אינטרנט

  • מאת dzrihen

ייעוץ אסטרטגי באינטרנט


שיווק מוצר, עסק או דמות דרך האינטרנט מצריך ייעוץ אסטרטגי באינטרנט שייעשה בצורה חכמה ומבוקרת. לפני שאתם מפרסמים את המוצר שלכם באינטרנט, כדאי לחשוב לפני הכול מיהו קהל היעד הספציפי של המוצר. ניתן לפרסם את המוצר לרבים ולחוות אחוזים גבוהים של פרסום, אך אין זה פרסום יעיל ברגע שזה לא מקדש את המטרה. אם הפרסום לא יגיע לקהל היעד האמיתי של המוצר, הקהל שבסופו של דבר ירכוש את המוצר ולא רק יכיר אותו, הוא קהל ספציפי אליו כדאי להגיע.

איך מגיעים לקהל היעד הנכון?

כאשר הולכים על פרסום גדול ומקיף, ייתכן כי קהל היעד של המוצר מתחבא ולא נוכל להגיע ישירות אליו. כאשר מכוונים למקומות ספציפיים למשל רשתות חברתיות, ניתן לקלוע באופן יותר מדויק לקהל היעד. לכן לפעמים כדאי לעשות תכנון אסטרטגי טוב כדי להימנע מטעויות וגם בכדי לחסוך כסף. יכול להיות שפרסום קטן יועיל לנו יותר מאשר פרסום גדול. האינטרנט מלא במידע ואין בו גבולות, לפני שנפרסם את המוצר נחשוב למי הוא מתאים, מהו טווח הגילאים, מין, רקע, מוצא ועוד. ישנם בלוגים ופורומים רבים באינטרנט, בעזרתם ניתן להגיע לקהל יעד ספציפי. כמו כן, רשתות חברתיות הן מקור בלתי נדלה ללקוחות פוטנציאליים, שם ניתן לכוון את המוצר לקבוצות מסוימות שמבטאות את קהל היעד של המוצר.

הגדרת מטרות ומיקוד

אחרי שהגדרנו את קהל היעד, נגדיר את המטרות ונבנה תכנית פעולה. ייעוץ אסטרטגי באינטרנט מצריך חשיבה מדויקת ותכנון טוב. נזהה את החולשות והחזקות שלנו ושל המוצר שאנחנו מוכרים, נכיר את המתחרים שלנו ואת הסביבה העסקית של התחום בו אנחנו עוסקים. כדאי למקד את המטרות שלנו ולא להתפרש יותר מידי. ככל שנהיה יותר ממוקדים, כך נדוג יותר לקוחות. כמו כן, חשוב שנעשה מיתוג למוצר שלנו ונהפוך אותו ליוקרתי ואקסקלוסיבי. ככל שניתן אמון במוצר שלנו, כך יאמינו לנו יותר. חשוב שנראה לקהל הנמענים את החזקות והיתרונות שלנו מול המתחרים, כך שנקל עליהם בקבלת ההחלטה ובבחירה במוצר עם היתרון הגדול ביותר.

 


הוספת מאמר