רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
מזכיר/ה לחברת הייטק ברמת החייל
למתן מענה של שרותים מזכירתיים כגון ניהול יומן, מעקב אחר הזמנות, תיוקים, צילומים, דואר, קבלת אורחים ועוד...
למשרה מלאה: א' - ה' 17:00 - 8:00 עם אופציה לשעות נוספות .
דרישות:
- אנגלית ברמה גבוהה (כל המערכות הינן באנגלית(
- שליטה ב Office
- רל"ש/ית - חובה
- עבודה ברמת החייל ת"א
- מיידי


פקס- 08-6660447
מזכיר/ת מחלקה וסמנכ"ל לחברת היי טק בתל אביב
במסגרת התפקיד: מתן מענה של שירותיים מזכירותיים כגון ניהול יומן, מעקב אחר הזמנות, תיוקים, צילומים, דואר, קבלת אורחים,
הכנת מצגות, ביצוע פרויקטים הקשורים למחלקה ועוד...
משרה מלאה: א' - ה' 08:30 - 17:30 עם אופציה לשעות נוספות .

דרישות התפקיד:
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- שליטה ב- Office
-ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
-בגרות מלאה חובה, תואר ראשון - חובה
-העבודה ברמת החייל
דרושה מזכירה
דרושה מזכירה אחראית ורצינית לטיפול בפניות טלפונים, קביעת פגישות, סיוע לאנשי מכירות, ידע בסיסי בעבודה במחשב, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, יחסי אנוש טובים.
העבודה במשרד בסביבה דינאמית וצעירה במושב בני ציון. ( עדיפות לתושבת מהישובים הסמוכים )
פקיד/ת קבלה לחברה לבניה מתועשת בפ"ת
לחברת בניה מתועשת ותיקה וייחודית בפ"ת, דרוש /ה פקיד /ה קבלה מנוסה לצהרים (ימים א' - ה' משעה 11:00 ועד 19:00, יום ו' לסירוגין או עפ"י צורך משעה 8:00 ועד 12:00).
נדרש ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית, שירות לקוחות, תאום פגישות, מענה טלפוני וניתוב שיחות, עבודות פקידות - טיפול בפקסים ואי מיילים, הדפסת מכתבים, תיוקים, הכנת הצעות מחיר, הפקת ת"מ / חשבונית וגביה מלקוחות. שליטה בסביבה ממוחשבת אינטרנטית. שירותיות, אדיבות, סובלנות, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להפעיל שיקול דעת, אחריות, סדר וארגון. השכלה רלוונטית: 12 שנות לימוד, אנגלית ברמה טובה - יתרון. תנאים טובים למתאים /ה. משרה מיידית.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153
לחברת תרופות מובילה דרוש/ה מתאם/ת back office
תיאור המשרה:
לחברת תרופות דרוש/ה מתאמ/ת back office למרכז גיוס:
הקמת קורות חיים במערכת הגיוס תוך כדי הזנת מיומנויות ונתונים לפי תהליך מוגדר.
תפקיד הנותן הזדמנות לדריסת רגל בארגון גדול!!!!
דרישות התפקיד:
ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון.
לחברת ייבוא ושיווק בבית שמש מזכירה לספקים ולקוחות
לחברת ייבוא ושיווק ציוד ואספקה למעבדות דרוש/ה מזכיר/ה, אסרטיבי/ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול ספקים ולקוחות. המשרה כוללת טיפול טלפוני ותכתובת (עברית ואנגלית) הפקת מסמכים ותפעול כללי. שעות עבודה: ימים א' - ה' בין השעות 17:00 - 8:00 תחילת עבודה מיידית. מיקום א.ת הר טוב א' (ליד בית שמש). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד: ידע ושליטה בשפה האנגלית הכרחית. שליטה במחשב ותוכנות האופיס. שליטה בתוכנת SAP - יתרון.ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון.
דרושים לאודישנים הורים וילדים
דרושים לאודישנים הורים וילדים בגילאים שונים, לפרסומות בטלויזיה, פרסומות באינטרנט, הפקות אופנה, הפקות למגזינים ועיתונות . מגיל שנה ומעלה ,מראה אירופאי/מזרחי/אסייתי/כהיי עור/אפרו אמריקאי/סיני/קולומביני ועוד. להגשת מועמדות יש לשלוח אל האימייל תמונה של ההורה והילד יחד, עדיפות תמונה עם חיוך למצלמה. ניתן לשלוח גם דרך האתר WWW.T4YOU.CO.IL 03-5614403 050-91-44404 דרישות: חייכנים, נעימים, בעלי ביטחון עצמי מינימלי,רציניים, מוכנים ורוצים להצליח, אוהבים חשיפה.
דרוש/ה מזכיר/ה
למכללה במרכז תל אביב דרוש /ה מזכיר /ת הנהלה.
תנאים טובים למתאים /ה.
דרישות: ניסיון בתפקיד דומה יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה אדמניסטרטיבית ושירות לקוחות, יתרון לניסיון בשיווק.
נכונות לעבודה במשרה מלאה.
יחסי אנוש מעולים, התמצאות מלאה במחשב - חובה!
דרושה מזכירת חברה/מנהלת משרד/ עוזרת אישית למנכ"ל דוברת ערבית
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד: מענה וניתוב שיחות, קבלת אורחים, הוצאת משלוחים, הזמנת ציוד משרדי. אחריות על תהליכי הגיוס וקליטת העובדים בחברה, טיפול במתנות והטבות לעובדים. תיאום כל סידורי הנסיעה לחו"ל, ארגון ביקורי אורחים בארץ, אחריות על קשרי משקיעים, עבודה מול ספקים ונותני שירות. תפקוד כעוזרת אישית למנכ"ל וסיוע לסמנכ"לים השונים עפ"י הצורך.

דרישות תפקיד:
• יחסי אנוש מעולים, שירותית, דייקנית, ייצוגית
• בעלת יכולות סדר וארגון
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה (רמת שפת אם יתרון)
• שליטה בתוכנות OFFICE ועבודה בסביבה ממוחשבת
• ניסיון אדמינסטרטיבי קודם – חובה
• אקדמאית – יתרון
• יכולת לעבוד משרה מלאה + שעות נוספות עפ"י הצורך
• מעוניינת במשרה אדמיניסטרטיבית לטווח הארוך
• זמינות מיידית - חובה
מזכיר/ה
בעל/ת ניסיון באדמיניסטרציה? זו ההזדמנות שלך

לחברת הייטק מובילה באזור השרון

תיאור התפקיד:

ניהול יומן, קביעת פגישות, זימונים, מענה טלפוני, תיאום וקישור בין גורמים, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה!

אנגלית ברמה גבוהה מאוד (תכתובות, שיחות) - חובה!

שליטה מלאה ביישומי ה-OFFICE - חובה!

יחסי אנוש מעולים

דינאמיות

יכולת עבודה תחת לחץ



תנאים מעולים למתאימים/ות!!!



רפרנט/ית הדרכה
לחברה מובילה
למרכז ההדרכות בחברת הייטק מובילה ברחובות
תפקיד תפעולי הכולל-הכנת חומרים לקורסים,תיאום קורסים מול מדריכים ומודרכים,
ניהול חדרי הדרכה,ניהול חשבוניות ספקים,עבודה על מערכת הקורסים הארגונית, ניהול
דו"חות אקסל ועוד. העבודה בהיקף של 80%, בימים א-ה 10:00-17:00
דרישות התפקיד:
אקסל ברמה גבוהה-חובה
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
בגרות מלאה-חובה, תואר ראשון-יתרון
מזכיר/ה
למשרד הנדסה בבאר שבע דרוש/ה מזכירה לעבודה במשרה מלאה . התפקיד כולל טיפול אדמיניסטרטיבי , מענה טלפוני, הנהלת חשבונות, קבלת אורחים וכו'. דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה – חובה, עדיפות לתואר ראשון בניהול - יתרון משמעותי, שליטה מלאה באופיס -חובה, בעלת יכולת אירגון , שרות צבאי - חובה, מועמד /ת ייצוגי /ת, איכותי /ת,מגורים באזור באר-שבע - חובה, בעל /ת יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות. רק פניות מתאימות תענינה.
מזכיר/ה לתקופה של חודש וחצי למשרה חלקית
לחברה העוסקת בשיווק והתקנה של מערכות תקשורת מרכזיות בראשל"צ
במסגרת התפקיד: מענה לטלפונים, תיאום פגישות מכירה למנהל,
הכנת סידור עבודה יומי לאחד העובדים, הפקת חשבוניות,
אדמיניסטרציה שוטפת, קבלת פניות מלקוחות

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
ידע בתוכנות OFFICE
ידע בתוכנת SAP - יתרון
משרה חלקית -09:00-14:00 לחודש וחצי עם אפשרות ליותר
יכולת עבודה תחת לחץ
שירותיות
