רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
מזכיר/ה לחברת הייטק
לחברת הייטק גדולה ומובילה בתחומה
דרוש/ה מזכיר/ה לשעות אחר הצהריים

במסגרת התפקיד תאום פגישות וניהול שוטף של יומנים,מענה טלפוני רציף.
הקמת דרישות רכש ועבודה מול ספקים.טיפול בחשבוניות
שעות עבודה 16-20 ימים א' ב' ד' ה'

דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
ניסיון בחברת הייטק יתרון משמעותי!!!
אנגלית ברמה גבוהה
*עבודה באזור רחובות*
קו"ח ל- cv304@manpower.co.il
פקיד/ת קבלה לשעות אחר הצהריים
לחברה גדולה מובילה במשק שניתן לבנות בה את הקריירה שלך!
במסגרת התפקיד: מענה לטלפונים, תיוקים, בקרה על הכניסה הראשית לחברה, תאום הסעות לנציגים , אדמיניסטרציה שוטפת .
העבודה בימים א - ה' בין השעות 16:00-20:30 (ימי ו' לסירוגין).

דרישות:
אנשים חייכנים ודינאמיים!
שירותיות
ייצוגיות
תנאים טובים למתאימים/ות
מזכיר/ת מחלקה וסמנכ"ל לחברת היי טק בתל אביב
במסגרת התפקיד: מתן מענה של שירותיים מזכירותיים כגון ניהול יומן, מעקב אחר הזמנות, תיוקים, צילומים, דואר, קבלת אורחים,
הכנת מצגות, ביצוע פרויקטים הקשורים למחלקה ועוד...
משרה מלאה: א' - ה' 08:30 - 17:30 עם אופציה לשעות נוספות .

דרישות התפקיד:
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- שליטה ב- Office
-ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
-בגרות מלאה חובה, תואר ראשון - חובה
-העבודה ברמת החייל
מזכיר/ת אחה"צ לחברת השקעות גדולה ומובילה
במסגרת התפקיד: ניהול יומן, קבלת אורחים, מענה טלפוני, שליחת פקסים הדפסות וכדומה.

דרישות התפקיד:
שליטה ב- Office - חובה
רצינות, שירותיות, אדיבות, יכולת לימוד מהירה
היקף המשרה: א'-ה' 14:00-21:00 - גמישות לשעות נוספות
תנאים מצוינים לתאימים/ות!!!
מנהל/ת משרד ל-75% משרה לסניף קופ"ח מובילה באשדוד
תיאור התפקיד:
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
ניהול צוות העובדים
קיום ישיבות צוות
אחריות על נהלים, בקרה ויעדי העובדים
בניית תוכניות עבודה
אחריות על סידור העבודה של העובדים
שעות העבודה - בקרים ופעמיים בשבוע גם אחה"צ

דרישות:
תואר ראשון - חובה!
ניסיון אדמיניסטרטיבי ניהולי - חובה!
אפשרות לעבוד במשרה מפוצלת
שירותיות, יכולת למידה ויישום
פקיד/ה למחלקת ש"ל של חברה גדולה של יבואנית של שטיחים ופרקטים
במסגרת התפקיד: מענה טלפוני, קבלת הזמנות, הוצאת תעודות משלוח, תיוקים, הדפסות.
שעות פעילות: 7:30 - 16:00 / 09:30 - 18:00 / ימי שישי אחת לחודש 07:30 - 13:00

דרישות התפקיד:
יחסי אנוש מצוינים
שירותיות
אחראיות
שליטה ביישומי ה Office
עבודה לטווח הארוך
שכר ותנאים מעולים ומתאימים/ות!
דרוש /ה פקיד /ת שיווק.
למכללה בצפון הארץ, דרוש /ה פקיד /ת שיווק.
התפקיד כולל: ניהול ואחריות אדמניסטרטיבית, שיווק, גביה, רכש, ועוד.
עבודה דינמית מאוד, ולטווח ארוך.
דרישות: בעל /ת אוריינטציה שיווקית-חובה.
יכולת למידה מהירה, יכולת לעבוד בצוות ויחסי אנוש טובים.
נכונות לעבודה במשרה מלאה.
עבודה אדמיניסטרטיבית - משרה זמנית
למרכז שכר והטבות בחברת תרופות מובילה, דרוש/ה עובד/ת זמני/ת לתקופה בת חודש- חודשיים
תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית (תיוקים,צילום,סריקה וכו) במסגרת פרויקט טפסי 101.
תחילת עבודה- סוף דצמבר.
העבודה בפתח תקווה בין השעות 8:00-17:00
דרישות התפקיד:
נכונות וזמינות לעבודה זמנית של חודש- חודשיים החל מסוף דצמבר-חובה
ניסיון פקידותי-יתרון
ניסיון בעבודה עם תוכנות ה-OFFICE

לחברת תרופות מובילה דרוש/ה מתאם/ת back office
תיאור המשרה:
לחברת תרופות דרוש/ה מתאמ/ת back office למרכז גיוס:
הקמת קורות חיים במערכת הגיוס תוך כדי הזנת מיומנויות ונתונים לפי תהליך מוגדר.
תפקיד הנותן הזדמנות לדריסת רגל בארגון גדול!!!!
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון.
לחברת תרופות דרוש/ה רפרנט/ית פרויקטים למערך הגיוס
תיאור התפקיד:
קידום פרויקטים ומשימות בתחום הגיוס, נוכחות במרכזי הערכה, מתן חו"ד מול מנהלים, קריאת תיקי אבחון, ביצוע ראיונות, הפקת דו"חות ובקרות, קידום תהליכי הגיוס ועוד...
דרישות התפקיד:
תואר ראשון - חובה
אוריינטציה לתחום הגיוס- חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office- חובה
אנגלית ברמה טובה - חובה
ניסיון בתחום הגיוס - יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: shanie@manpower.co.il
מנהל /ת משרד וקידום מכירות
לנגריה במושב בית גמליאל בין רחובות ליבנה דרוש /ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרה חלקית וגמישה (משרת אם) באדמיניסטרציה, רכש מספקים וקבלני משנה, הזמנות מלקוחות, הנהלת חשבונות וגבייה, קידום מכירות, תיאום פגישות (אדריכלים ומעצבים, חב' שיפוצים איכותיות, לקוחות פרטיים עסקיים ומוסדיים, חב' להשבחת נדל"ן, ישובים, מושבים וקיבוצים), תחזוקה וקידום אתר, הכנת הצעות מחיר, שירות לקוחות. סביבת עבודה נעימה ו"משפחתית". תחילת עבודה מיידית. תנאים מעולים ואפשרות לקידום למתאים /ה.
דרישות: אורנטציה שירותית מכירתית גבוהה. יכולת תפקוד עצמאית. שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנטית (דוא"ל, אופיס, הנח"ש). הנהלת חשבונות סוג 2, תקשורת בינאישית מעולה, דינמיות, אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, בעל /ת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת. מגורים באזור: ראשון לציון, גדרה, רחובות, יבנה וישובי הסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153
אדמינ/ית לקצין רכב לחברת היי-טק ברחובות
ניהול תיקי רכב, הפקת דוחות עבור קצין הבטיחות, מסירת רכבים חדשים מחברת הליסינג והחזרת רכבים ישנים אל החברה, מתן מענה לאנשי החברה בכל הנוגע לרכביהם
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
Excel ברמה גבוהה - חובה
אוריינטציה לרכבים - יתרון
שירותיות גבוהה, דיסקרטיות ויכולת תמרון בין עובדים ומשימות
העבודה בפארק המדע ברחובות
זמינות למשרה מלאה (10:00-17:00)
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: cv562@manpower.co.il
רכז/ת ניהול מידע לחברת הייטק ברחובות
משרה מלאה וקבועה
תיאור התפקיד:
איסוף / עידכון והזנה של נתונים למחלקת משאבי אנוש.
טיפול בבקשות ממנהלי החברה בארץ ומחו"ל. טיפול בתקלות, הרשאות ואניזלות של דוחות ונתונים.
בקרה, מעקב והזנה של מידע ארגוני הנוגעים לעובדי החברה.
עבודה מרובה עם דוחות ומערכות מידע.
נדרשת יכולת אנליטית ואוריינטציה למערכות מידע, ובעיקר שליטה בתוכנת האקסל.
Excel ברמה גבוהה (שימוש בנוסחאות כמו Pivot, Vlookup)
- חובה!
אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה
ניסיון בעדכון / איסוף נתונים – יתרון
תואר ראשון/הנדסאי תעו"נ – יתרון משמעותי
נכונות למשרה מלאה וימי שישי אחת לחודש
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכב- למשרה זמנית באזור ראשון לציון!
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכב, אדמניסטרציה שוטפת, מענה לאנשי המחלקה, טלפונים, תכתובת מייל.
אופיס ברמה טובה.
א’-ה’ 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון צבאי בתחום-יתרון.
ניסיון במזכירות- חובה.
ניידת עם רכב- חובה!
דרוש/ה מגייס/ת כ''א דובר/ת רוסית
לחברה פרטית המובילה בתחומה דרוש/ה מגייס/ת כוח אדם. דרישות: דובר/ת רוסית חובה, ידע בOffice, אחראי/ת, כריזמטי/ת, בעל/ת ראש פתוח. שעות עבודה נוחות (בוקר) המשרד נמצא בטבריה. לפרטים: 04-6716461 09:00-13:00, 058-7704744
דרושים עובדים מכל הארץ לעבודה בכל תחומי ההייטק שיש
דרושים עובדים מכל הארץ לעבודה בכל תחומי ההייטק שיש, כמו משרות WEB, משרות JAVA, משרות NET., משרות C, משרות QA, משרות אבטחת מידע, משרות BI, משרות IT, משרות ניהול פרויקטים,משרות COBOL, משרות ניתוח מערכות, משרות DBA, משרות כלליות, משרות SAP, משרות mobile, ניהול, גיוס ומכירות, משרות מנכ"ל הייטק, ועוד המון, לפניות נא לשלוח קורות חיים לאימייל geuslhightech@gmail.com
noy-security
נוי ייעוץ בטחוני - הקמת מערך אבטחה לכל סוגי הארגונים והגופים - הערכת הסיכון, סקר מצב קיים, סקר סיכונים, בדיקות קבלה למערכת ועוד
hcm
המשרד, המקום בו העובדים מבלים את רוב שעות היום שלהם, כולל במרבית הפעמים מטבחון, חדרי שירותים, חדרי ישיבות, לאונג' או פינת מנוחה ופינות עבודה אישיות ולעיתים גם חדרים נפרדים של צוות ההנהלה. במשרד מתבצעת העבודה השוטפת של החברה ….
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות