הצלחות עסקיות

  • מאת pr.lotan

לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של אגודת ידידי מוזיאון ישראל


יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה למחלקת התרבות והאמנות של 'לוטן תדמיות'. 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של אגודת ידידי מוזיאון ישראל, המצטרפת ללקוחות מובילים במחלקה ובניהם גם מוזיאון ישראל עצמו.

אגודת ידידי מוזיאון ישראל נוסדה לפני כ-40 שנה במטרה לקרב את קהילת העסקים ושוחרי האמנות לתמוך במוזיאון ואף להיות מעורבים בו באופן פעיל וחיוני. האגודה, המנוהלת על ידי לאה רוטשטיין, כוללת כ - 400 חברים  ומשמשת כזרוע איסוף הכספים של המוזיאון בטריטוריה הישראלית.
למוזיאון ישנן אגודות ידידים נוספות ברחבי העולם, כאשר שיתוף הפעולה החזק ביותר הוא עם האגודה האמריקאית. אחת לשנה נציגי כל האגודות מגיעים לארץ.

האגודה, שוקדת על טיפוח הקשרים בין המוזיאון לבין קהילת שוחרי האמנות, הארכאולוגיה, האמנות היהודית והאתנוגרפיה ופועלת לקירוב חבריה לפעילותו הענפה והמגוונת של המוזיאון ואף מסתייעת בהם לקידומו והפצת דברו לציבור הרחב.

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: " כבוד הוא לנו, ואתגר גדול לעשות יחסי ציבור לאגודת ידידי מוזיאון ישראל. האסטרטגיה שאנו בונים לאגודה תתבסס על הערכים המוספים שלה כאגודה הבולטת בישראל, שמשלבת תכנים אטרקטיביים במיוחד לחבריה...".
 
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו
את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, ביה"ס מוסררה, שלישיית עתר, האמנית מיכל רובנר, גוטסמן-שמלצמן אדריכלות, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, ועוד.

 

 

 


הוספת מאמר