגוש נציג מטעמכם במשרדי לפגישת היכרות ללא התחייבות. למי עלי לפנות?
1-599-50-50-90 הינו הטלפון במשרדי השירות והמכירות שלנו. נשמח גם לקבל פניות באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת: info@loyalty.co.il. ניתן גם לבצע פניה ישירה למנהלי תיקי הלקוחות:
גיל אמסטרדמר 054-2151471,
יוסי גרוס 054-2151473,
טל ויינשל 054-2151474,
שלומי מנדלביץ' 054-2151475.

בהצלחה! 



TOOLGUIDE
מדריך עסקים ייחודי המרכז מספר עסקים מוגבל בכל תחום בכל אזור, מאפשר חיפוש ממוקד לבעלי מקצוע ועסקים. נגרים, אדריכלות, טיפולים, מעצבים.
שרון גפן תקשורת שיווקית
שרון גפן שיווק ותקשורת בע"מ הנו משרד המתמחה בתקשורת שיווקית ו- יחסי ציבור בינלאומיים. המשרד מציע שירות מקצועי המיועד לחברות וארגונים המעוניינים למקם עצמן על מפת העסקים העולמית. שרון גפן הינה מומחית בעל ניסיון רב ביחסי ציבור ותקשורת שיווקית לארגונים ולעמותות.
עיצוב לוגו
מחפש גרפיקאי שיעזור לך עם עיצוב חדש? אם כן, הגעת
למקום הנכון. מהיום Fresh Studio הוא הסטודיו לעיצוב שלך.
יש דבר אחד שאתה חייב לדעת עלינו,
אצלנו ב- Fresh Studio מייצרים רק דבר אחד - לקוחות מרוצים!
איך עושים את זה?
זה די פשוט, אנחנו נותנים לך שפע בתמורה לכסף שלך.
איך? התקשר עכשיו 03-6315536 ואנו נספר לך.


Fresh studio תמצא גרפיקאים עם מקוריות ויצירתיות ללא גבולות.
Fresh studio עיצוב נקי וברור המעביר את המסר לקהל היעד שלכם.
Fresh studio מעצבים עם ראש פתוח וכישרון מולד לעיצוב.
Fresh Studio מעצבים שעברו הכשרות מקצועיות בשיווק ופרסום.
Fresh studio הוא סטודיו בהילוך גבוה במיוחד בשבילך!
Fresh studio מעצבים לוגואים, חוברות, פרוספקטים, פולדרים, קטלוגים, תערוכות וכנסים,
מודעות Hard Sale, מודעות תדמית, עיצוב אתרים, באנרים ועוד...

התקשרו עוד היום ל- 03-6315536 ונגיע לפגישת היכרות ללא התחייבות.
hilas@pirsum4u.com
הובלות 24, אינדקס חברות הובלה בישראל
הובלות 24, אינדקס חברות הובלה, אתר ההובלות של ישראל. כל שירותי ההובלות במקום אחד מכל מקום ואיזור בארץ. אם אתה לא שם אתה לא קיים. גם אם כבר יש לכם אתר באינטרנט אנו נקשר אותו מיכאן ישירות לאתר שלך. בעלי חברות להובלה הצטרפו עכשיו.
http://www.hovalot24.co.il
בתי דפוס במודיעין
בתי דפוס במודיעין הוא אינדקס המציג את כל בתי הדפוס השוכנים במודיעין, בנוסף לכך מתמקד בבית דפוס במודיעין המספק את השירות והמחיר האטרקטיבי ביותר. הגיעו עכשיו לאתר והתחילו להתמצות בכל בתי הדפוס במודיעין. אתר האינטרנט הנ"ל הוא אינדקס העסקים הגדול ביותר בישראל הנוגע לתחום הדפוס.
Sex Eden
סקס עדן הוא פורטל המבוגרים המוביל בארץ, תמונות אמיתיות של נערות ליווי, סרטי סקס ועוד
Sex Eden
סקס עדן הוא פורטל המבוגרים המוביל בארץ, תמונות אמיתיות של נערות ליווי, סרטי סקס ועוד
בלוג קידום אתרים - seo777web
תכנים ומידע בנושאי שיווק באינטרנט, קידום אתרים, ניקוי מוניטין וכו'. אז אמנם קיימים בלוגים רבים בנושאי קידום אתרים ושיווק באינטרנט אבל אלו נושאים שתמיד רלוונטיים ומלאים בחידושים ולכן הרשנו לעצמנו לפתוח כאן את הבלוג בתקווה שנוכל לתרום ידע שימושי עבורכם הקוראים.
מיקרופיי בע"מ
MicroPay מספקת מגוון פתרונות תקשורת ושיווק לעסק. מערכת מתקדמת לשליחת וקבלת הודעות SMS במהירות ובקלות. הפצת הודעות SMS או הודעות קוליות לרשימות תפוצה. פתרונות וממשקים (API) לחיבור ושליחת SMS למערכות CRM, אתרים ועוד. מערכות ניתוב שיחות ומענה קולי ממוחשב (IVR), שליחת הודעות קוליות (VMS), מערכות תוכן ומידע טלפוני ומערכות לשיחות ועידה. פתרונות לביצוע הצבעות וסקרים ב- SMS ובטלפון וקבלת אישורי הגעה לאירועים.
קידום אתרים אורגני בגוגל
כשמדובר בעסק שלך אין צורך להתפשר על שירות ואיכות של קידום אתרים שיביא את אתרך למיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל בהשקעה כספית נמוכה. הצטרפו עוד היום ללקוחותינו שהביעו את שביעות רצונם .
siteIT Mobile - בניית אתרים סלולרים
siteIT Mobile מתמחה בבניית אתרים מותאמים לסלולר.
בניית אתר סלולר מותאם לכל המכשירים - פלאפונים, טאבלטים ועוד.
בין אם יש לך אתר קיים או לא - siteIT Mobile תעזור לך לייצר נוכחות לגלושי המובייל.
פרסם אתר / עסק

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות