רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
אפילוסופי - הדרך הנכונה לקדם מוצר באינטרנט
לא הרווחת, לא שילמת! הדרך הנכונה לפרסום ולקידום מוצר באינטרנט.
שירות אינטרנט כחול לבן להפקה וניהול תוכניות שותפים, Affiliate Programs.
הרישום הוא חינם, אנו מזמינים אותך לקדם את עסקיך באמצעות רשת השותפים המתקדמת ביותר בישראל.
הדפסה על מגנטים | הדפסות מגנטים | הדפסת מגנטים
חברתנו מייצרת ומדפיסה על מגנטיים איכותיים, המחזיקים לאורך זמן. הדפסה על מגנטים במגוון צבעים וגדלים.
הדפסות מגנטים לעסקים ולאנשים פרטיים, הדפסת מגנטים לבתי דפוס .
כמו כן אנו מדפיסים כרטיסי ביקור, פליירים, מגנטים, מדבקות.

טלפון ליצירת קשר
077-4180170
050-2911071
MILOKAN
חברת Milokan נותנת לקהל המשווקים והנרשמים את היכולת לייצר לעצמם רשת הזדמנויות רווחית באינטרנט בעזרת סל מוצרים אינטרנטיים מושלמים לשיווק, קידום ועשיית כסף באינטרנט. מי לא כאן? - הבית שלך באינטרנט!
מרקום
חברתנו מציעה שירותי מרקום marcom לעסקים, שירות מקיף הכולל יעוץ, חישובי כדאיות, קשר עם גורמים חיצוניים, שיווק אינטרנטי ופיתוח אתרים.
מיקרופיי בע"מ
MicroPay מספקת מגוון פתרונות תקשורת ושיווק לעסק. מערכת מתקדמת לשליחת וקבלת הודעות SMS במהירות ובקלות. הפצת הודעות SMS או הודעות קוליות לרשימות תפוצה. פתרונות וממשקים (API) לחיבור ושליחת SMS למערכות CRM, אתרים ועוד. מערכות ניתוב שיחות ומענה קולי ממוחשב (IVR), שליחת הודעות קוליות (VMS), מערכות תוכן ומידע טלפוני ומערכות לשיחות ועידה. פתרונות לביצוע הצבעות וסקרים ב- SMS ובטלפון וקבלת אישורי הגעה לאירועים.
Sex Eden
סקס עדן הוא פורטל המבוגרים המוביל בארץ, תמונות אמיתיות של נערות ליווי, סרטי סקס ועוד
MMM DIGITAL
MMM DIGITAL הינו משרד פרסום המתמחה בפרסום ושיווק באינטרנט משרד פרסום הנמצא בבני ברק במגדלי ב.ס.ר 4 המשרד נותן בין היתר שירותי בניית אתרים,קידום אתרים אורגני,קידום ממון ובניית אסטרטגיות שיווקיות לדיגיטל.
נטווארק - NET-WORK
חברת פרסום ושיווק לעסקים בדיגיטל מי אנחנו - אנחנו קבוצה קטנה של בעלי מקצוע עם המון אהבה לתחום השיווק והקידום ברשת המשימה שלנו - לרתום את היכולות שלנו להצלחה של העסק שלך בניית אסטרטגיה - תכנון ובניה של אסטרטגית שיווק בעולם הדיגיטלי זו המומחיות שלנו​
Sex Eden
סקס עדן הוא פורטל המבוגרים המוביל בארץ, תמונות אמיתיות של נערות ליווי, סרטי סקס ועוד
SeoWho
חברת SeoWho חברת קידום אתרים מהמובילה בישראל מציעה עבורכם שירות קידום אתרים מנצח לעסקים גדולים וקטנים חבילה עד 100 ביטויים , צוות מנוסה שיובילו אתכם לעמוד הראשון בגוגל!
FILMS FOR ACHANGE
בית הפקה ועריכה של סרטי אינטרנט לעסקים (מיתוג, וידאו, תדמית ומוצר, סרטי תערוכה, פרסומת וקמפיינים פרסומיים מבוססי וידאו ואנימציה), תוכניות טלויזיה, סרטי דוקו וסרטי הדרכה. הפרויקטים שלנו מותאמים אישית לצרכים העסקיים של הלקוח.
HC-Branding
פתרונות מיתוגיים אולטרא קריאייטיבים, עיצוב אפליקציות וממשקי משתמש, בניית זהות מותגית לכל פלטפורמות המדיה הרלבנטיות.
גרין קריאייטיב
גרין קריאטיב מציע שירותי מיתוג, פרסום ושיווק חברתי ומתמחה במתן פתרונות יצירתיים ייחודיים וממוקדים. המשרד פועל מתוך ראייה כי כל ארגון הינו בעל צרכים מובחנים המאפיניים אותו לפיכך, משרדנו מתאים תהליכים פרסומיים ושיווקים השזורים זה בזה ומשלימים אחד את השני בהתאם לצרכי הארגון, תוך ניתוח גורמים שונים כגון קהלי- היעד, האקלים הסביבתי בו פועל הארגון ועוד.


LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים בע"מ
מי אנחנו?
LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים פועלת משנת 2003 בתחום ייחודי של יעוץ, הקמה וניהול של מועדוני לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
מי הם לקוחותינו?
בין לקוחותינו מגוון רחב של רשתות קמעונאיות, ספקי שירותים ונקודות מכירה.
לדוגמא: רשת נייל סטודיו לטיפוח הציפורן, life cosmetics יצרנית ומשווקת קוסמטיקה יוקרתית בשיווק ישיר, רשת DMO פתרונות הדפסה מתקדמים, "קולב סגול" עיצוב כובעים המוביל בארץ ובעולם, יודקביץ' הפצה, מסעדת ODEON, החברה האמריקאית ליצור אופניים TREK, אופנת לוצ'י, אופנת פגנקה, Kids Keds, מעצב האופנה נאור יעקובי, מעצבת האופנה טל בק, רשת נעלי המעצבים "אוסף פרטי", IWS פתרונות תעסוקה מהל"ב (זכיינית "תוכנית ויסקונסין" בדרום) ורבים וטובים נוספים..
מדוע אנחנו?
בידינו הכלים והניסיון המתאים, על מנת ליצור ולהוסיף מימדים נוספים למערכת ניהול קשרי הלקוחות, מועדון הלקוחות ותוכניות הנאמנות שלך.
אנו נכיר את לקוחותיך ומאפייני הצריכה שלהם ונניע אותם אל הקניה הבאה שלהם. אצלך.
מה אנחנו מציעים?
ניהול מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותכנית נאמנות ב 5 שלבים עיקריים: 1. הכנת תוכנית עיסקית להפעלת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכנית נאמנות ברשת 2. השקת המועדון: מיתוג המועדון, הדרכת עובדים, יח"צ, רישום הלקוחות, הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות אישיים ללקוחות המועדון 3. חקר בסיסי נתונים וניתוח המידע המצטבר באירגון כלפי חברי מועדון הלקוחות 4. ניהול קשרי לקוחות: דיוור ישיר, סלולר, EMAIL, הודעות קוליות, פקס. אנו דואגים להכל..: תוכן שיווקי מכירתי מותאם אישית ל(פרופיל) לקוח, קריאייטיב, קופירייטינג, עיצוב, הדפסה, עיטוף ומשלוח. 5. שת"פ עם מועדוני לקוחות ומועדוני הטבות "עמיתים".
כמה עובדות על שורת הרווח..:
מחקרים שערכנו מראים כי בממוצע 20% בלבד מן הלקוחות תורמים 80% ויותר לשורת הרווח. המשלים לנתון זה הוא כי 80% מן הלקוחות תורמים עד 20% בלבד לשורת הרווח. כמובן כי שיעורים אלו משתנים מעסק לעסק (30/70, 15/85, 1/99 וכד'), אך הבסיס נשמר.
נתונים אלו מראים כי הכרחי עבורנו לנהל דיאלוג ארוך טווח, קודם כל - עם אותם לקוחות ריווחיים. הדרך לעשות זאת היא במסגרת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
איך מתחילים?
השלב אשר יקבע את הצלחת מועדון הלקוחות ואת הרווח אשר נפיק ממנו שנים קדימה הינו שלב א': הכנת תוכנית להפעלת מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת (ייתכן יותר ממועדון אחד). התוכנית כוללת את איפיון קהל/י היעד, תנאי ההצטרפות, ההטבות למחזיק הכרטיס ואופן ההצטרפות למועדון הלקוחות ולתוכנית הנאמנות.
הצעד הבא, החשוב ביותר בניהול השוטף של מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכניות הנאמנות, הינו הכרת הלקוח. מה הוא קונה? מתי הוא קונה? איך הוא קונה? למה הוא קונה?. זיהוי הלקוח במעמד הקניה בעמדת המכירה תניב לנו את הנתונים המדויקים והעדכניים ביותר לגבי העדפות הלקוח. ניתוח מידע זה המצטבר באירגון כלפי חברי המועדון, ייתן לנו תשובה מדויקת ומיידית לגבי העדפות הלקוח.
מהו שיווק מותאם אישית ללקוח ((Personalize Marketing או שיווק ממוקד לקוח?
כפי שנאמר בפסקה הקודמת, בעת הרכישה, על חבר המועדון להציג את כרטיס מועדון הלקוחות בקופה. זיהוי הלקוח בקופה מבטיח כי כל רכישה אשר עורך הלקוח משויכת ללקוח ספציפי בקופה. ניתוח נתונים אלו לאורך זמן, מבטיח כי נוכל לבצע פניה אישית ללקוח, מבוססת על היסטורית רכישות הלקוח בעבר, כמו: תאריכי רכישות הלקוח בעבר, תדירות קניה, היקף קניה ממוצע ומצטבר, פריטים וקבוצות פריטים אשר רכש הלקוח בעבר. נתונים אלו, יחד עם הנתונים הידועים על הלקוח, כמו: גיל, מין, מצב משפחתי, מצב סוציו אקונומי, אזור מגורים ועוד.. מאפשר לנו לבצע פניה שיווקית ו/או מכירתית מדויקת ומותאמת לפרופיל והתנהגות הצרכן.
צורת עבודה זו תבטיח לנו את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית על ההשקעה בניהול מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכנית הנאמנות.
בוא נדבר קצת ת'כלס. איך מתחילים וכמה זמן ייקח עד תחילת הפעלת המועדון?
כאמור, השלב הראשון הינו הכנת תוכנית מפורטת. שלב זה לוקח בין שבוע לחמישה שבועות, בהתאם למורכבות וגודל הרשת וגודל המועדון הפוטנציאלי. בסיום שלב זה נכין את החומרים להפעלת מועדון הלקוחות: מסיבת השקה למועדון, יח"צ, פוסטרים למיתוג המועדון בסניפים, טפסי רישום, כרטיסי מועדון לקוחות, תקנונים, הדרכת אנשי מכירות והקופאים בחנויות ועוד.. שלב זה יארך בין שבועיים לשמונה שבועות נוספים. בשלב זה נשיק את המועדון רשמית ונתחיל בביצוע פעולת רישום הלקוחות למועדון. ניהול קשרי לקוחות, ניתוח בסיס הנתונים והפקת דוחות ניהוליים, שת"פ עם מועדוני הטבות ומועדוני לקוחות נוספים, יתבצע בשלב הבא, בהתאם לקצב רישום הלקוחות למועדון.
אשמח לשמוע על סיפור הצלחה של מועדון לקוחות. האם זה אפשרי?
בהחלט. ברשת החנויות "אקוורל" לציוד משרדי, ציוד לגני ילדים, אומנות ויצירה השקנו בשנה שעברה 3 מועדוני לקוחות: מועדון לקוחות "אקוורל SILVER", מועדון לקוחות "אקוורל GOLD" ומועדון לקוחות לגננות בלבד. ההצלחה עצומה, מעל 3000 מצטרפים חדשים למועדון, בכל אחד מן הסניפים, תוך 10 חודשים בלבד. בשורה התחתונה, מחזור המכירות גדל לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשיעור של 20.5% ושיעור הרווח גדל בשיעור של כמעט 30% יחסית לתקופה שקדמה לה.
אשמח לשוחח עם לקוחות שלכם, לשמוע את מידת שביעות רצונם. האם זה אפשרי?
בהחלט. נשמח לתת לך פרטים של עשרות מנהלי רשתות, חנויות ועסקים קמעונאיים בפריסה ארצית: מנהריה בצפון, באר שבע בדרום וירושלים במזרח אשר ישמחו לספר לך על המקצועיות, השירות והיצירתיות שלנו.
ברשותי נקודת מכירה בודדת, בהיקף פעילות קטן-בינוני ואני זקוק רק לחלק מן השירותים המופיעים לעיל. האם אני יכול להזמין ממכם ניהול מועדון בהיקף קטן?
בהחלט. אני נתפור עבורך חבילת ניהול מועדון לקוחות מותאמת אישית לשאיפותיך, צרכיך ולאופי, פרופיל ותקציב העסק שלך.
קודם לכן הוזכר הנושא של שת"פ עם מועדוני לקוחות "עמיתים" ומועדוני הטבות. על מה מדובר?
באפשרותך:
1. לבצע חשיפה ממוקדת לחברים במועדוני לקוחות של לקוחותינו. לדוגמא: מבצע שת"פ, קנה - קבל ללקוחות מועדון "אופנת ורד" ו"נעלי שלומית", כך שכל לקוח אשר עמד בתנאים שהוצבו במועדון בו הוא חבר, יקבל הטבה במועדון ה"עמית" ולהיפך (כמובן).
2. לערוך קמפיין דיוור ישיר לקהל יעד ממוקד, באמצעות שת"פ בין מועדוני הלקוחות, בהסכמת בעלי המועדונים ובהסכמת הלקוח הסופי (בעת ההצטרפות למועדון וקבלת תנאי המועדון, מאשר הלקוח קבלת חומר פירסומי).
3. להגדיל את חוג הלקוחות הפרטיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית ממאגר חוקי, לקהל יעד רלוונטי, ע"פ: איזור גיאוגרפי, מצב משפחתי, מין, מצב סוציואקונומי ועוד..
4. להגדיל את חוג הלקוחות העסקיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית לקהל לקוחות עסקיים רלוונטי, ע"פ: איזור גיאגורפי, תחום פעילות, מס' עובדים, מחזור כספי ועוד..
בנוסף, באפשרותינו לשלב הטבות רלוונטיות לקהל יעד ממוקד, באמצעות מועדוני הטבות של ארגונים, מוסדות וחברות.



