רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
דאטה מדיה
"דאטה מדיה" הוקמה בשנת 1993 ועוסקת בניהול, טיוב והשבחת
מאגרי מידע שיווקיים, הקמת רשימות תפוצה לשיווק ישיר, יעוץ
אסטרטגי, טיפול מתקדם בבסיסי נתונים וביצוע קמפיינים במדיות
ישירות. באתר פרטים אודות מגוון השרותים וכן פינת "דרושים".
אפילוסופי - הדרך הנכונה לקדם מוצר באינטרנט
לא הרווחת, לא שילמת! הדרך הנכונה לפרסום ולקידום מוצר באינטרנט.
שירות אינטרנט כחול לבן להפקה וניהול תוכניות שותפים, Affiliate Programs.
הרישום הוא חינם, אנו מזמינים אותך לקדם את עסקיך באמצעות רשת השותפים המתקדמת ביותר בישראל.
LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים בע"מ
מי אנחנו?
LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים פועלת משנת 2003 בתחום ייחודי של יעוץ, הקמה וניהול של מועדוני לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
מי הם לקוחותינו?
בין לקוחותינו מגוון רחב של רשתות קמעונאיות, ספקי שירותים ונקודות מכירה.
לדוגמא: רשת נייל סטודיו לטיפוח הציפורן, life cosmetics יצרנית ומשווקת קוסמטיקה יוקרתית בשיווק ישיר, רשת DMO פתרונות הדפסה מתקדמים, "קולב סגול" עיצוב כובעים המוביל בארץ ובעולם, יודקביץ' הפצה, מסעדת ODEON, החברה האמריקאית ליצור אופניים TREK, אופנת לוצ'י, אופנת פגנקה, Kids Keds, מעצב האופנה נאור יעקובי, מעצבת האופנה טל בק, רשת נעלי המעצבים "אוסף פרטי", IWS פתרונות תעסוקה מהל"ב (זכיינית "תוכנית ויסקונסין" בדרום) ורבים וטובים נוספים..
מדוע אנחנו?
בידינו הכלים והניסיון המתאים, על מנת ליצור ולהוסיף מימדים נוספים למערכת ניהול קשרי הלקוחות, מועדון הלקוחות ותוכניות הנאמנות שלך.
אנו נכיר את לקוחותיך ומאפייני הצריכה שלהם ונניע אותם אל הקניה הבאה שלהם. אצלך.
מה אנחנו מציעים?
ניהול מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותכנית נאמנות ב 5 שלבים עיקריים: 1. הכנת תוכנית עיסקית להפעלת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכנית נאמנות ברשת 2. השקת המועדון: מיתוג המועדון, הדרכת עובדים, יח"צ, רישום הלקוחות, הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות אישיים ללקוחות המועדון 3. חקר בסיסי נתונים וניתוח המידע המצטבר באירגון כלפי חברי מועדון הלקוחות 4. ניהול קשרי לקוחות: דיוור ישיר, סלולר, EMAIL, הודעות קוליות, פקס. אנו דואגים להכל..: תוכן שיווקי מכירתי מותאם אישית ל(פרופיל) לקוח, קריאייטיב, קופירייטינג, עיצוב, הדפסה, עיטוף ומשלוח. 5. שת"פ עם מועדוני לקוחות ומועדוני הטבות "עמיתים".
כמה עובדות על שורת הרווח..:
מחקרים שערכנו מראים כי בממוצע 20% בלבד מן הלקוחות תורמים 80% ויותר לשורת הרווח. המשלים לנתון זה הוא כי 80% מן הלקוחות תורמים עד 20% בלבד לשורת הרווח. כמובן כי שיעורים אלו משתנים מעסק לעסק (30/70, 15/85, 1/99 וכד'), אך הבסיס נשמר.
נתונים אלו מראים כי הכרחי עבורנו לנהל דיאלוג ארוך טווח, קודם כל - עם אותם לקוחות ריווחיים. הדרך לעשות זאת היא במסגרת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.
איך מתחילים?
השלב אשר יקבע את הצלחת מועדון הלקוחות ואת הרווח אשר נפיק ממנו שנים קדימה הינו שלב א': הכנת תוכנית להפעלת מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת (ייתכן יותר ממועדון אחד). התוכנית כוללת את איפיון קהל/י היעד, תנאי ההצטרפות, ההטבות למחזיק הכרטיס ואופן ההצטרפות למועדון הלקוחות ולתוכנית הנאמנות.
הצעד הבא, החשוב ביותר בניהול השוטף של מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכניות הנאמנות, הינו הכרת הלקוח. מה הוא קונה? מתי הוא קונה? איך הוא קונה? למה הוא קונה?. זיהוי הלקוח במעמד הקניה בעמדת המכירה תניב לנו את הנתונים המדויקים והעדכניים ביותר לגבי העדפות הלקוח. ניתוח מידע זה המצטבר באירגון כלפי חברי המועדון, ייתן לנו תשובה מדויקת ומיידית לגבי העדפות הלקוח.
מהו שיווק מותאם אישית ללקוח ((Personalize Marketing או שיווק ממוקד לקוח?
כפי שנאמר בפסקה הקודמת, בעת הרכישה, על חבר המועדון להציג את כרטיס מועדון הלקוחות בקופה. זיהוי הלקוח בקופה מבטיח כי כל רכישה אשר עורך הלקוח משויכת ללקוח ספציפי בקופה. ניתוח נתונים אלו לאורך זמן, מבטיח כי נוכל לבצע פניה אישית ללקוח, מבוססת על היסטורית רכישות הלקוח בעבר, כמו: תאריכי רכישות הלקוח בעבר, תדירות קניה, היקף קניה ממוצע ומצטבר, פריטים וקבוצות פריטים אשר רכש הלקוח בעבר. נתונים אלו, יחד עם הנתונים הידועים על הלקוח, כמו: גיל, מין, מצב משפחתי, מצב סוציו אקונומי, אזור מגורים ועוד.. מאפשר לנו לבצע פניה שיווקית ו/או מכירתית מדויקת ומותאמת לפרופיל והתנהגות הצרכן.
צורת עבודה זו תבטיח לנו את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית על ההשקעה בניהול מועדון הלקוחות, קשרי הלקוחות ותוכנית הנאמנות.
בוא נדבר קצת ת'כלס. איך מתחילים וכמה זמן ייקח עד תחילת הפעלת המועדון?
כאמור, השלב הראשון הינו הכנת תוכנית מפורטת. שלב זה לוקח בין שבוע לחמישה שבועות, בהתאם למורכבות וגודל הרשת וגודל המועדון הפוטנציאלי. בסיום שלב זה נכין את החומרים להפעלת מועדון הלקוחות: מסיבת השקה למועדון, יח"צ, פוסטרים למיתוג המועדון בסניפים, טפסי רישום, כרטיסי מועדון לקוחות, תקנונים, הדרכת אנשי מכירות והקופאים בחנויות ועוד.. שלב זה יארך בין שבועיים לשמונה שבועות נוספים. בשלב זה נשיק את המועדון רשמית ונתחיל בביצוע פעולת רישום הלקוחות למועדון. ניהול קשרי לקוחות, ניתוח בסיס הנתונים והפקת דוחות ניהוליים, שת"פ עם מועדוני הטבות ומועדוני לקוחות נוספים, יתבצע בשלב הבא, בהתאם לקצב רישום הלקוחות למועדון.
אשמח לשמוע על סיפור הצלחה של מועדון לקוחות. האם זה אפשרי?
בהחלט. ברשת החנויות "אקוורל" לציוד משרדי, ציוד לגני ילדים, אומנות ויצירה השקנו בשנה שעברה 3 מועדוני לקוחות: מועדון לקוחות "אקוורל SILVER", מועדון לקוחות "אקוורל GOLD" ומועדון לקוחות לגננות בלבד. ההצלחה עצומה, מעל 3000 מצטרפים חדשים למועדון, בכל אחד מן הסניפים, תוך 10 חודשים בלבד. בשורה התחתונה, מחזור המכירות גדל לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשיעור של 20.5% ושיעור הרווח גדל בשיעור של כמעט 30% יחסית לתקופה שקדמה לה.
אשמח לשוחח עם לקוחות שלכם, לשמוע את מידת שביעות רצונם. האם זה אפשרי?
בהחלט. נשמח לתת לך פרטים של עשרות מנהלי רשתות, חנויות ועסקים קמעונאיים בפריסה ארצית: מנהריה בצפון, באר שבע בדרום וירושלים במזרח אשר ישמחו לספר לך על המקצועיות, השירות והיצירתיות שלנו.
ברשותי נקודת מכירה בודדת, בהיקף פעילות קטן-בינוני ואני זקוק רק לחלק מן השירותים המופיעים לעיל. האם אני יכול להזמין ממכם ניהול מועדון בהיקף קטן?
בהחלט. אני נתפור עבורך חבילת ניהול מועדון לקוחות מותאמת אישית לשאיפותיך, צרכיך ולאופי, פרופיל ותקציב העסק שלך.
קודם לכן הוזכר הנושא של שת"פ עם מועדוני לקוחות "עמיתים" ומועדוני הטבות. על מה מדובר?
באפשרותך:
1. לבצע חשיפה ממוקדת לחברים במועדוני לקוחות של לקוחותינו. לדוגמא: מבצע שת"פ, קנה - קבל ללקוחות מועדון "אופנת ורד" ו"נעלי שלומית", כך שכל לקוח אשר עמד בתנאים שהוצבו במועדון בו הוא חבר, יקבל הטבה במועדון ה"עמית" ולהיפך (כמובן).
2. לערוך קמפיין דיוור ישיר לקהל יעד ממוקד, באמצעות שת"פ בין מועדוני הלקוחות, בהסכמת בעלי המועדונים ובהסכמת הלקוח הסופי (בעת ההצטרפות למועדון וקבלת תנאי המועדון, מאשר הלקוח קבלת חומר פירסומי).
3. להגדיל את חוג הלקוחות הפרטיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית ממאגר חוקי, לקהל יעד רלוונטי, ע"פ: איזור גיאוגרפי, מצב משפחתי, מין, מצב סוציואקונומי ועוד..
4. להגדיל את חוג הלקוחות העסקיים באמצעות פניה מכירתית ו/או תדמיתית לקהל לקוחות עסקיים רלוונטי, ע"פ: איזור גיאגורפי, תחום פעילות, מס' עובדים, מחזור כספי ועוד..
בנוסף, באפשרותינו לשלב הטבות רלוונטיות לקהל יעד ממוקד, באמצעות מועדוני הטבות של ארגונים, מוסדות וחברות.