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכב- למשרה זמנית באזור ראשון לציון!
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכב, אדמניסטרציה שוטפת, מענה לאנשי המחלקה, טלפונים, תכתובת מייל.
אופיס ברמה טובה.
א’-ה’ 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון צבאי בתחום-יתרון.
ניסיון במזכירות- חובה.
ניידת עם רכב- חובה!
לחברת תרופות בפתח תקוה דרוש/ה רפרנט/ית דואר
למח' דואר דרוש/ה פקיד/ה
במסגרת התפקיד: טיפול וחלוקת בדואר נכנס, הזנה למערכת הממוחשבת ושליחת מיילים לעובדים, חלוקת תלושי שכר,תיוק מסמכים, קשר עם ארכיון החברה ומעקב על הגעת המסמכים שהוזמנו תיוקים שוטפים בהתאם לבקשות של גורמי שכר ומשאבי אנוש ועדכון פרטים אישיים של עובדי החברה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה
היכרות עם תוכנות האופיס- חובה
ניסיון בעבודה משרדית- יתרון
היכרות עם מערכות ממוחשבות נוספות- יתרון
העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
העבודה בפתח תקווה
מזכירת אחר - הצהריים
תיאור המשרה: למשרד עו"ד גדול ומוביל בר"ג דרוש/ה מזכיר/ת אחר הצהריים.
שעות העבודה: א'-ה'- 14:00-20:00
ניהול יומנים, מענה טלפוני, ניתוב שיחות, הדפסות, הכנת פסקי דין, דואר, צילומים, כריכות ועוד

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
ניסיון בעבודה במשרדי עורכי דין - יתרון
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס - חובה
כושר ביטוי טוב, שירותיות, אדיבות, יוזמה אישית.
תנאים מעולים למתאימים/ות!!!!
מזכיר/ת מחלקה וסמנכ"ל
לחברת היי טק בתל אביב
במסגרת התפקיד: מתן מענה של שירותיים מזכירותיים כגון ניהול יומן, מעקב אחר הזמנות ,תיוקים ,צילומים, דואר, קבלת אורחים,
הכנת מצגות, ביצוע פרויקטים הקשורים למחלקה ועוד...
משרה מלאה: א' - ה' 08:30 - 17:30 עם אופציה לשעות נוספות .
דרישות:
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- שליטה ב- Office
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
- בגרות מלאה חובה, תואר ראשון - חובה
- העבודה ברמת החייל
לחברת עמילות מכס דרושה מזכירה
לחברת עמילות מכס בתל אביב דרושה מזכירה, שעו העבודה: א-ה: 08:00-16:00 שישי לסירוגין.
דרישות: ראש גודל, יכולת עבודה בתנאי לחץ, שליטה בשפה האנגלית, שליטה בישומי ה office, מיידי!
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות