אינטרנט

  • מאת bana598m

סודות האינטרנט - לדוג בהנאה

בעבר אהבתי לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג.

אז במה אנחנו צריכים להצטייד כשאנו יוצאים לדוג? חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? צריך לחשוב מה הסיבה שזה לא מצליח ולעשות שינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא טוב, אולי באיזור שאני דג אין קהל דגים פוטנציאלי, אולי היד על החכה לא רגישה מספיק ואינני מושך ברגע המתאים ובעוצמה המתאימה או שמא הקרס שאני משתמש בו לא מתאים לסוג הדגים ולכן גם דגים שכבר נתפסו בחכה בורחים? ואולי אחרון... הכי חשוב בעיני- אולי אני לא הכי נהנה היום מהדייג? ... אם לא נהנים, אין הרבה סיכוי. מסכימים?

שיווק וקידום באינטרנט - כמה כלי עבודה שכדאי להכיר

בכדי למצוא את שיטות השיווק המוצלחות ביותר לעסק שלכם, כדאי שתיתנו תשומת לב למספר פרמטרים חשובים:

• אזור בו שורץ קהל דגים פוטנציאלי

• פיתיון מתאים שהדגים ירצו לבלוע

• חכה שתעביר את הדגים שנתפסו אל סל הלקוחות שלך

בהתחלה כנראה שלא תהיינה לכם תשובות ברורות לכל הפרמטרים ולכן התחילו עם ניחושים. מה שלא יודעים, מנחשים. מנסים לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכן בצעו ביקורת על עצמכם בשיטת ניסוי וטעיה. תוצאות טובות תאמצו ואת השליליות תפסלו.

לדוגמא: אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זירקו מספר ניחושים. בגוגל, בפייסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכן בידקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלו להגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

יאללה, מי תופס?

אז אני אדבר היום על תהליך תפיסת הדגים והעברתם לסל שלכם. על המטעמים הרבים שאפשר לעשות מהם, נדון בפעם אחרת. כעת אנו עוסקים בהעברת הדגים מהמים אל הסל שלנו. וכמה שיותר...

איפה נמצא הקהל הפוטניצאלי שלכם?

באזורים בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים, אתם צריכים להיות נוכחים ופעילים. כמובן שבאיזורים בהם לא נמצא קהל פוטניצאלי אין טעןם לבזבז את זמנכם. דמיינו עצמכם במצבם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחש היכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

פיתיון מתאים...

אם אתם מבינים מהי הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הפיתיון הטוב ביותר יהיה הפיתרון לבעיה שלהם. השתדלו לעזור. היו אדיבים וסייעו להם לפתור את הבעיות שלהם וזה יגרום להם לשוב לטעום מהפיתיון.

איך מעבירים לקוחות שנתפסו בחכה שלכם לסל?

ובכן, בשיווק, קידום ומכירות, העובדה שהלקוח הפוטנציאלי נגס בפיתיון שלך אינו ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלך. לקוחות רבים יכולים להנות מהפיתיון אך להמשיך הלאה. כדי שנוכל לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלו ולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, צריך תהליך הבנוי משלבים אשר יסייע לנו לבצע את ההמרה. בנוסף, חשוב לנקז את כל האנרגיה של שיווק וקידום העסק במקום אחד.

כלי יעיל וחזק אליו מתנקזת כל האנרגיה שתשקיעו בשווק העסק שלכם באינטרנט יכול להיות לדוגמא אתר אינטרנט. דרכו יבוצע התהליך הנכון להמרת קהל הדגים הפוטנציאליים ללקוחות המייצרים בסופו של דבר רווח לעסק. תהליך שכזה דורש מאמר בפני עצמו. או יותר נכון ספר...

מי שעוקב אחרי, וודאי ישים לב שאני מרבה לעסוק במאמרים שאני כותב בחשיבות תהליך ההמרה. הכי הכי חשוב שתיהנו מהתהליך גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך.

בהצלחה !


הוספת מאמר