ניהול מועדון לקוחות וקשרי לקוחות מאוד מדבר אלי. אך יש לי בעיה. אני לא מוכר כמעט ישירות ללקוחות פרטיים אלא באמצעות קמעונאיים. מה אוכל לעשות?
יש פיתרון. אנו ננהל עבורך מועדון לקוחות וקשרי לקוחות בדרך של רישום הלקוח למועדון הלקוחות ו/או קשרי הלקוחות, באמצעות שובר רישום או השתתפות בהגרלה, המצורף למוצר הנמכר. הלקוח שולח את השובר בחזרה אלינו, או נרשם באמצעות אתר אינטרנט שבנינו עבור כך ובתמורה מקבל בחזרה "זיכוי/קופון בדואר" או "השתתפות בהגרלה".
אני משווק את תוצרתי לקמעונאים ברחבי הארץ וברצוני להקים תוכנית נאמנות לאותם קמעונאים. מה באפשרותכם להציע לי?
באפשרותך להקים תוכנית נאמנות לקמעונאים, בא הם מקבלים מימון עבור ניהול מועדון הלקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות באמצעותינו, עבור לקוחותיהם הם. המימון יינתן בהתאם ליעדים אשר בהם יעמדו הקמעונאים.
כמו כן, באפשרותך לבצע קמפיין דיוור ישיר וקידום מכירות של מוצרך, ישירות ללקוחות הסופיים, באמצעות שת"פ עם נקודת המכירה הקמעונאית (במידה ובאותה נקודת מכירה קמעונאית קיימים פרטי לקוחות לדיוור).
לפני סיום.. שאלה אחרונה. יש מה לחדש במועדון הלקוחות? יש מוצרים חדשים?
בהחלט. אנו דואגים להמציא מוצרים ושירותים אטרקטיביים חדשים בעל עת. מצ"ב דוגמאות: 1. סט כרטיסי מועדון לקוחות במארז מהודר, הכולל שני כרטיסים: כרטיס סטנדרטי בפורמט כרטיס אשראי, הכולל פס מגנטי וכרטיס לתליה על מחזיק מפתחות (שכולם רואים), עם ברקוד וציפוי עמיד בפני שריטות למשך שנים. 2. תמונה פרסנולית: גלויה, לוח שנה, מחברת, יומן ועוד.. הכוללים את שם הלקוח/ה בתוך תמונת הנושא. מדהים!



אשמח לפגוש נציג מטעמכם במשרדי לפגישת היכרות ללא התחייבות. למי עלי לפנות?
1-599-50-50-90 הינו הטלפון במשרדי השירות והמכירות שלנו. נשמח גם לקבל פניות באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת: info@loyalty.co.il. ניתן גם לבצע פניה ישירה למנהלי תיקי הלקוחות:
גיל אמסטרדמר 054-2151471,
יוסי גרוס 054-2151473,
טל ויינשל 054-2151474,
שלומי מנדלביץ' 054-2151475.

בהצלחה! 



nrglife
דרושים אנשי רציניים המאוניינים לעבוד בשיווק או מכירות
העבודה היא מהבית דרך האינטרנט אין צורך בניסיון קודם רק ידע בסיסי במחשבים
TOOLGUIDE
מדריך עסקים ייחודי המרכז מספר עסקים מוגבל בכל תחום בכל אזור, מאפשר חיפוש ממוקד לבעלי מקצוע ועסקים. נגרים, אדריכלות, טיפולים, מעצבים.
www.gmsdrtv.com
מדוע רוב ההמצאות נופלות בשלב החשוב ביותר בחייהן ולמה יש ליחס חשיבות רבה לשיווק המוצר בדיוק כמו לשלב הפיתוח

אין ספק כי מדינת ישראל נמצאת בין המדינות המובילות בעולם בפיתוח והמצאות פטנטים בתחומים שונים , אבל מתברר שבתחום שיווק הפטנטים והבאתם לשלב הסופי , ישראל נמצאת במקום האחרון בחשיבה אסטרטגית בשיווק המוצר בקרב הממציאים.

כאשר פוגשים ממציא ניתן לראות התלהבות וריגוש שיש לגבי המצאה חדשה ותמיד נשמע את המשפט שזה פטנט שלא ראו מעולם וכל העולם ירצה להשתמש בו, נשמע כמה חשוב המוצר כמה הוא עוזר,את הפתרונות הטכנולוגיים וכמה הרעיון מדהים, אבל בסוגיית השיווק לא נשמע ולו אפילו משפט אחד כיצד נשווק את המוצר מהם דרישות השוק ומהי הדרך הנכונה לשיווק המוצר.

בתחום השיווק נראה כי הממציאים מתייחסים לסוגיה זו כמעין ילד חורג שאסור לדבר עליו, אבל למעשה סוגיה זו יותר חשובה אפילו מפיתוח המוצר עצמו.

לרוב כשממציא עובד על רעיון חדש עיקר המשאבים מופנים לפיתוח הרעיון ולייצור מוצר עובד, לרוב אין הממציא מיחס כל חשיבה לשיווק המוצר למעט שהמוצר יהיה הצלחה מסחררת בגלל הרעיון.

חשוב לדעת שגם רעיון טוב ואדיר חייב להגיע לידיעת הציבור וכישלון בהצגת המוצר כנדרש תגרום לכישלון המוצר בכללותו.

כאשר ממציא ניגש למשקיע לגייס כספים, ברוב המקרים חוליית השיווק הנה חוליה חסרה מאוד, לא מתייחסים לחשיבותה באופן מעמיק לא מציגים אסטרטגיה ממשית ומהי הדרך הנכונה לשיווק.

ברוב המקרים המימון שמושג עבור הפרויקט הנו חלקי וברגע שמגיעים לשלב הקריטי של שיווק המוצר, לא נותר כסף להמשך פעילות השיווק, נושא שמלכתחילה לא נכלל בתוכנית הכללית של שיווק המוצר.

מקרים אלה מביאים ברוב המקרים לסגירת הפרויקט ,מערכת יחסים שבורה בין המשקיע לממציא ב95% מהמקרים הפרויקט פשוט נעלם מהמפה והממציא מוצא עצמו במבוי סתום כללי ללא כל יכולת התקדמות בנושא.

כיום היעדים השיווקים העולמיים מתייחסים בעיקר לגושי אוכלוסיה גדולה כמו ארה"ב, סין והודו שווקים גדולים מאוד המונים מעל 2 מיליארד צרכנים פוטנציאלים, גם אירופה הינה נתח שוק חשוב אבל המערכת ביבשת זו מחולקת לפי כל מדינה עצמאית.

צריך להבין שבעשור האחרון עקב המהפכה התעשייתית המחודשת ,שונו כללי המשחק בתחום השיווק העולמי וזאת בעיקר עקב התקדמות טכנולוגית , שינוי בהרגלי הצריכה , עלויות ייצור ובעיקר הקדמה משמעותית בהליכי הייצור בעולם ובעיקר בסין.

לכן כשממציא חושב לגבי נושא שיווק המוצר לרוב הוא איננו מודע לבעיות העיקריות שקיימות בהליך זה.

כיום ישנם שני הליכי שיווק עיקריים: שיווק סיטונאי ושיווק ישיר

השיווק הסיטונאי מתייחס להליך שבו ממציא מייצר את המוצר או בעצמו או דרך ייצרן חיצוני , מציאת משווק באותה מדינה אשר דואג להפיץ את המוצר דרך מפיצים -> לחנויות-> לצרכן הסופי.

יש להבין כי הליך זה הנו מאוד יקר וארוך מכיוון שלרוב אין המפיצים מחזיקים מלאי וכל אחריות החזקת המלאי נופלת על היצרן כולל פרסום המוצר, שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכו'.

הליך זה הנו הליך מאוד יקר וארוך ואם ניקח לדוגמא את ארה"ב יש להבין שהקמת מערך שיווק סיטונאי יעלה מעל 3-5 מליון דולר לתקופה של 2-4 שנים.

המחשבה כי הממציא ימצא גורם שיבוא וייקח את המוצר מהממציא וידאג לכל הדברים איננה נכונה להיום כי כללי המשחק השתנו ללא הכר.

קיימים מיקרים בהם הממציא מוכר את המצאתו לגוף שלישי או אחר, אבל מוצרים אלה בעיקר קורים בתחומים ספציפיים כמו רפואה, תקשורת, מחשבים ובפטנטים ספציפיים להליכים מסוימים.

בנושאי מוצרי הצריכה ואחרים קשה מאוד למצוא היום גוף שירכוש פטנט בשלב הראשוני.

בתחום השיווק הישיר כללי המשחק שונים לחלוטין, בהליך זה מערכת היחסים הנה בין הממציא לצרכן באופן ישיר וזאת ללא כל גורמי ביניים בהליך שיווק המוצר.

נושא השיווק הישיר הנו הליך שקיבל תאוצה בשנים האחרונות בצורה דרמטית כאשר בעיקר אנחנו רואים את כל נושא המכירות דרך האינטרנט, ערוצי קניות ופרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים.

נושא עיקרי שמומלץ לממציא לעשות, הנו היישום של שיווק ישיר על יד פרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים או כפי שידוע בשפה המקצועית DIRECT RESPONDS TV, שיטת שיווק זו הנה השיטה היעילה והאגרסיבית ביותר הידועה כיום.

שיטה זו פועלת על בסיס פרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים המאפשרת לצופה לרכוש את המוצר בזמן אמת דרך הזמנה ממרכז הזמנות כאשר תעשיית השיווק הישיר בארה"ב מגלגלת מעל 50 מיליארד דולר בשנה בתחום מוצרי צריכה.

לכן חשוב מאוד להבין כי נושא השיווק של המוצר הנו הגורם החשוב ביותר להצלחת הרעיון בפרויקט כאשר הליך השיווק הישיר חוסך מיליוני דולרים רבים למשקיע ולממציא מכיוון שתהליך זה הינו מאוד מהיר וקצר ולא נדרשים משאבים ארוכי טווח להצלחת שיווק המוצר.

יש לציין כי הליך זה איננו מוכר בישראל מכיוון שאין הצדקה כלכלית להליך במדינה שמספר תושביה קטן, הליך זה מאוד מוכר בארה"ב סין והודו ובמדינות בעלי אוכלוסיה גדולה.

מהפכת השיווק הישיר - ערוץ המכירות של דור העתיד.

הכותב הנו מנכ"ל ג'נראל מרקטינג סולושיין (GMS) המתמחה בשיווק והפצת מוצרי צריכה (פטנטים) בשיווק ישיר בארה"ב סין והודו. http://www.gmsdrtv.com/

ליצירת קשר ניתן לפנות בדוא"ל sam@gmsdrtv.com
מוטופרו
כל המידע מרוכז על אופנועים קטנועים טרקטורונים ואופנועי ים בישראל.כל המידע,כל המבצעים,כל העסקים.
הובלות 24, אינדקס חברות הובלה בישראל
הובלות 24, אינדקס חברות הובלה, אתר ההובלות של ישראל. כל שירותי ההובלות במקום אחד מכל מקום ואיזור בארץ. אם אתה לא שם אתה לא קיים. גם אם כבר יש לכם אתר באינטרנט אנו נקשר אותו מיכאן ישירות לאתר שלך. בעלי חברות להובלה הצטרפו עכשיו.
http://www.hovalot24.co.il
insideout
InsideOut היא חברה צעירה וחדשנית המתמחה בהובלת תהליכים שיווקיים בחברות, תוך ראייה מערכתית כוללת של המהלך השיווקי. כמו השם שלנו, כך שיטת העבודה שלנו. אנחנו מתחילים את המהלך השיווקי בתוך החברה, בתהליכים הפנימיים, במערך השיווק, המכירות והשירות ורק אז בונים אסטרטגיה שיווקית אל מול לקוחות החברה. ההתמחות שלנו היא חשיבה שיווקית הממוקדת לא רק בלקוחות החברה, אלא גם בעובדים. אנו דואגים לחבר את העובדים אל ערכי המותג והבטחתו באמצעות מהלכי מיתוג פנים ארגוני.
מסגרות ההתקשרות שלנו גמישות ומתאימות בדיוק לצרכים של העסק שלך. מאחר ואנחנו מאמינים מאוד ביכולות שלנו, אנחנו משלבים גם תכניות תגמול לפי יעדים.
והכי חשוב... זה הלב. אנחנו שחקני נשמה ונעשה הכל כדי שהעסק שלך יצליח!
ריפלין rippln
רשת חברתי שמקבל תאוצה מטורפת ותעשה מהפכה באינטרנט. וכל מה שצריך לעשות בישביל להיות שותף להרשם ולהביא עוד 5 איש פשוט!
בתי דפוס במודיעין
בתי דפוס במודיעין הוא אינדקס המציג את כל בתי הדפוס השוכנים במודיעין, בנוסף לכך מתמקד בבית דפוס במודיעין המספק את השירות והמחיר האטרקטיבי ביותר. הגיעו עכשיו לאתר והתחילו להתמצות בכל בתי הדפוס במודיעין. אתר האינטרנט הנ"ל הוא אינדקס העסקים הגדול ביותר בישראל הנוגע לתחום הדפוס.
פרסם אתר / עסק

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות