רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
פקיד/ת קבלה לחברה לבניה מתועשת בפ"ת
לחברת בניה מתועשת ותיקה וייחודית בפ"ת, דרוש /ה פקיד /ה קבלה מנוסה לצהרים (ימים א' - ה' משעה 11:00 ועד 19:00, יום ו' לסירוגין או עפ"י צורך משעה 8:00 ועד 12:00).
נדרש ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית, שירות לקוחות, תאום פגישות, מענה טלפוני וניתוב שיחות, עבודות פקידות - טיפול בפקסים ואי מיילים, הדפסת מכתבים, תיוקים, הכנת הצעות מחיר, הפקת ת"מ / חשבונית וגביה מלקוחות. שליטה בסביבה ממוחשבת אינטרנטית. שירותיות, אדיבות, סובלנות, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להפעיל שיקול דעת, אחריות, סדר וארגון. השכלה רלוונטית: 12 שנות לימוד, אנגלית ברמה טובה - יתרון. תנאים טובים למתאים /ה. משרה מיידית.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153
מחפשת עבודה
שלום שמי סיגל מאזור המרכז בעלת ניסיון רב בעבודות ניהול משרד, גרפיקה ומזכירות, מחפשת עבודה באזור המרכז, להצעות לפנות אליי לאימיל sigalb@nana.co.il
תודה
סיגל
לארגון אקדמאי פרטי דרוש/ה מזכיר/ת שיווק
במסגרת התפקיד:
שיווק ומכירות שרותי הארגון לתלמידים פוטנציאליים טלפוני ופרונטאלי בארץ ובעולם,
ביצוע מכירות המשך לתלמידים קיימים.
תפעול אדמיניסטרטיבי: קביעת פגישות, מענה לטלפונים, ארגון לוחות זמנים הדפסות והזמנת ציוד, הכנת חומרים וטיפול בתלמידים קיימים.
דרישות התפקיד:
ניסיון שיווקי/אדימינסטרטיבי-חובה
אנגלית שפת אם-חובה
פניות למשרה מלאה ועבודה בשעות לא שגרתיות- חובה
העבודה בירושלים
תנאים טובים למתאימים
לחברת תרופות בפתח תקוה דרוש/ה רפרנט/ית דואר
למח' דואר דרוש/ה פקיד/ה
במסגרת התפקיד: טיפול וחלוקת בדואר נכנס, הזנה למערכת הממוחשבת ושליחת מיילים לעובדים, חלוקת תלושי שכר,תיוק מסמכים, קשר עם ארכיון החברה ומעקב על הגעת המסמכים שהוזמנו תיוקים שוטפים בהתאם לבקשות של גורמי שכר ומשאבי אנוש ועדכון פרטים אישיים של עובדי החברה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה
היכרות עם תוכנות האופיס- חובה
ניסיון בעבודה משרדית- יתרון
היכרות עם מערכות ממוחשבות נוספות- יתרון
העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
העבודה בפתח תקווה
מזכיר/ת אחר הצהריים לחברה משפחתית באזור יהוד
ימים א'-ה' שעות 15:30-20:30
תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית, מענה טלפוני, תיאום פגישות, ניהול יומנים והדפסות
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
שליטה מלאה ב- Office
אנגלית ברמה גבוהה
שירותיות ויחסי אנוש טובים
לפרטים: 08-9406066
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: cv329@manpower.co.il
דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית, העבודה היא
דרושים עובדים ועובדות לעבודה קלה מהבית, העבודה היא במגוון תפקידים ואפשרויות לבחירה: שירות לקוחות טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירות או בגיוס עובדים, שכר גבוהה! בין 6000-13000, לפרטים נוספים אפשר לפנות לטלפון 0546471128 או במייל a05020142015@gmail.com
לחברת תרופות גדולה דרוש/ה אדמינסטרטור/ית
לחברת תרופות גדולה דרוש/ה אדמינסטרטור/ית
במסגרת התפקיד: בקרת תקינות ואיכות נתונים של עובדי החברה, מענה לגורמי מש"א עבודה מול ממשקים שונים בחברה.
רישות:
תואר ראשון - יתרון
ניסיון רלוונטי - חובה
שליטה בתוכנת ה-office - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
זמינות למשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
מזכיר/ה
למשרד הנדסה בבאר שבע דרוש/ה מזכירה לעבודה במשרה מלאה . התפקיד כולל טיפול אדמיניסטרטיבי , מענה טלפוני, הנהלת חשבונות, קבלת אורחים וכו'. דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה – חובה, עדיפות לתואר ראשון בניהול - יתרון משמעותי, שליטה מלאה באופיס -חובה, בעלת יכולת אירגון , שרות צבאי - חובה, מועמד /ת ייצוגי /ת, איכותי /ת,מגורים באזור באר-שבע - חובה, בעל /ת יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות. רק פניות מתאימות תענינה.
מזכיר/ה לתקופה של חודש וחצי למשרה חלקית
לחברה העוסקת בשיווק והתקנה של מערכות תקשורת מרכזיות בראשל"צ
במסגרת התפקיד: מענה לטלפונים, תיאום פגישות מכירה למנהל,
הכנת סידור עבודה יומי לאחד העובדים, הפקת חשבוניות,
אדמיניסטרציה שוטפת, קבלת פניות מלקוחות

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
ידע בתוכנות OFFICE
ידע בתוכנת SAP - יתרון
משרה חלקית -09:00-14:00 לחודש וחצי עם אפשרות ליותר
יכולת עבודה תחת לחץ
שירותיות
דרושה פקידה
לחברה משפחתית וחמה בתחום חוגי הילדים דרושה פקידה.
ניהול משרד שוטף קשר עם לקוחות – שירות לקוחות מענה ללקוחות ולעובדים , קשר מול העובדים- מורים בשטח, גביה והוצאת חשבוניות

דרישות המשרה:
דרישות: משרה מלאה 8:30-16:30 ( אפשרי גם עד 15:30). משכורת 5000 ברוטו . נסיון ועבודה בתחום החינוך/מוסודות חינוך וכו’ תואר ראשון בחינוך- יתרון
לחברה קטנה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה
לחברה קטנה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה
העבודה בחצי משרה בין השעות 9:00 - 14:00
תיאור משרה:
תפקיד מגוון הכולל עבודה מול לקוחות, טיפול בדואר, מענה טלפוני, שיווק, גבייה, תחזוקת אתר אינטרנט ומדיה חברתית.

דרישות תפקיד:
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
ידע ונסיון בסיסי במחשבים ואינטרנט חובה (אופיס, חיפוש באינטרנט, פייסבוק).
אנגלית בסיסית.
יכולת קליטה טכנולוגית (יכולת לימוד הפעלת תוכנות שונות)
אחריות ואמינות. העבודה קבועה לטווח ארוך.
דרוש /ה פקיד /ת שיווק.
למכללה בצפון הארץ, דרוש /ה פקיד /ת שיווק.
התפקיד כולל: ניהול ואחריות אדמניסטרטיבית, שיווק, גביה, רכש, ועוד.
עבודה דינמית מאוד, ולטווח ארוך.
דרישות: בעל /ת אוריינטציה שיווקית-חובה.
יכולת למידה מהירה, יכולת לעבוד בצוות ויחסי אנוש טובים.
נכונות לעבודה במשרה מלאה.
פקיד/ה לחצי משרה למחלקת אבדות ועבודות מזכירות שוטפות
לחברת אוטובוסים בינלאומית - מיידי
תיאור התפקיד:
מענה טלפוני במחלקת אבדות ופניות הציבור + ביצוע עבודות מזכירות שוטפות וסיוע לקופאית הסניף (תיוקים, צילומים, הדפסות וכד')
מתכונת עבודה: א'-ה'
08:00-13:00 ופעמיים בשבוע 14:00-19:00
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ידע ב- Office
תודעת שירות גבוהה
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: Cv393@manpower.co.il
רכז/ת תיאום
לארגון חינוכי דרוש/ה רכז/ת תיאום בעל/ת:
כישורי ארגון, יכולת עבודה עצמאית
כישורים בין-אישיים גבוהים, יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה באופיס בדגש על word excel ו- outlook חובה
אוריינטציה למחשבים
תודעת שירות גבוהה
ראש גדול
משימתיות
יכולת עבודה במולטיטסקינג
תואר ראשון- יתרון
יתרון לניסיון קודם בתחומי עיסוק רלוונטיים
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות