רוצה אתר אינטרנט בחינם ?
מקדם/ת מכירות לחברת אדריכלות ובנייה בכפר ויתקין
לחברת אדריכלות ובנייה איכותית בכפר ויתקין לבניית בתים צמודי קרקע ותוספות בנייה דרוש/ה מקדם/ת מכירות מנוסה לעבודה מול יזמים, אדריכלים ומעצבים, חברות שיפוצים איכותיות, לקוחות פרטיים ועסקיים, חב' להשבחת נדל"ן, חב' אחזקה, ישובים, מושבים, וקיבוצים. למשרה חלקית וקבועה (בימים א' – ה' משעה 9:00 עד 13:00, ניתן גם לשלב עבודת בוקר עם אחה"צ ליום או יומיים בשבוע משעה 15:00 – 19:00). תנאים מעולים ואפשרות לקידום למתאים/ה (שכר בסיס + עמלות ובונוסים על עמידה ביעדים).
דרישות : רצוי ניסיון בעבודה מול קהלי היעד שהוגדרו לעיל. ניסיון של 3 שנים ומעלה בקידום מכירות (שימור לקוחות וקשרי לקוחות שוטף, תאום פגישות מול לקוחות פוטנציאלים חדשים, יצירת שת"פ מקצועיים, הכנה ומימוש הצעות מחיר, פגישות ומכירות פרונטאליות בעסק, טיפול בפניות נכנסות, תכתובות). שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנטית (אופיס, דוא"ל, אינטרנט). רקע והבנה בתחום הבנייה - יתרון. יכולת עבודה עצמאית ובצוות. תקשורת בינאישית מכירתית ושירותית גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מנהל /ת משרד וקידום מכירות
לנגריה במושב בית גמליאל בין רחובות ליבנה דרוש /ה מנהל /ת משרד מנוסה למשרה חלקית וגמישה (משרת אם) באדמיניסטרציה, רכש מספקים וקבלני משנה, הזמנות מלקוחות, הנהלת חשבונות וגבייה, קידום מכירות, תיאום פגישות (אדריכלים ומעצבים, חב' שיפוצים איכותיות, לקוחות פרטיים עסקיים ומוסדיים, חב' להשבחת נדל"ן, ישובים, מושבים וקיבוצים), תחזוקה וקידום אתר, הכנת הצעות מחיר, שירות לקוחות. סביבת עבודה נעימה ו"משפחתית". תחילת עבודה מיידית. תנאים מעולים ואפשרות לקידום למתאים /ה.
דרישות: אורנטציה שירותית מכירתית גבוהה. יכולת תפקוד עצמאית. שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנטית (דוא"ל, אופיס, הנח"ש). הנהלת חשבונות סוג 2, תקשורת בינאישית מעולה, דינמיות, אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, בעל /ת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת. מגורים באזור: ראשון לציון, גדרה, רחובות, יבנה וישובי הסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קו"ח לפקס: 97432386 - 153
דרושה מתאמת פגישות

דרושה פקידת שיווק ומכירות
בעלת כושר ביטוי, אסרטיבית, וחרוצה
ניסיון בשיווק ומכירות חובה
שכר בסיס+ בונוסים
עבודה באזור ראשון לציון.
קורות חיים
למייל- workk7@walla.com

דרושים מקצוענים/יות שיודעים להביא לקוחות שיקנו מאיתנו אתרים/מערכות
דרושים מקצוענים/יות שיודעים להביא לקוחות שיקנו מאיתנו אתרים/מערכות, יש לנו מערכת שמוכרת מוצרים וירטואלים ופיזיים, ממש כמו חנות וירטואלית, אנחנו מחפשים אנשים שיודעים להביא לקוחות שיקנו את המערכות/אתרים שלנו, שכר גבוה מאוד! השכר הוא לפי תוצאות בלבד, לפניות צרו קשר buyandsellcustomers1@gmail.com
מנהלת משרד וקידום מכירות לבית שמש
לחברה לעיצוב וייצור אריזות קרטון לשוק המתנות בבית שמש דרוש /ה מנהל /ת משרד, שירות לקוחות, רכש מקומי והזמנות מלקוחות מנוסה. יכולת תפקוד עצמאית. תמיכה בפעילויות השונות והצרכים השונים של מכירות בחברה. שימור לקוחות קיימים וקידום מכירות ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאלים חדשים. יחסי אנוש מעולים. משרה מלאה 5 ימים בשבוע א'- ה' משעה 9:00 – 14:00 (נכונות להגדלת המשרה בהמשך) תנאים טובים למתאים /ה.
דרישות: אורנטציה שירותית מכירתית גבוהה. עבודה ושליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (שליטה בכל תוכנות האופיס – וורד, אקסל, פאואר פוינט ואאוט לוק), תוכנות אי.אר.פי – יתרון, דוא"ל ואינטרנט. אסרטיבי /ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה (יכולת עבודה בלחץ). תחילת עבודה מיידית. מגורים באזורים הבאים: בית שמש והסביבה, ישובים, מושבים וקיבוצים בסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מתאמ/ת שירות לקוחות לחברת הייטק ביבנה
במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ואי-מייל לחברות הבת ברחבי העולם (מרכזי המכירות ושירות לקוחות), טיפול מיידי בנושאים דחופים, מעקב וטיפול בהעברת משימות הלאה לגורמים הרלוונטיים, ממשקים והנעה של גורמים פנימיים בארגון, ניהול הזמנות לקוחות, הפקת דו"חות בקרה והצפת נושאים הדורשים טיפול. העבודה כוללת גם הזנת הזמנות ונתונים למערכת.
העבודה במשרה מלאה- א-ה 08:00-17:00

דרישות התפקיד:
רמה גבוהה באנגלית - כתיבה ודיבור הכרחי
ידע ב-Excell - חובה
ניסיון בארגון גדול (מעל 500 עובדים) - יתרון
תואר ראשון - יתרון
נציגי תיאום פגישות לחברת ביטוח מובילה
למרכז המכירות של חברת ביטוח מובילה במרכז ת"א
תיאור התפקיד:
קבלה והוצאת שיחות ללקוחות פוטנציאליים לבדיקת אפשרות לפתיחת תיק
ולצורך תיאום פגישה עם המשווקים הפנסיונים של החברה
העבודה במשמרת בת 6 שעות בין השעות 09:00-21:00 ללא ימי שישי
שכר בסיס + בונוסים גבוהים!
אשל לכל יום עבודה
סבסוד ארוחות בסביבת העבודה
הסעות מהשעה 16:00 בכל שעה עגולה לתחנת הרכבת
אפשרויות קידום ופיתוח בחברה לאחר שנה בתפקיד, למגוון תפקידים בחברה
דרישות התפקיד:
ניסיון במכירות - יתרון
ניסיון בביטוח - יתרון משמעותי
כושר ביטוי גבוה
כושר שכנוע
אוריינטציה מכירתית
רצון להשתלב ולהתפתח בתחום הפנסיוני
לפרטים נוספים: 03-5633922
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: cv477@manpower.co.il
דרושים לאודישנים ילדים וילדות יפים וכישרוניים לפרסומות בערוצים השונים ...
דרושים לאודישנים ילדים וילדות יפים וכישרוניים לפרסומות בערוצים השונים 2,10,24 YES, HOT פרסומות לאינטרנט, קולנוע ושלטי חוצות.
תוכניות טלויזיה ולהנחייה,להשתתפות בסדרות וצילומים לקטלוגים מובילים.
לקביעת אודישן יש לשלוח תמונה למייל t4you@bezeqint.net
WWW.TAKE4YOU.CO.IL
035614403
דרוש/ה איש/ת טלמיטינג פרילנסר/ית - עבודה באזור השרון
דרוש/ה איש/ת טלמיטינג פרילנסר/ית מהבית לעבודה מאתגרת ודינאמית. המשרה חלקית וקבועה. שכר עפ"י תאום פגישות + בונוסים, לא על מכירה (בונוס על סגירה של תהליך יעוץ). העבודה מיידית. תנאים טובים למתאימים. העבודה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תקשורת בינאישית ושירותיות גבוהה, ניסיון בתאום פגישות / מכירות, שליטה בסביבה ממוחשבת (אופיס - וורד, אקסס, אאוטלוק, אינטרנט ודוא"ל).
קו"ח לפקס: 97432386 - 153
דרושה פקידת שיווק ומכירות


דרושה פקידת שיווק ומכירות

בעלת כושר ביטוי, אסרטיבית, וחרוצה

ניסיון בשיווק ומכירות חובה

עבודה מיידית באזור ראשון לציון.

קורות חיים

למייל- workk7@walla.com

לחברה גדולה מכל האזורים בארץ דרושה בחורה דוברת ערבית לעבודה מהבית
התפקיד: חקר שווקים במדינות ערב
הדרישות:


בוגרת תואר ראשון עדיף מזרח תיכון


· יכולת גבוהה בשפה הערבית /אנגלית ועברית


· יכולת ניתוח נתונים (מחקר אינטרנט(בעיקר נתונים כלכליים )והעלאתם על מצגות פאוור פוינט


· יכולת ניסוח טובה בעברית


· ידע באקסל/וורד /פאוור פוינט


· בעלת מוסר עבודה גבוה /ותודעת שירות


· כעיקרון המשרה היא משרה מלאה /שעות עבודה גמישות (עבודה מהבית –ודיווח שעות )

· השכר –השכר הממוצע במשק (כ4000 שח)בהתאם למועמד יהיה ניתן להוסיף קצת
מקדמת מכירות לחברת פרויקטים
לחברת פרויקטים בירושלים, דרושה מקדמת מכירות מנוסה למשרד החברה, למשרה חלקית (א' – ה' משעה 9:00 עד 14:00), לתמיכה בפעילות מ.שיווק ומכירות, לניהול תיק לקוחות חברה, ליזום פעילות שיווקית, מידענות, תיאום פגישות, הצעות מחיר, חומר תדמיתי, תחזוקת אתר, אימיילים, שירות לקוחות ועוד..... עבודה מיידית + תנאים מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות התפקיד : שליטה בסביבה ממוחשבת ואינטרנט (אופיס, דוא"ל). תקשורת בינאישית מעולה, דינאמיות, בעלת רצון לקדם ולהתקדם, עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת.
מנהלת משרד וקידום מכירות למוסך ותיק בחדרה
למוסך ותיק וייחודי בחדרה דרוש /ה מנהל /ת משרד קבלה וקידום מכירות. ניסיון בניהול משרד מוסך, הנהלת חשבונות שוטפת, שירות לקוחות, אורנטציה שיווקית / מכירתית - יתרון (תאום פגישות, הכנת הצעות מחיר, קידום מכירות). שליטה בסביבה ממוחשבת / אינטרנט /ית. מסודר /ת מטבעה - חובה. תנאים טובים ותגמול למתאימים.
קו"ח: 7430070 - 09
פרסם מודעת דרושים

קטגוריות

לחץ להצג אפשרויות נגישות נגישות