• מאת pr.lotan

לוטן תדמיות מקבלת את תקציב יחסי הציבור של המעצבת אילנה אפרתי

יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' ממשיכה לחדור בגדול לענף העיצוב. לוטן תדמיות קיבלה לנהל את המערך התקשורתי של המעצבת אילנה אפרתי. אילנה אפרתי מצטרפת למעצבת התכשיטים איה עזריאלנט וטיפא ארט המיוצגים בלוטן תדמיות בתחום העיצוב. 

אילנה אפרתי היא מעצבת רבת פנים ומובילת דעת ישראלית הפועלת 25 שנה במטרה להציע שירות שונה ואישי ללקוחה. על רקע עודף הצרכנות היום, הדיוק בהיצע מאפשר להעניק ללקוחה מענה אישי, יעיל ומתוחכם. אילנה הטביעה חותמה בבגדי עבודה לנשים לאורך דור שלם, ויצירתה "חינכה ולימדה" נשים עובדות וקרייריסטיות להיות מודעות למראה שלהן הן מבחינת הייצוגיות והן בנוגע לאיכות ולנוחות הבלתי מתפשרת. אפרתי מקפידה לבחור בחומרי הגלם האיכותיים ביותר כדי להציע סגנון לבוש מדויק ונכון ללקוחותיה.

אילנה אפרתי כותבת יחד עם בתה אור רוזנבויים, חוקרת היסטוריה בקיימבריד'ג, בלוג תרבותי בשם "מסעות בגארדרובה" הנע בין מקומות, זמנים ודמיון בעיקר על עולם האופנה.

יעל לוטן, מנכ"לית 'לוטן תדמיות' התייחסה לקבלת התקציב: "אילנה אפרתי הינה מעצבת רבת פנים מובילה בעלת אמירה אישית, היוצרת בדקדקנות תוך דגש על איכויות הבדים, התפירה והגימורים. אני לובשת את בגדיה במשך שנים ומברכת על הצטרפותה ללקוחות לוטן".

חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון רחב של לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.


הוספת מאמר