ניהול מועדון לקוחות וקשרי לקוחות מאוד מדבר אלי. אך יש לי בעיה. אני לא מוכר כמעט ישירות ללקוחות פרטיים אלא באמצעות קמעונאיים. מה אוכל לעשות?
יש פיתרון. אנו ננהל עבורך מועדון לקוחות וקשרי לקוחות בדרך של רישום הלקוח למועדון הלקוחות ו/או קשרי הלקוחות, באמצעות שובר רישום או השתתפות בהגרלה, המצורף למוצר הנמכר. הלקוח שולח את השובר בחזרה אלינו, או נרשם באמצעות אתר אינטרנט שבנינו עבור כך ובתמורה מקבל בחזרה "זיכוי/קופון בדואר" או "השתתפות בהגרלה".
אני משווק את תוצרתי לקמעונאים ברחבי הארץ וברצוני להקים תוכנית נאמנות לאותם קמעונאים. מה באפשרותכם להציע לי?
באפשרותך להקים תוכנית נאמנות לקמעונאים, בא הם מקבלים מימון עבור ניהול מועדון הלקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות באמצעותינו, עבור לקוחותיהם הם. המימון יינתן בהתאם ליעדים אשר בהם יעמדו הקמעונאים.
כמו כן, באפשרותך לבצע קמפיין דיוור ישיר וקידום מכירות של מוצרך, ישירות ללקוחות הסופיים, באמצעות שת"פ עם נקודת המכירה הקמעונאית (במידה ובאותה נקודת מכירה קמעונאית קיימים פרטי לקוחות לדיוור).
לפני סיום.. שאלה אחרונה. יש מה לחדש במועדון הלקוחות? יש מוצרים חדשים?
בהחלט. אנו דואגים להמציא מוצרים ושירותים אטרקטיביים חדשים בעל עת. מצ"ב דוגמאות: 1. סט כרטיסי מועדון לקוחות במארז מהודר, הכולל שני כרטיסים: כרטיס סטנדרטי בפורמט כרטיס אשראי, הכולל פס מגנטי וכרטיס לתליה על מחזיק מפתחות (שכולם רואים), עם ברקוד וציפוי עמיד בפני שריטות למשך שנים. 2. תמונה פרסנולית: גלויה, לוח שנה, מחברת, יומן ועוד.. הכוללים את שם הלקוח/ה בתוך תמונת הנושא. מדהים!



אשמח לפגוש נציג מטעמכם במשרדי לפגישת היכרות ללא התחייבות. למי עלי לפנות?
1-599-50-50-90 הינו הטלפון במשרדי השירות והמכירות שלנו. נשמח גם לקבל פניות באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת: info@loyalty.co.il. ניתן גם לבצע פניה ישירה למנהלי תיקי הלקוחות:
גיל אמסטרדמר 054-2151471,
יוסי גרוס 054-2151473,
טל ויינשל 054-2151474,
שלומי מנדלביץ' 054-2151475.

בהצלחה! 



KK - Design & Communications
חברת תקשורת חזותית ושיווק בינלאומי העוסקת בעיצוב ופרסום
תדמיתי לחברות בעולם. באתר הפלאש מידע על החברה ותיק
העבודות המרשים שלה.
אופק ייעוץ עסקי - קבוצת אופק
קבוצת אופק הינה קבוצת יעוץ המתמחה בייעוץ עסקי ובמרכיביו:
יעוץ עסקי, אסטרטגי, שיווקי, פיננסי ופנסיוני, לקידום אנשים, עסקים וחברות.
באתר טיפים ומידע מועיל ליזם - כדאי להיכנס

אתר הבית www.OfekGroup.co.il במייל: info@OfekGroup.co.il בטלפון: 1-800-672-672
פרסם אתר / עסק

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות