• 07-09-2014
  • מאת 66centrifogo

טיול בר מצווה במלון אורכידאה אילת

לכבוד מסיבת בר המצווה של בני החלטנו לרדת לאילת, כל המשפחה, לחופשה בת שבוע בה נבלה בעיר אילת. בחרנו במלון אורכידאה אילת משום ששמענו דברים טובים על המלון ובגלל המיקום שלו סמוך לחוף אלמוג שם תיכננו לעשות צלילת היכרות. הגענו לאילת בטיסה וחששנו מעט מכך שמלון אורכידאה אילת נמצא מחוץ לעיר ואולי זה יגרום לנו להוציא כספים על מוניות. למזלנו למלון אורכידאה אילת יש שירות הסעות למרכז העיר.

הפתעה שחיכתה לנו במלון והאמת שלא ידענו עלייה מראש היא שירותי השאלת האופניים של המלון. כל בני המשפחה השאילו אופניים ויצאנו לטיולי אופניים בסביבה בשעות הערב כאשר היה קצת קריר. האופניים הם הברקה של המלון שבאמת הנעימה את זמננו, אנו משפחה שאוהבת לנסוע על אופניים בסופי שבוע ובהחלט נהננו מהאופניים בהשאלה.

את צלילת ההיכרות עשינו בחוף אלמוג, למעשה מלון אורכידאה אילת נמצא ממש סמוך לחוף. את הצלילה עשיתי עם שני הילדים, האישה לא הצטרפה. עבור כולנו זו הייתה הפעם הראשונה שראינו את העולם התת מימי במלוא הדרו. הילדים היו פעורי פה ובהחלט מרוצים מכל החוויה. בזכות הקרבה למלון אורכידאה אילת חזרנו לחוף גם למחרת הפעם רק לשנרקל.

חלק מהלילות העברנו בשלווה במלון ובחלק מהלילות יצאנו להסתובב בעיר. העיר אילת מלאה בתיירים ובהחלט נחמד להסתובב בה בשעות הלילה. מלבד מסעדות יש בה אטרקציות רבות ביום וגם בלילה. אנו חיפשנו אטרקציות המתאימים לכל המשפחה. מבין האטרקציות שבהן ביקרנו הייתה חוות הגמלים בנחל שלמה ושם יצאנו לטיול גמלים ואירוח בדואי מסורתי. חוות הגמלים נמצאת כעשר דקות נסיעה ממרכז העיר אילת.

עוד אטרקציה שבה ביקרנו הייתה פארק המצפה התת ימי שגם כן נמצא בקרבת מלון אורכידאה. הפארק נתן לנו עוד הזדמנות להציץ לתוך העולם התת מימי אך הפעם נשארנו יבשים. פארק המצפה התת ימי הוא בילוי לכל המשפחה והוא הרבה יותר מרק מצפה תת ימי. בפארק ישנן פעילויות שונות ואפילו מתחם האמזונס בו ניתן לראות בעלי חיים מאיזור האמזונס וגם בריכת כרישים.

גם במלון עצמו בילינו הרבה, יש לו בריכה מרהיבה ומסביבה מיטות שיזוף. בילינו שעות רבות בבריכה ואכלנו בסנאק באר שליד הבריכה אשר הציע מגוון בשרים וסלטים מידי יום בצהריים. כאשר היינו עייפים מידי והילדים רק רצו להמשיך אז שלחנו אותם לשחק במשחקי הוידאו של המלון. זה העסיק אותם בזמן שאנחנו זכינו לנוח וזה לא היה כרוך בתוספת תשלום. למרות שמלון אורכידאה אילת אינו ממותג בתור מלון לילדים אלא יותר כמלון לחופשה רומנטית, בכל זאת כולם כולל כולם נהינו מאוד במלון אורכידאה אילת.