רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
הומלס
נמאס לכם להוציא את העינים בעיתונים בחיפוש אחר דירה להשכרה
או מוצרים יד שניה? אתר זה מהווה מנוע חיפוש לדברים הללו
בהקשת העכבר. תנו לאצבעות ללכת במקומכם.
נדלניקס
אתר העוסק כולו בתחום הנדל"ן, בו ניתן למצוא לוח מכירה /
קניה של בתים, דירות ומגרשים (חדש ויד שניה), מאמרים
מקצועיים וקטעי עיתונות , וגם אינדקס אתרים של חברות נדל"ן.
אינטר נדל"ן
.מדריך נדל"ן ישראלי המאפשר בלחיצת כפתור על מפה
אינטראקטיבית לקבל מידע על נכסים לקניה ומכירה. עוד באתר:
מידע למשקיעים, חברות בניה, סוכנויות תיווך, משכנתאות,
מיסוי ועוד
האוס סנטר
כל העסקים ובעלי מקצוע בכל רחבי הארץ במקום אחד. מלווה
בתמונות, קופונים ומבצעים וכמו כן לוחות נדל"ן, רכב ויד
שניה.
Homescout
.מאגר נכסים בארצות הברית וקנדה. מליון הצעות ומנגנון חיפוש
למכירה והשכרה, סוכנויות תיווך, ומימון
מחפשים דירה לקניה, השכרה או שותפים באזור ירושלים?ערוך מודעה
מחפשים דירה לקניה, השכרה או שותפים באזור ירושלים? הרשמו עכשיו ל ¨מאגר-מידע¨, החברה המובילה בירושלים באיכות המידע וברמת השרות עם מידע מפורט, מסודר ואקטואלי וללא דמי תיווך. במאגר כ-70% מידע בלעדי שלא קיים במקום אחר, ובנוסף מידע מרוכז מכל העיתונים ולוחות מודעות בעיר. הכנסו עכשיו לאתר שלנו דרך קישור זה www.1.co.il ותהיו זכאים למנוי עם 15% הנחה ברישום דרך האתר (הגביה נעשית בטל' בלבד). כל המידע מגיע עד אליכם בפקס או אימייל לפי האיזורים, מספר חדרים, ומחיר שאתם מחפשים.
(בנוסף גם מידע על הצעות עבודה ומכוניות)

פרסמו את דירתכם חינם!

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו: 1-700-501-555

בהצלחה!
2B Home - לוחותערוך מודעה
פורטל לוחות לחיפוש ופרסום בתים ונדל''ן.
מכיל 4 סוגי לוחות עיקריים ומהמובילים בישראל: לוח ללא דמי תיווך, לוח עם תיווך, לוח הזדמנויות להשקעה בנדל''ן ולוח משולב בעלי מקצוע ויד שניה. השימוש בלוחות חינם!
דירה דירה
לוח הנדלן הראשון והיחידי אשר מציע לכם הגולשים לראות את כל המודעות על גבי מפה אחת פשוטה באתר עצמו. חיסכון רב בזמן ואפשרות השוואה בין המודעות - בלחיצת כפתור על המפה.
בנוסף, לוח דירה דירה מציג סיורים וירטואליים ברחובות וצמתים מרכזיים בערים רבות בארץ - בעזרת סיורים אלו יכול הגולש לראות את הרחוב עצמו ולבחון את סביבת הנכס.
בלוח דירה דירה תוכלו למצוא דירות להשכרה, מכירה, החלפה, שותפים, נדלן עסקי, פרוייקטים חדשים ובקרוב גם מכרזים.
בר לב - מומחים בארגון דיירים לתמ"א 38
סיבוכים אפשריים ריבוי גורמים מעורבים, ביורוקרטיה סבוכה ושפע כשלים פוטנציאליים עשויים לעכב משמעותית כל פרויקט תמ"א 38 או להביא להתמוטטות כלכלית של הדיירים – אלא אם כן ישלבו גורם אובייקטיבי עתיר ניסיון שישמור עליהם מהרגע הראשון בצד הרווחים הגדולים לכל הצדדים, פרויקט תמ"א 38 טומן בחובו אינספור סיבוכים ומהמורות פוטנציאליים מעצם מהותו. מדובר בעסקת קומבינציה – עסקת מכירה שבה כל אחד מדיירי הבניין מוכר ליזם את הנכס היקר ביותר שלו, הבית שלו, או זכויות בניה שיש בידיו מתוקף היותו בעל דירה בבניין, ומקבל בתמורה דירה בבניין החדש שייבנה במקום או דירה מחודשת בבניין מחודש ומחוזק. הרכוש היקר העומד על הפרק, עם כל המתחים, הלחצים והתקוות הכרוכים בו; השלבים הרבים הדרושים לתהליך – שכל אחד מהם יכול להשתבש/להתעכב, והריבוי העצום של בעלי העניין שמשתתפים בעסקה – כל אחד מהגורמים הללו בנפרד עלול להכשיל את הפרויקט, קל וחומר כאשר הם משולבים זה בזה. על כן, מומלץ להיעזר בגורם אובייקטיבי עתיר ניסיון לארגון הפרויקט, לקידומו ולשמירה על זכויות הדיירים, עוד לפני השלב המקדמי. מרבה גורמים – מרבה דאגות הפרויקט מערב כמות אדירה של גורמים, שעליהם נמנים כמובן כל דיירי הבניין, כאשר לעתים מדובר בעשרות אנשים, שצריכים לשמור על יחסים תקינים זה עם זה ועם הגורמים האחרים – היזם, הקבלן, הבנקים למשכנתאות, העירייה, הרשויות השונות וכן הלאה – מן השלב הראשון ועד השלב האחרון בפרויקט. כבר בשלב הראשון, שבו צריך להגיע להסכמת הדיירים לשם הנעת הפרויקט, נדרש פתרון של סוגיה ראשונה הדורשת גורם אובייקטיבי מפשר – סכסוכי שכנים, בעיות אמון בין דיירים או דיירים סרבנים. כיוון שאיש במדינת ישראל לא רוצה להרגיש פראייר, וקיים הבדל בין התמורות של כל דייר בתהליך תמ"א 38 (משום שכל אחד מהדיירים מתגורר בקומה שונה, עם כיווני אוויר שונים, ולרוב בגדלים שונים) – הדבר מוליד לעתים קרובות מרמורים שיוצרים מריבות וסכסוכים. גם אם כל הדיירים מסכימים לתהליך, צפויים מתחים בין דיירים שרוצים להזיז את הפרויקט במהירות האפשרית לעומת דיירים שלא אצה להם הדרך. אתגר ההסכמה המוחלטת בין הדיירים עצום במיוחד בפרויקטים מסוג פינוי-בינוי, הכוללים לעתים כ-100 דיירים, המתגוררים בכמה בניינים מורכבים מרובי-כניסות. לצורך הנעת הפרויקט, 80% מהדיירים צריכים להסכים כי חלוקת התמורות האישיות והציבוריות הינה שוויונית. במקרים כאלה, כמעט בלתי אפשרי לקדם את הפרויקט בלא גורם אוביקטיבי מומחה. דרוש גורם אובייקטיבי מומחה תפקידו של מארגן הדיירים, שהינו בעל ניסיון רב בעסקאות להתחדשות עירונית מסוג תמ"א 38 ופינוי-בינוי, וניחן ביכולות משא ומתן ובכישורים בין-אישיים יוצאי דופן, להבין את צרכיו ורצונותיו של כל אחד מהדיירים, ולדאוג לפשר ביניהם ולהגיע לשביעות רצון של כולם. לעתים הוא נעזר בגורמים מקצועיים להסדרת חלק מהסוגיות בין השכנים, כדוגמת שמאי, שהינו האוטוריטה המקובלת על ידי כולם, לקביעת שווי כל דירה ודירה, ולבניית מפתח שוויוני לתמורות שיתקבלו בפרויקט התמ"א. סיבוכים רבים נוספים עלולים להתעורר כבר בשלב הראשון, שביניהם – דירות שנמכרו ועדיין רשומות על שם המוכר דיירים המתגוררים בדירה שעברה אליהם בירושה אך עדיין לא הוציאו צו ירושה ולכן אינם רשומים כבעלי הדירה דירות שעוקלו ונדרשת הסדרת החוב לשם תחילת הנעת תהליך התמ"א, ולעתים גם אם שולם החוב ישנה הערת אזהרה על הדירה שיש להסירה לצורך הנעת התהליך בנקים למשכנתאות שמציבים תנאים משלהם לצורך פרויקט התמ"א דיירים מוגנים המתגוררים בדירות בבעלות עמידר ונדרש אישור של הדיירים לפני חתימת עמידר על ההסכם ועוד. סיבוכים מסוג זה יכולים להיפתר בעזרת מארגן הדיירים, המפעיל את עורך הדין של הדיירים להסדרת חלק מהסוגיות ומדרבן את הדיירים להנעת התהליך ולהסדרת הסוגיות האחרות. חתימה על הסכם עם חברות כושלות או בעלות ביטחונות רעועים לעתים דיירים חותמים על הסכם עם קבלן שלא כולל ביטחונות, כיוון שהם לא מערבים בחתימה מארגן דיירים ועורך דין המגנים על זכויות הדיירים. חשוב לזכור – בלי ביטחונות אסור להתקדם לעסקת תמ"א. כאשר הקבלן לא יכול להעמיד ערבויות בנקאיות וביטוחים, והעיסקה שעליה חתמו הדיירים לא כוללת ביטחונות, הדיירים עלולים למצוא את עצמם תקועים בבניין הרוס לאורך שנים (בעסקת תמ"א במסלול חיזוק), או חסרי בית (בעסקת תמ"א במסלול הריסה), או אף בעלי חוב בנוסף על היותם חסרי בית, לדיירים שרכשו זכויות בקרקע לדירה עתידית מהקבלן. במקרים כאלה אנשים עלולים להתמוטט כלכלית. פעמים אחרות, גם כאשר יש ערבות בנקאית בתחילת הפרויקט, היא לא משקפת את שווי הקרקע עם סיום הפרויקט. במידה שהחברה הקבלנית כושלת והבנק לא מסכים להמשיך ולהעניק לה ליווי בנקאי, שישקף את עליית שווי הקרקע לאורך תקופת הבנייה, והדיירים מעוניינים לממש את הערבות, הסכום שיש בידיהם משקף את תחילת הבנייה ולא את השלב שבו מצויה הבנייה בעת המימוש. במקרה כזה הדיירים עלולים להפסיד את ההפרש, במידה שזכויותיהם אינן מוגנות היטב בהסכם. הקשרים שצבר מארגן הדיירים עם המומחים המובילים והאמינים ביותר בתחום המשפטים, היזמות ופיקוח הבנייה יקלו על התהליך המורכב וימנעו מהמורות ועיכובים לאורך הדרך. מארגן הדיירים מוודא כי תחתמו על הסכם רק עם קבלן טוב ואמין שמעמיד ערבויות טובות. כשלים בבנייה בכל פרויקט בנייה עלולים להיווצר כשלים ושיבושים, בכל אחד מרכיבי הבניין. משום כך יש לדאוג מבעוד מועד לערבויות בדק. בזמן תקופת הבדק, שנמשכת שנים אחדות, מארגן הדיירים מוודא כי מפקח בנייה מטעם הדיירים, במימון היזם, יבדוק כל רכיב ויגלה בזמן כל כשל, בלי טיוחים, ושהקבלן ידאג לתיקונו בזמן. היתר בנייה שונה מהתוכניות ומההסכם לאחר חתימת הדיירים על ההסכם, הקבלן מגיש היתר בנייה לעירייה. לעתים, העירייה מאשרת מבנה שונה מזה שאישרו הדיירים, ובמידה שההסכם לא נבנה בצורה נכונה, עלולה להתפוצץ העסקה. לכן, יש לבנות את ההסכם באופן שייקח בחשבון גם תרחישים שלפיהם העירייה תאשר תוכנית שונה מזו שאושרה. לצורך כך נדרש ניסיון רב בעסקאות מסוג תמ"א 38, כזה שיש ברשותנו, המאפשר לצפות כל תרחיש מראש, ולהיערך בהתאם, לשביעות רצון כל הצדדים. בעיות חוקיות ותכנוניות חוקי המיסוי, התכנון והבנייה והתקנות העירוניות משתנים תדירות. לכן, מה שנכון בשלב החתימה לא תמיד יהיה נכון בעוד שבועיים, כאשר תתכנס הוועדה לתיקון השלישי לתמ"א 38. הדבר ניתן לפתרון על ידי גורמים מקצועיים בעלי ניסיון, כמונו, שיכולים לחזות מראש מגוון תרחישים אפשריים, ולעגן את כולם בהסכם. התקשרות עם גורם מקצועי אובייקטיבי ובעל ניסיון רב, כמונו, שכל תפקידו לשמור עליכם הדיירים, תגן עליכם מפני שפע רב של סיבוכים וסיכונים שטומן בחובו פרויקט תמ"א 38, ותאפשר לכם להפיק את מירב הזכויות בפרויקט שיתוזמן היטב, לשביעות רצון כל הצדדים. מילות מפתח: תמ"א 38 באזור המרכז, תמ"א 38 באזור השרון, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בגבעתיים תמ"א 38 בפתח תקווה, תמ"א 38 ברעננה, תמ"א 38, בהרצליה, תמ"א 38 ברמת השרון תמ"א 38 בבת ים, תמ"א 38 בחולון ,התחדשות עירונית, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, פינוי בינוי ברמת גן, פינוי בינוי בתל אביב, פינוי בינוי ברמת גן, פינוי בינוי בגבעתיים, פינוי בינוי בפתח תקווה, פינוי בינוי בבת ים, פינוי בינוי בחולון, פינוי בינוי, ברמת השרון, פינוי בינוי בהרצליה, פינוי בינוי במרכז, פינוי בינוי בשרון , מלווה דיירים לתמ"א 38,מלווה דיירים לתמה 38, ליווי דיירים לתמ"א 38,ליווי דיירים לתמה 38,ליווי דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמה 38, ליווי פרויקטים לתמ"א 38, ליווי פרויקטים לתמה 38, מנהל פרויקטים לתמ"א 38, מנהל פרויקטים לתמה 38, חיזוק מבנים, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, התחדשות עירונית, חוק התחדשות עירונית, חוק ההתחדשות העירונית, תמ"א 38 תיקון 2, תמ"א 38 2, תמ"א 38 3א, תמ"א 38 3א', תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 בהרצליה, תמ"א 38 בבת ים, מלווה דיירים לתמ"א 38,מלווה דיירים לתמה 38, ליווי דיירים לתמ"א 38,ליווי דיירים לתמה 38,ליווי דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמה 38, ליווי פרויקטים לתמ"א 38, ליווי פרויקטים לתמה 38, מנהל פרויקטים לתמ"א 38, מנהל פרויקטים לתמה 38, חיזוק מבנים, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, התחדשות עירונית, חוק התחדשות עירונית, חוק ההתחדשות העירונית, תמ"א 38 תיקון 2, תמ"א 38 2, תמ"א 38 3א, תמ"א 38 3א', תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 בהרצליה, תמ"א 38 בבת ים, התחדשות עירונית, התחדשות עירונית באזור המרכז, התחדשות עירונית באזור השרון, התחדשות עירונית באזור רמת גן, התחדשות עירונית באזור תל אביב, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים להתחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים בפרויקטי של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית, מנהל פרויקטים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ניהול וליווי