רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
דאטה מדיה
"דאטה מדיה" הוקמה בשנת 1993 ועוסקת בניהול, טיוב והשבחת
מאגרי מידע שיווקיים, הקמת רשימות תפוצה לשיווק ישיר, יעוץ
אסטרטגי, טיפול מתקדם בבסיסי נתונים וביצוע קמפיינים במדיות
ישירות. באתר פרטים אודות מגוון השרותים וכן פינת "דרושים".
TOOLGUIDE
מדריך עסקים ייחודי המרכז מספר עסקים מוגבל בכל תחום בכל אזור, מאפשר חיפוש ממוקד לבעלי מקצוע ועסקים. נגרים, אדריכלות, טיפולים, מעצבים.
www.gmsdrtv.com
מדוע רוב ההמצאות נופלות בשלב החשוב ביותר בחייהן ולמה יש ליחס חשיבות רבה לשיווק המוצר בדיוק כמו לשלב הפיתוח

אין ספק כי מדינת ישראל נמצאת בין המדינות המובילות בעולם בפיתוח והמצאות פטנטים בתחומים שונים , אבל מתברר שבתחום שיווק הפטנטים והבאתם לשלב הסופי , ישראל נמצאת במקום האחרון בחשיבה אסטרטגית בשיווק המוצר בקרב הממציאים.

כאשר פוגשים ממציא ניתן לראות התלהבות וריגוש שיש לגבי המצאה חדשה ותמיד נשמע את המשפט שזה פטנט שלא ראו מעולם וכל העולם ירצה להשתמש בו, נשמע כמה חשוב המוצר כמה הוא עוזר,את הפתרונות הטכנולוגיים וכמה הרעיון מדהים, אבל בסוגיית השיווק לא נשמע ולו אפילו משפט אחד כיצד נשווק את המוצר מהם דרישות השוק ומהי הדרך הנכונה לשיווק המוצר.

בתחום השיווק נראה כי הממציאים מתייחסים לסוגיה זו כמעין ילד חורג שאסור לדבר עליו, אבל למעשה סוגיה זו יותר חשובה אפילו מפיתוח המוצר עצמו.

לרוב כשממציא עובד על רעיון חדש עיקר המשאבים מופנים לפיתוח הרעיון ולייצור מוצר עובד, לרוב אין הממציא מיחס כל חשיבה לשיווק המוצר למעט שהמוצר יהיה הצלחה מסחררת בגלל הרעיון.

חשוב לדעת שגם רעיון טוב ואדיר חייב להגיע לידיעת הציבור וכישלון בהצגת המוצר כנדרש תגרום לכישלון המוצר בכללותו.

כאשר ממציא ניגש למשקיע לגייס כספים, ברוב המקרים חוליית השיווק הנה חוליה חסרה מאוד, לא מתייחסים לחשיבותה באופן מעמיק לא מציגים אסטרטגיה ממשית ומהי הדרך הנכונה לשיווק.

ברוב המקרים המימון שמושג עבור הפרויקט הנו חלקי וברגע שמגיעים לשלב הקריטי של שיווק המוצר, לא נותר כסף להמשך פעילות השיווק, נושא שמלכתחילה לא נכלל בתוכנית הכללית של שיווק המוצר.

מקרים אלה מביאים ברוב המקרים לסגירת הפרויקט ,מערכת יחסים שבורה בין המשקיע לממציא ב95% מהמקרים הפרויקט פשוט נעלם מהמפה והממציא מוצא עצמו במבוי סתום כללי ללא כל יכולת התקדמות בנושא.

כיום היעדים השיווקים העולמיים מתייחסים בעיקר לגושי אוכלוסיה גדולה כמו ארה"ב, סין והודו שווקים גדולים מאוד המונים מעל 2 מיליארד צרכנים פוטנציאלים, גם אירופה הינה נתח שוק חשוב אבל המערכת ביבשת זו מחולקת לפי כל מדינה עצמאית.

צריך להבין שבעשור האחרון עקב המהפכה התעשייתית המחודשת ,שונו כללי המשחק בתחום השיווק העולמי וזאת בעיקר עקב התקדמות טכנולוגית , שינוי בהרגלי הצריכה , עלויות ייצור ובעיקר הקדמה משמעותית בהליכי הייצור בעולם ובעיקר בסין.

לכן כשממציא חושב לגבי נושא שיווק המוצר לרוב הוא איננו מודע לבעיות העיקריות שקיימות בהליך זה.

כיום ישנם שני הליכי שיווק עיקריים: שיווק סיטונאי ושיווק ישיר

השיווק הסיטונאי מתייחס להליך שבו ממציא מייצר את המוצר או בעצמו או דרך ייצרן חיצוני , מציאת משווק באותה מדינה אשר דואג להפיץ את המוצר דרך מפיצים -> לחנויות-> לצרכן הסופי.

יש להבין כי הליך זה הנו מאוד יקר וארוך מכיוון שלרוב אין המפיצים מחזיקים מלאי וכל אחריות החזקת המלאי נופלת על היצרן כולל פרסום המוצר, שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכו'.

הליך זה הנו הליך מאוד יקר וארוך ואם ניקח לדוגמא את ארה"ב יש להבין שהקמת מערך שיווק סיטונאי יעלה מעל 3-5 מליון דולר לתקופה של 2-4 שנים.

המחשבה כי הממציא ימצא גורם שיבוא וייקח את המוצר מהממציא וידאג לכל הדברים איננה נכונה להיום כי כללי המשחק השתנו ללא הכר.

קיימים מיקרים בהם הממציא מוכר את המצאתו לגוף שלישי או אחר, אבל מוצרים אלה בעיקר קורים בתחומים ספציפיים כמו רפואה, תקשורת, מחשבים ובפטנטים ספציפיים להליכים מסוימים.

בנושאי מוצרי הצריכה ואחרים קשה מאוד למצוא היום גוף שירכוש פטנט בשלב הראשוני.

בתחום השיווק הישיר כללי המשחק שונים לחלוטין, בהליך זה מערכת היחסים הנה בין הממציא לצרכן באופן ישיר וזאת ללא כל גורמי ביניים בהליך שיווק המוצר.

נושא השיווק הישיר הנו הליך שקיבל תאוצה בשנים האחרונות בצורה דרמטית כאשר בעיקר אנחנו רואים את כל נושא המכירות דרך האינטרנט, ערוצי קניות ופרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים.

נושא עיקרי שמומלץ לממציא לעשות, הנו היישום של שיווק ישיר על יד פרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים או כפי שידוע בשפה המקצועית DIRECT RESPONDS TV, שיטת שיווק זו הנה השיטה היעילה והאגרסיבית ביותר הידועה כיום.

שיטה זו פועלת על בסיס פרסום טלוויזיוני בערוצים מסחריים המאפשרת לצופה לרכוש את המוצר בזמן אמת דרך הזמנה ממרכז הזמנות כאשר תעשיית השיווק הישיר בארה"ב מגלגלת מעל 50 מיליארד דולר בשנה בתחום מוצרי צריכה.

לכן חשוב מאוד להבין כי נושא השיווק של המוצר הנו הגורם החשוב ביותר להצלחת הרעיון בפרויקט כאשר הליך השיווק הישיר חוסך מיליוני דולרים רבים למשקיע ולממציא מכיוון שתהליך זה הינו מאוד מהיר וקצר ולא נדרשים משאבים ארוכי טווח להצלחת שיווק המוצר.

יש לציין כי הליך זה איננו מוכר בישראל מכיוון שאין הצדקה כלכלית להליך במדינה שמספר תושביה קטן, הליך זה מאוד מוכר בארה"ב סין והודו ובמדינות בעלי אוכלוסיה גדולה.

מהפכת השיווק הישיר - ערוץ המכירות של דור העתיד.

הכותב הנו מנכ"ל ג'נראל מרקטינג סולושיין (GMS) המתמחה בשיווק והפצת מוצרי צריכה (פטנטים) בשיווק ישיר בארה"ב סין והודו. http://www.gmsdrtv.com/

ליצירת קשר ניתן לפנות בדוא"ל sam@gmsdrtv.com
ריפלין rippln
רשת חברתי שמקבל תאוצה מטורפת ותעשה מהפכה באינטרנט. וכל מה שצריך לעשות בישביל להיות שותף להרשם ולהביא עוד 5 איש פשוט!
בתי דפוס במודיעין
בתי דפוס במודיעין הוא אינדקס המציג את כל בתי הדפוס השוכנים במודיעין, בנוסף לכך מתמקד בבית דפוס במודיעין המספק את השירות והמחיר האטרקטיבי ביותר. הגיעו עכשיו לאתר והתחילו להתמצות בכל בתי הדפוס במודיעין. אתר האינטרנט הנ"ל הוא אינדקס העסקים הגדול ביותר בישראל הנוגע לתחום הדפוס.
אפקט המודעות- פרסום מודעות בעיתון
אפקט המודעות- משרד פרסום המתמחה בפרסום מודעות שירות בעיתונות הארצית והמקומית. משרדנו מתמחה בכלל מודעות השירות: פרסום מודעות תכנון ובניה, פרסום מודעות משפטיות, פרסום מודעות דרושים, מודעות מכרזים, מודעות מסחריות, מודעות אבל וכו. משרדנו זמין 24/7 לפרסום מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקומית תוך מתן דגש על איכות השירות, מתן מחירים אטרקטיבים ויצירת מודעה אפקטיבית אשר תפגע בול במטרה! לפרסום מודעה ניתן ליצור קשר בטלפון 1700-70-30-21 או בכתובת המייל info@modaha.co.il
SEOClick
חברת SEOClick מורכבת מצוות של מומחים שעוסקים בתחום מעל 10 שנים. קידום אתרים, בניית אתרים, תכנות ופיתוח אפליקציות הם חלק מהתחומים שאנו עוסקים בהם. תמצאו אצלנו בנוסף קורסים והדרכות בנושאים הנ"ל. בכיתות קטנות של 5 תלמידים להגברת חוויית לימוד אישית, מומחה שלנו יכשיר אתכם במקצועות המבוקשים של עולם האינטרנט. אנו ממוקמים במגדל העסקים של קניון עזריאלי ראשונים ראשל"צ. צרו קשר לפרטים נוספים. נשמח לקבל אתכם. https://seoclick.co.il/
SEOClick
קורס SEO קידום אתרי אינטרנט חדש עומד בפתח וההרשמה בעיצומה. הטבות לנרשמים לכבוד החג ובונוס מטורף לבוגרי הקורס. התקשרו לקבלת מידע נוסף.
מיקרופיי בע"מ
MicroPay מספקת מגוון פתרונות תקשורת ושיווק לעסק. מערכת מתקדמת לשליחת וקבלת הודעות SMS במהירות ובקלות. הפצת הודעות SMS או הודעות קוליות לרשימות תפוצה. פתרונות וממשקים (API) לחיבור ושליחת SMS למערכות CRM, אתרים ועוד. מערכות ניתוב שיחות ומענה קולי ממוחשב (IVR), שליחת הודעות קוליות (VMS), מערכות תוכן ומידע טלפוני ומערכות לשיחות ועידה. פתרונות לביצוע הצבעות וסקרים ב- SMS ובטלפון וקבלת אישורי הגעה לאירועים.
עסקים מומלצים - המלצה על עסקים ובעלי מקצוע
פרסום באינטרנט שמיועד עבור בעלי מקצוע מומלצים עסקים מומלצים - מקצוענים בסטייל, מנעולן מומלץ, מעצב פנים מומלץ, שיפוצניק מומלץ, צבעי מומלץ, חשמלאי מומלץ, טכנאי דודי שמש מומלץ, אינסטלטור מומלץ, מדביר מומלץ, גנן מומלץ, איטום גגות מומלץ, טכנאי מזגנים מומלץ, נגר מומלץ, רצף מומלץ, פרקטים מומלץ, זגג מומלץ, חוקר פרטי מומלץ מסעדות מומלצות. לצורך הגברת חשיפה עסקית לבעלי מקצוע איכותיים ולעסקים. כתיבת מאמרים באתרי מאמרים שונים ונחשבים, הוספת עסקים לאינדקסים שונים, הפצת אתרים מומלצים באתרי אינטרנט שונים, יצירת בז ויראלי לעסקים קידום בתוצאות החיפוש של גוגל. הגדלת תנועת לקוחות והגדלת הכנסות לבעלי העסקים ובעלי המקצוע שמתפרסמים
פרסום בטעם - ייצור שלטים
חברת פרסום בטעם מתמחה בייצור שלטים לעסקים בדרום, מסכי לד ועצי לד בעבודה מקצועית ויעילה. החברה מציעה מתן פתרונות של שלטים מוארים בעיצובים מרשימים. שירות ויחס אישי לאורך כל הדרך!
שלטים לעסקים זה פרסום בטעם!
CU-Film Productions
חברה המתמחה בהפקת סרטי תדמית, סרטי שיווק, סרטי הדרכה, סרטים לאתרי אינטרנט לעסקים וחברות, מצגות וידאו, סרטים תיעודיים למגזר העסקי והפרטי.
פרסם אתר / עסק

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות