רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
דרושה מזכירת חברה/מנהלת משרד/ עוזרת אישית למנכ"ל דוברת ערבית
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד: מענה וניתוב שיחות, קבלת אורחים, הוצאת משלוחים, הזמנת ציוד משרדי. אחריות על תהליכי הגיוס וקליטת העובדים בחברה, טיפול במתנות והטבות לעובדים. תיאום כל סידורי הנסיעה לחו"ל, ארגון ביקורי אורחים בארץ, אחריות על קשרי משקיעים, עבודה מול ספקים ונותני שירות. תפקוד כעוזרת אישית למנכ"ל וסיוע לסמנכ"לים השונים עפ"י הצורך.

דרישות תפקיד:
• יחסי אנוש מעולים, שירותית, דייקנית, ייצוגית
• בעלת יכולות סדר וארגון
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה (רמת שפת אם יתרון)
• שליטה בתוכנות OFFICE ועבודה בסביבה ממוחשבת
• ניסיון אדמינסטרטיבי קודם – חובה
• אקדמאית – יתרון
• יכולת לעבוד משרה מלאה + שעות נוספות עפ"י הצורך
• מעוניינת במשרה אדמיניסטרטיבית לטווח הארוך
• זמינות מיידית - חובה
רפרנט/ית הדרכה
לחברה מובילה
למרכז ההדרכות בחברת הייטק מובילה ברחובות
תפקיד תפעולי הכולל-הכנת חומרים לקורסים,תיאום קורסים מול מדריכים ומודרכים,
ניהול חדרי הדרכה,ניהול חשבוניות ספקים,עבודה על מערכת הקורסים הארגונית, ניהול
דו"חות אקסל ועוד. העבודה בהיקף של 80%, בימים א-ה 10:00-17:00
דרישות התפקיד:
אקסל ברמה גבוהה-חובה
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
בגרות מלאה-חובה, תואר ראשון-יתרון
מזכיר/ת הנהלה לשעות אחה"צ
לחברת היי טק באזור יבנה
במסגרת התפקיד: מתן מענה להנהלה הבכירה של החברה, עבודה מול סמנכ"לים ומנכ"ל החברה, מתן מענה אדמיניסטרטיבי, מענה טלפוני, תיאום פגישות, הדפסות ועוד.
4 ימים בשבוע,בין השעות 16:00-19:30 (קיימת גמישות מבחינת ימי עבודה).
דרישות:
שליטה בכל תוכנות ה- Office
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ניסיון אדמיניסטרטיבי
שירותיות, אמינות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית
הגעה עצמאית ליבנה
לחברת ייבוא ושיווק בבית שמש מזכירה לספקים ולקוחות
לחברת ייבוא ושיווק ציוד ואספקה למעבדות דרוש/ה מזכיר/ה, אסרטיבי/ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול ספקים ולקוחות. המשרה כוללת טיפול טלפוני ותכתובת (עברית ואנגלית) הפקת מסמכים ותפעול כללי. שעות עבודה: ימים א' - ה' בין השעות 17:00 - 8:00 תחילת עבודה מיידית. מיקום א.ת הר טוב א' (ליד בית שמש). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד: ידע ושליטה בשפה האנגלית הכרחית. שליטה במחשב ותוכנות האופיס. שליטה בתוכנת SAP - יתרון.ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון.
noy-security
נוי ייעוץ בטחוני - הקמת מערך אבטחה לכל סוגי הארגונים והגופים - הערכת הסיכון, סקר מצב קיים, סקר סיכונים, בדיקות קבלה למערכת ועוד
noy-security
נוי ייעוץ בטחוני - הקמת מערך אבטחה לכל סוגי הארגונים והגופים - הערכת הסיכון, סקר מצב קיים, סקר סיכונים, בדיקות קבלה למערכת ועוד
עוזרת אדמיניסטרטיבי/ת/ מזכירה

לארגון ללא מטרת רווח באזור ירושלים דרוש/ה מזכירה/ עוזרת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת ההקצבות בתחום חינוך, תיעוד ומחקר על השואה.

התפקיד כולל ניהול משרד, כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית במנהל ובצוות העובדים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת לרבות מענה טלפוני ודוא"ל, סריקה ותיוק; עבודה מול ארגונים נתמכים, כולל סיוע לפונים פוטנציאליים בהגשת בקשות לתמיכה, בדיקת בקשות, הכנת הפניות לדיון בוועדות, מעקב אחרי קבלת מסמכים ודו"חות מארגונים נתמכים, בדיקת דו"חות כספיים וסיוע בפרויקטים מיוחדים לפי הצורך.



דרישות:
• השכלה אקדמית
• ידע ונסיון בניהול משרד
• עברית ואנגלית ברמת שפת אם
• יכולת ארגונית גבוהה
• שליטה מלאה בתוכנותOffice
• הדפסה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה

דרושה מזכירה
דרושה מזכירה אחראית ורצינית לטיפול בפניות טלפונים, קביעת פגישות, סיוע לאנשי מכירות, ידע בסיסי בעבודה במחשב, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, יחסי אנוש טובים.
העבודה במשרד בסביבה דינאמית וצעירה במושב בני ציון. ( עדיפות לתושבת מהישובים הסמוכים )
מזכיר/ה לחברת הייטק
לחברת הייטק גדולה ומובילה בתחומה
דרוש/ה מזכיר/ה לשעות אחר הצהריים

במסגרת התפקיד תאום פגישות וניהול שוטף של יומנים,מענה טלפוני רציף.
הקמת דרישות רכש ועבודה מול ספקים.טיפול בחשבוניות
שעות עבודה 16-20 ימים א' ב' ד' ה'

דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
ניסיון בחברת הייטק יתרון משמעותי!!!
אנגלית ברמה גבוהה
*עבודה באזור רחובות*
קו"ח ל- cv304@manpower.co.il
מתאמ/ת אדמיניסטרטיבית לחברה מובילה
* השכלה אקדמאית - חובה
* שליטה ביישומי Office
* אנגלית ברמה טובה
* ניסיון מחברות סלולאר- יתרון
* בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אסרטיביים/ות, בעלי/ות ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ
* פניות למשרה מלאה + שעות נוספות
*** נא לציין מספר ת.ז. ע"ג קורות החיים ***
מגורים: חיפה, קריות, נשר, טבעון, יקנעם, רמת ישי, נצרת עילית, מגדל העמק, עפולה

לחברה מובילה ליבוא רכבים דרוש/ה מתאם/ת מכירות
התפקיד כולל: פנייה ללקוחות לתיאום פגישה עם אנשי המכירות,יצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ,אחריות על לוחות זמנים של אנשי המכירות בשטח .טיפול בתיקי לקוח,סיוע לאגף המכירות .

דרישות התפקיד:

12 שנות לימוד

ניסיון במכירות טלפוניות

שליטה בOFFICE בעיקר EXELL

התחייבות ל6 ימי עבודה ו/או עבודה בימי שישי לפי הצורך.

אוריינטציה מכירתית , אסרטיביות , יכולת עמידה בלחצים , הישגיות ומוטיבציה.

קורות חיים נא לשלוח CV833@MANPOWER.CO.IL
מתאמ/ת הפצה
מתן מענה בכל הקשור להפצת העיתון.
טיפול ותיעוד פניות לקוחות.
ריכוז בקשות הפצה מגורמי פנים (עובדים, מקורבים) וגורמי חוץ (עסקנים, משרדי פרסום, חברות).
ריכוז ומעקב אחר שינויים באזורי חלוקת העיתון ,ריכוז ועדכון דוחות הפצה (דוח יומי, דוח בקרה לילית, דוח סוף יום).

דרישות התפקיד:
בגרות מלאה
ניסיון אדמיניסטרטיבי
שליטה ב- OUTLOOK ,EXELL
משרה מלאה -5 ימים בשבוע כולל שישי(חובה).

קורות חיים נא לשלוח CV833@MANPOWER.CO.IL
מזכיר/ה לחברת הייטק גדולה ומובילה בתחומה באזור רחובות

התפקיד כולל:
תאום פגישות וניהול שוטף של יומנים
מענה טלפוני רציף
הקמת דרישות רכש ועבודה מול ספקים
טיפול בחשבוניות
מתן מענה מזכירותי (עזרה בתאום פגישות,דרישות רכש, אספקת ציוד משרדי, הזמנת כרטיסי ביקור וכו')
שעות עבודה 16-20 ימים א', ב,' ד', ה'
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
ניסיון בחברת הייטק - יתרון משמעותי!
שליטה בכל תוכנות ה-OFFICE
אנגלית ברמה גבוהה
** המשרה מתאימה גם לסטודנטים/ות**

פקס: 03-9791262
דרושה מזכירה
דרושה מזכירה לסניף גלבוע והעמקים למשרה מלאה, העבודה בישוב גן נר. דרישות העבודה: חריצות, ראש גדול, תקשורת בין אישית טובה, העבודה בסביבת עבודה ממוחשבת, ידיעת תוכנות ה-OFFICE, הגעה עצמאית למקום העבודה.
מחפשת עבודה
שלום שמי סיגל מאזור המרכז בעלת ניסיון רב בעבודות ניהול משרד, גרפיקה ומזכירות, מחפשת עבודה באזור המרכז, להצעות לפנות אליי לאימיל sigalb@nana.co.il
תודה
סיגל
מזכירה
דרישות התפקיד:
אמינות ,חריצות , יושר, פלפליות (חובה) ידע ושליטה מלאה בשפות הרוסית ועברית ידע והבנה באקסל וורד.
לארגון אקדמאי פרטי דרוש/ה מזכיר/ת שיווק
במסגרת התפקיד:
שיווק ומכירות שרותי הארגון לתלמידים פוטנציאליים טלפוני ופרונטאלי בארץ ובעולם,
ביצוע מכירות המשך לתלמידים קיימים.
תפעול אדמיניסטרטיבי: קביעת פגישות, מענה לטלפונים, ארגון לוחות זמנים הדפסות והזמנת ציוד, הכנת חומרים וטיפול בתלמידים קיימים.
דרישות התפקיד:
ניסיון שיווקי/אדימינסטרטיבי-חובה
אנגלית שפת אם-חובה
פניות למשרה מלאה ועבודה בשעות לא שגרתיות- חובה
העבודה בירושלים
תנאים טובים למתאימים
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות