הצלחות עסקיות

  • מאת pr.lotan

לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של עמותת ילדים בסיכוי-המועצה לילד הח

יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של עמותת "ילדים בסיכוי– המועצה לילד החוסה."

 

העמותה הוקמה לפני 25 שנה, בשנת 1986, במטרה לסייע לילדי הפנימיות אשר הורחקו מבתיהם על ידי רשויות הרווחה או אשר הוצאו בצווי בית משפט בגלל מצוקות קשות, הכוללות, בין השאר, התעללויות פיזיות ונפשיות, הזנחה, יתמות ועוד. מטרתה העיקרית של העמותה היא להעניק לכל ילד הזדמנות דומה לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כדי שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים ומועילים. "ילדים בסיכוי" פועלת בעיקר בתחומים אשר אינם מתוקצבים ע"י משרד הרווחה, החינוך והבריאות, תוך תיאום וליווי של השירות לילד ולנוער במשרד הרווחה.

 

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: " המגזר השלישי הולך ותופס את מקומו במחולל שינוי וקידמה במשק, זהו מגזר הנתפס "עני" ודל משאבים אולם מטבע הפעילות הציבורית שלו דורש תודעה ציבורית והכרה רחבה. יחסי ציבור למגזר השלישי הם מומחיות בפני עצמה הדורשת רגישות, אתיקה מקצועית והבנה מיוחדת בתחום. עמותת ילדים בסיכוי עומדת בשורה הראשונה ומהוה מודל הצלחה, לא לחינם היא מקבלת בספטמבר הקרוב את אות הנשיא. אני שמחה וגאה על שנבחרנו להוביל את העמותה שלב נוסף לעבר ההכרה והמיצוב הנכון בציבור".

 

חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, צרכנות, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

 

מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, ביה"ס מוסררה, שלישיית עתר, האמנית מיכל רובנר, גוטסמן-שמלצמן אדריכלות, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, ועוד.

 


הוספת מאמר