פרויקטים בהתחדשות עירונית ובתמ"א 38, ניהול וליווי דיירים בהתחדשות עירונית ובפרויקטים של תמ"א 38, ליווי וניהול דיירים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי ועדי בתים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ניהול וליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי פרויקטים מקצועי לתמ"א 38 ולהתחדשות עירונית, ליווי פרויקטי התחדשות עירונית ותמ"א 38, ניהול מקצועי להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי מקצועי לדיירים בתמ"א 38 ובהתחדשות עירונית, ליווי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים מקצועי לתמ"א 38 ולהתחדשות עירונית, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגן דיירים להתחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגן דיירים לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ארגון דיירים מקצועי להתחדשות עירונית, ארגון דיירים מקצועי לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ארגון דיירים בהתחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגון דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית בתמ"א 38 חיזוק מבנים, פינוי בינוי, תמא,תמ"א 38,תמ א 38,תמה 38,תמ"א 38 רמת גן,תמ"א 38 תל אביב, תמ"א 38 בתל אביב,תמ"א 38 2, תמ"א 38 תיקון 2,תמ"א 38 תיקון 3, תמ"א 38 3, ליווי דיירים לתמ"א 38, מלווה דיירים לתמ"א 38,ליווי וניהול לתמ"א 38, מנהל פרויקטים בתמ"א 38, תמ"א 38 3 א',תמ"א 38 3 א, ליווי פרויקטים לתמ"א 38,חוק פינוי בינוי.
בר לב - מומחים בארגון דיירים לתמ"א 38
שלבי פרוייקט תמ”א 38 שלבי פרוייקט תמ”א 38 האם גם הבניין שלכם יוכל ליהנות מתוכנית תמ"א 38? אם כן, אילו זכויות מגיעות לכם הדיירים? ואם הדיירים רוצים ומסכימים – מהם שלבי התהליך? אם אתם בעלי בית שנבנה לפני שנת 1980*, ומהנדס קבע כי הבניין שלכם בנוי על פי תקן המצריך חיזוק של המבנה בפני רעידת אדמה, הרי שתזכו ליהנות מתוכנית תמ"א 38. תיקון 2 לתקנות תמ"א 38, שנקרא 'תמ"א 38/2' (או 'פינוי בינוי', 'תמ"א הריסה' וכדו') מאפשר, בתנאים מסויימים, בעת הריסת המבנה הישן ובניית מבנה אחר במקומו, ליהנות מזכויות בניה עדיפות (שטחי מגורים, מרפסות, חניות, מעליות וחדרי ממ"ד וכו'). לא בכל בניין אפשר לקבל את כל התוספות - הגורמים להבדלים בין סוגי הפרויקטים הם שווי זכויות הבנייה, העדפת הדיירים, אילוצים תכנוניים ועוד. מהם שלבי התהליך? גיוס גורם אובייקטיבי להנעת התהליך - ראשית, עוד לפני השלב המקדמי, אנו ממליצים להיעזר בגורם מומחה ואובייקטיבי כמונו, שיסייע באירגון הדיירים, בבחירת עורך דין מומחה בתמ"א 38 מטעם הדיירים. מארגן הדיירים יעזור גם בבחירת יזם ויתר בעלי המקצוע, ויניע עבורכם את התהליך כולו. חשוב לבחור בגורם אובייקטיבי כבר בשלב הראשון כי הוא זה שיגן על הזכויות ועל האינטרסים שלכם לאורך כל שלבי הפרויקט. ארגון הדיירים - שלב זה כולל פגישות שלנו עם כל אחד מהדיירים והשגת רצון משותף של כל הדיירים לביצוע הפרויקט. אנחנו מומחים בארגון כל הדיירים, בהקשבה ובהבנה של כל בעלי הדירות, בפיזור חששותיהם וברתימתם המלאה לתהליך. בירור זכויותיכם ברשות המקומית המוסמכת/ מוסד התכנון – על בסיס הידע הנרחב שיש ברשותנו, שאנו מקפידים לעדכן באופן שוטף בשינויים ובפסיקות החדשות, נרכיב עבורכם את סל הזכויות הריאלי המגיע לכל דייר (חלוקת התמורות בין היזם לבעלי הדירות השונים) כבר בשלב תכנון הפרויקט. חשוב להיעזר בגורם מקצועי מטעמכם שהינו בעל הבנה רחבה בתחום תמ"א 38, כמונו, על מנת לברר את זכויותיכם ברשות המקומית המוסמכת/ מוסד התכנון, ולא להסתמך על דיווחי היזם או הקבלן בנושא. בניית סל זכויות התואם את המציאות והחוק חשובה למניעת חוסר רווחיות וסיכונים מיותרים – הן לדיירים והן ליזם (חשוב לשמור גם על רווח יזמי סביר, על מנת שהפרויקט יעבור בהמשך את אישור הבנק המממן). הבירור יעלה לאיזה מסלול תמ"א יהיה עליכם לפנות - חיזוק ותוספות - תמ"א 38/1; או הריסה ובנייה - תמ"א 38/2. החלטה משותפת של הדיירים להוציא את הפרויקט לפועל במסלול הרצוי. בחירת עו"ד מקרקעין אמין ומהימן מטעם הדיירים, בעזרתנו - חשוב לבחור עורך דין מקרקעין המומחה בפרויקטים מסוג תמ"א 38, אשר ייצג אתכם אל מול היזם שייבחר, יבטיח את הגנתכם ותמורתכם, וימנע טעויות וחתימות פזיזות שעלולות לפגוע בפרויקט. בדיקת התאמה ראשונית של הבניין לביצוע הפרויקט. מכרז יזמים / בחירת יזם (אם כל הדיירים מסכימים על יזם אחד, אין צורך בשלב זה) - בשלב זה אנו בוחנים את כל הצעות היזמים, בשיתוף עורך דין מטעם הדיירים והדיירים, לפי פרמטרים של טיב היזם, ניסיונו בביצוע פרויקטים מסוג תמ"א 38, עמידה מוכחת בלוחות זמנים, הביטחונות שהוא מעמיד והתמורות שהוא מוכן לתת. חתימה על יפוי הכח המקדמי - ביצוע בדיקות ע"י הקבלן, שמעסיק יועצים ובודקים לצורך העניין, אשר מגבשים ובונים יחד הצעה לחתימה. וידוא כי כל הדיירים השותפים בעסקה הינם בעלי הדירות החוקיים המופיעים בנסח הטאבו או מיופה כוח שלהם (יש לוודא כי דירות שנמכרו רשומות על שם הקונה ולא על שם המוכר, שהוסדרו עיקולים והערות אזהרה, שכל יורשי הדירות הם שרשומים על הדירות וכן הלאה. נושאים כאלה צריכים להיות מטופלים על ידי מארגן הדיירים ועורך הדין מטעם הדיירים לפני שלב החתמת הדיירים על ההסכם). הכנת ההסכם, תוך מו"מ, וחתימת הדיירים על ההסכם הגשת תוכנית לעירייה אישור של העירייה את התוכנית והוצאת היתר בנייה – בשלב זה מארגן הדיירים ועורך הדין מוודאים שההיתר תואם את ההסכם שעליו חתמו הדיירים. בנייה - בשלב הבנייה אנו דואגים לשמירה על זכויותיכם באמצעות מפקח הבנייה, בתשלום היזם, שמונה מטעם הדיירים. מגוון בעיות עלולות להיווצר בשלב זה ולדרוש את את התערבותנו. במקרה של תמ"א 38 במסלול חיזוק עלולים להתפוצץ דוודים או להיהרס חלקים שונים של הדירה, הבנאים עלולים להיכנס לדירה של אחד הדיירים תוך כדי הבנייה וכו'. תפקידנו לפשר בין הקבלנים ובין הדיירים ולשמור על זכויותיכם לאורך כל שלבי הבנייה. קבלת טופס 4 – בשלב זה אנו מוודאים עבורכם שקיבלתם את כל מה שהובטח לכם, ושכל מה שדורש תיקון – יתוקן, לאורך תקופת בדק ואחריות המוגדרת ותחומה על פי חוק. מאחר שדאגנו מבעוד מועד לערבויות של הקבלן, נוכל להפעילן בשלב זה, במידה שהקבלן לא מבצע את התיקונים שהתחייב אליהם. . כניסה לדירות (במידה שהייתה יציאה מהדירות, בתמ"א 38 במסלול הריסה). כל אחד מהשלבים יוכל להתבצע במהירות המירבית ועל הצד הטוב ביותר במידה שתבחרו להיעזר בשירותינו. *לפי תיקון 4, שעתיד להתקבל, במקרים מסויימים, גם בניינים שנבנו לאחר 1.1.1980 יזכו להנות מתקנות תמ"א 38. מילות מפתח: תמ"א 38 באזור המרכז, תמ"א 38 באזור השרון, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בגבעתיים תמ"א 38 בפתח תקווה, תמ"א 38 ברעננה, תמ"א 38, בהרצליה, תמ"א 38 ברמת השרון תמ"א 38 בבת ים, תמ"א 38 בחולון ,התחדשות עירונית, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, פינוי בינוי ברמת גן, פינוי בינוי בתל אביב, פינוי בינוי ברמת גן, פינוי בינוי בגבעתיים, פינוי בינוי בפתח תקווה, פינוי בינוי בבת ים, פינוי בינוי בחולון, פינוי בינוי, ברמת השרון, פינוי בינוי בהרצליה, פינוי בינוי במרכז, פינוי בינוי בשרון , מלווה דיירים לתמ"א 38,מלווה דיירים לתמה 38, ליווי דיירים לתמ"א 38,ליווי דיירים לתמה 38,ליווי דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמה 38, ליווי פרויקטים לתמ"א 38, ליווי פרויקטים לתמה 38, מנהל פרויקטים לתמ"א 38, מנהל פרויקטים לתמה 38, חיזוק מבנים, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, התחדשות עירונית, חוק התחדשות עירונית, חוק ההתחדשות העירונית, תמ"א 38 תיקון 2, תמ"א 38 2, תמ"א 38 3א, תמ"א 38 3א', תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 בהרצליה, תמ"א 38 בבת ים, מלווה דיירים לתמ"א 38,מלווה דיירים לתמה 38, ליווי דיירים לתמ"א 38,ליווי דיירים לתמה 38,ליווי דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמ"א 38, ליווי וניהול דיירים לתמה 38, ליווי פרויקטים לתמ"א 38, ליווי פרויקטים לתמה 38, מנהל פרויקטים לתמ"א 38, מנהל פרויקטים לתמה 38, חיזוק מבנים, פינוי בינוי, חוק פינוי בינוי, התחדשות עירונית, חוק התחדשות עירונית, חוק ההתחדשות העירונית, תמ"א 38 תיקון 2, תמ"א 38 2, תמ"א 38 3א, תמ"א 38 3א', תמ"א 38 ברמת גן, תמ"א 38 בתל אביב, תמ"א 38 בהרצליה, תמ"א 38 בבת ים, התחדשות עירונית, התחדשות עירונית באזור המרכז, התחדשות עירונית באזור השרון, התחדשות עירונית באזור רמת גן, התחדשות עירונית באזור תל אביב, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים להתחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים בפרויקטי של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית, מנהל פרויקטים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ניהול וליווי פרויקטים בהתחדשות עירונית ובתמ"א 38, ניהול וליווי דיירים בהתחדשות עירונית ובפרויקטים של תמ"א 38, ליווי וניהול דיירים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי ועדי בתים להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ניהול וליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי פרויקטים מקצועי לתמ"א 38 ולהתחדשות עירונית, ליווי פרויקטי התחדשות עירונית ותמ"א 38, ניהול מקצועי להתחדשות עירונית ולתמ"א 38, ליווי מקצועי לדיירים בתמ"א 38 ובהתחדשות עירונית, ליווי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ליווי דיירים מקצועי לתמ"א 38 ולהתחדשות עירונית, ליווי דיירים מקצועי בפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגן דיירים להתחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגן דיירים לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ארגון דיירים מקצועי להתחדשות עירונית, ארגון דיירים מקצועי לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, ארגון דיירים בהתחדשות עירונית ותמ"א 38, מארגון דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית בתמ"א 38 חיזוק מבנים, פינוי בינוי, תמא,תמ"א 38,תמ א 38,תמה 38,תמ"א 38 רמת גן,תמ"א 38 תל אביב, תמ"א 38 בתל אביב,תמ"א 38 2, תמ"א 38 תיקון 2,תמ"א 38 תיקון 3, תמ"א 38 3, ליווי דיירים לתמ"א 38, מלווה דיירים לתמ"א 38,ליווי וניהול לתמ"א 38, מנהל פרויקטים בתמ"א 38, תמ"א 38 3 א',תמ"א 38 3 א, ליווי פרויקטים לתמ"א 38,חוק פינוי בינוי.
בר לב - מומחים בארגון דיירים לתמ"א 38
ההסדרים של פינוי ובינוי רקע היסטורי: ההסדרים של פינוי ובינוי אינם חדשים בחקיקה הישראלית וכבר בשנת 1965 חקקה הכנסת את חוק פינוי ובינוי של אזורי שיקום, התשכ"ה 1965, שכלל הסדר שכזה. חוק זה בא לענות על הצורך לחדש שכונות ישנות שנבנו באיכות בנייה נמוכה בתקופת העלייה הגדולה של שנות החמישים. החוק מסמיך את הרשות שהוקמה על-פי החוק להכריז, באישור הממשלה, על אזור שיקום או על מבנה שיקום, לתכנן את שיקומו ולפנות את המתיישבים של האזור בכדי לבצע פעולות של התחדשות עירונית וכמובן בנייה מחדש. עם זאת, ההסדר הנ"ל לא היה מבוסס על הסכמה בין הרשות הרשות הציבורית לבין הדיירים במתחם והפיצוי שניתן להם לא היה בדירות חדשות במבנה עצמו אלא בתשלום במזומנים על הפקעת דירותיהם. כדי לאפשר את פיצוי המתיישבים מהאזור, סעיף 34 כאמור, מסמיך את הרשות לבקש משר האוצר להפעיל את סמכותו לפי סעיף 3 לפקודת הקרקעות (רכישה לצורכי ציבור),1943, ולהפקיע את המקרקעין המוכרזים לטובת המדינה. גם תשלום הפיצויים על פי סעיף 37 לחוק, נעשה לפי פקודת הקרקעות,תוך ביצוע התאמות נדרשות בין שני החיקוקים. על-פי החוק, בעלי הזכויות במקרקעין יהיו זכאים לפיצויים לפי שווי מקרקעיהם במכירה "ממוכר ברצון לקונה ברצון", כפי שהיה ערב פרסום ההודעה המוקדמת לפי סעיף 17 לחוק המכריזה על האזור כאזור פינוי ובינוי. סעיף 37(ג) לחוק מסמיך את שר הבינוי והשיכון ואת שר האוצר, באישור ועדת הכספים של הכנסת, להעניק פיצויים גם לבעלי זכויות שאינם רשומים על המקרקעין, כגון אנשים המחזיקים בקרקע בפועל הגם שאינם בעלי המקרקעין, ולקבוע את שיעור הפיצויים שיש לשלם להם במקרים אלה. חוק זה נועד להסדיר את פינוים של אזורי שיקום בצורה "כפייתית" ולא היווה פינוי בינוי אמיתי, שכן הוא לא כלל הסדר להחזרת התושבים למתחם הישן. הפתרון של פינוי הדיירים על ידי הפקעת דירותיהם ללא שיתוף פעולה עמם איננו תורם לסיכויים של מימוש הפרויקט (פינוי בינוי), והוא גם מעורר שאלות חוקתיות לגבי זכויות הקניין שלהם. לפיכך, לא פלא הוא הדבר כי פינוי בינוי על פי חוק זה כמעט ולא בוצע והוא לא מהווה את המודל לפיו יתממשו פרויקטים כאלה מסוג התחדשות עירונית בעתיד. בהמשך, הנושא של פינוי ובינוי עלה על סדר יומה של הממשלה בשנץ 1996 שהחליטה להקים ועדה (ועדת אגיס) שהמלוצותיה לבצע פרויקטים של פינוי ובינוי על ידי מתן תוספת אחוזי בנייה למתחמים אלה אושרו ב- 13.9.98 על-ידי הממשלה בהחלטה 4342. בעקבות החלטה זו משרד הבינוי והשיכון החל בישום המידיניות החדשה על ידי מינוי חברות מנהלות אשר תפקידן היה לגבש את ההסדר לגבי שכונה ספציפית ולהוביל את הפרויקט בשלביו הראשונים. לפי התכנית, העסקה עצמה עם הדיירים הייתה צריכה להיעשות על ידי יזם פרטי, ולחברה המנהלת הוקנו בלבד סמכויות רק בכל הקשור לתכנון. גם מנהל מקרקעי ישראל קיבל החלטות בנדון שנועדו להקל על קידומם של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית, הממשלה מצדה אישרה למעלה משמונים מתחמים כמתחמים להתחדשות עירונית. ואולם למרות המאמץ האמור נראה כי פרויקטים של פינוי ובינוי עדיין לא תפסו את התאוצה הראויה להן. נראה כי המסלול הנכון שיקרום עור וגידים הוא המסלול ההסכמי שבו היזם הנבחר ודיירי המתחם יתקשרו בחוזה לפינוי הדירות ובנייתם מחדש על-ידי היזם. כאמור לעיל, פרויקטים לפי חוק פינוי ובינוי של אזורי שיקום, תשכ"ה -1965 לא בוצעו למעשה, והסיכויים שהם יבוצעו בעתיד אינם גדולים מחמת האופי הכפייתי שלהם ובפרט לוחות הזמנים הארוכים בם. עם זאת, החל משנת ה-אלפיים התפתח מודל חדש לפינוי בינוי, שהינו הסכמי ביסודו, התופס אחיזה גוברת והולכת במציאות הנדל"נית בישראל וסיכויו להתקבל בשכונות העירוניות הולכים וגדלים. במסגרת הפרויקט האמור, יזם מקרקעין מתקשר עם דיירי השכונה בהסכם לרכישת דירותיהם במתחם תמורת דירות חדשות וגדולות יותר שהוא יבנה במקום לאחר הריסת המבנים הישנים. בהסכם שכזה היזם גם יתחייב לפתרונות דיור זמניים במשך תקופת הבנייה, על ידי תשלום דמי שכירות או הספקת דיור חלופי לתקופה זו. בנוסף לכך, היזם מתחייב לדיירים לשלם להם בעבור כל הוצאות הפינוי וההעברה מהדירה הישנה לדירה הזמנית ומהדירה הזמנית לדירה החדשה שתיבנה בפרויקט. כדי לעודד את הדיירים להסכים להקמתו של הפרויקט, היזם הוא זה שנושא על שכמו גם את תשלום כל המסים שהעסקה גוררת עמה (ככל וגוררת),ולעיתים גם תוספת מזומנים העשוייה להקל על הדייר בתקופת המעבר. התקשרות היזם עם הדיירים נועדה להקנות לו את המקרקעין שעליו יוכל לבנות מבנים חדשים וגדולים יותר, ובהקשר לכך היזם יכול למצוא את עצמו מתמודד עם מינהל מקרקעי ישראל, שלרוב הינו הבעלים של הקרקע שעליהן בנויות הדירות, או הבעלים של קרקע סמוכה המתכוננת להיות חלק מהפרויקט. במקרה כזה על היזם לכרות הסכם עם מינהל מקרקעי ישראל בקשר לרכישת זכויותיו במקרקעין שבמתחם. כדי שהיזם יוכל לכסות את הוצאתיו הגדולות בפינוי הדיירים, בהספקת דיור זמני להם ובתשלום מיסים וסכומים נוספים הנדרשים על ידם, עליו לקבל מהועדה המקומית לתכנון ובנייה והרשות המקומית הספציפית, "תמורה" נאותה כדי שתעשה את הפרויקט לכדאי מבחינה כלכלית. תמורה כזו לא תהיה במזומנים שמימלא חסרים בקופת הרשות, אלא באחוזי בנייה נוספים בפרויקט שיצדיקו את העלויות הרבות שהיזם לוקח על עסקו במימוש הפרויקט. "שחקו" אחר עשוי להתערב במשחק הכלכלי הנ"ל הינו רשות המיסים שגם היא תתבקש לתרום משלה ולפטור את בעלי הזכויות במתחם מעלויות המס בביצוע הפרויקט, שאם לא כן הם יגולגלו לכתפי היזם וימנעו את ביצוע הפרויקט מחמת אי כדאיות כלכלית. הנה כי כן כדי "להרים" פרויקט שכזה וכדי לעשותו בר ביצוע מבחינה כלכלית יש צורך בהסכמה ובשיתוף פעולה בין מספר גורמים, הכולל את מינהל מקרקעי ישראל, הדיירים במתחם, היזם של הפרויקט, הרשות המקומית והועדה המקומית לתכנון ובנייה, רשויות המס וגופים ממשלתיים שונים הקשורים לאישורו של המתחם כמתחם לפינוי בינוי, והכל כדי שהוא יהיה זכאי להטבות השונות ובכללן הטבות המס. לסיכומו של דבר, היתרון של פרויקט פינוי בינוי טמון בניצול יעיל יותר של המקרקעין ובאפשרות להפוך את אחוזי הבנייה הנוספים כמנוף לקידום פרויקטים מסוג התחדשות עירונית, ובכלל חידוש הבניינים בשכונות הן מבחינה פיזית והן מבחינה סוציאלית. אנחנו מזמינים אתכם לפגוש אותנו באתר בכתובת : http://www.barlev-38.co.il ** המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ/ ו/או חות דעת משפטית. המחבר ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתכמת על הדברים האמורים
פשוט לחפש בית OnMap
בסיס הנדל"ן המוביל לדירות להשכרה ולמכירה בארץ. תיאור של חפצים, תמונות, אנשי קשר של המוכר. מצא בית של החלום שלך על OnMap.
י ש אמריקה
י ש אמריקה חברת יזמות נדלן ובניה, חברה המבצעת פרוייקטים תמא 38 ופינוי בינוי. התחדשות עירוני ועוד.. היכנסו כבר עכשיו לאתר להתרשמות קבלת פרטים ויצירת קשר.
המרכז הישראלי לנדל"ן
המרכז הישראלי לנדל"ן או IRC הינו המשרד הגדול ביותר באזור סובב כנרת. במשרד פעילים סוכנים מורשים על-ידי רשם המתווכים- משרד המשפטים. המשרד הוקם על-ידי מר שניאור בר ומר משה רוזנצוייג אשר פעלו בעבר כסוכנים בכירים בחברות הגדולות בארץ לתיווך נכסים. המשרד הוקם כמענה לצורך במתווכים מקצועיים אשר עובדים בשיטתיות במכירת נכסים או בהשכרתם ומשחזרים את הצלחתם. במשרד IRC מאמינים כי מתווך אינו רק מתווך, אלא יועץ צמוד למכירת הנכס. מתווך טוב הוא מנהל מכירות מקצועי המומחה בשיווק ובאיתור צרכי הלקוח. בשל תפישה זו, במשרד IRC עובדים סוכנים המומחים בתחום ספציפי בנדל"ן כגון : נדל"ן פרטי, מסחרי, השכרות נכסים, השקעות מניבות תשואה ומגרשים. בנוסף למאגר הנכסים הפעיל של IRC עובד המשרד כמכונה משומנת אשר לומדת את כל הנכסים הקיימים בשוק ועל ידי כך מעלים את רמתם המקצועית של הסוכנים, מתוך היכרות עם השווקים השונים.משרד IRC עובד בשיתוף פעולה מלא עם משרדי תיווך מורשים באזור, וזאת על מנת להגדיל את סיכויי המכירה של הנכסים הנמצאים בטיפול המשרד. במשרד יודעים שירות מקצועי מהו.
מרכז העיר נדל"ן
"מרכז העיר" הנה חברה ליזום, תכנון, ניהול ופיקוח של מיזמי נדל"ן למגורים. החברה מלווה ומנהלת פרויקטי נדל"ן למגורים ובהם בדיקות הכדאיות הראשוניות, ניהול התכנון וגיבוש תכניות, הובלת תהליך הרישוי לקבלת היתר, ניהול ספקים ומכרזים, פיקוח הנדסי בשלבי הביצוע ועד שיווק הדירות ומסירתם. "מרכז העיר" מציעה שירותיה ליזמי נדל"ן, וועדי דיירים לקראת פרויקטים בהתחדשות עירונית וקבוצות רכישה. עם שליטה אבסולוטית בכל שלבי הפרויקט, מתחייבת "מרכז העיר" להגיש ללקוחותיה תהליך מובנה, מהיר ויעיל, משלבי התכנון הראשוניים ועד למסירת דירה (קבלת טופס 4).
toprahit
בעת ביצוע הזמנה טלפונית, דמי המשלוח וההתקנה ישולמו ע"י הלקוח ישירות למובילים של המפעל.
לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות