• מאת foodeng1977

בחירה נבונה של מוצרי חלבי וגבינות איכות

חשוב מאוד לשים לב בבחירת הגבינות שלנו. הימנעו מגבינות מעובדות, המכילות כמויות גדולות שלחומרים משמרים. . הימנע מגבינות שמשתמשות בחלבון חלב מרוכז, בניגוד לחלב אמיתי. שכמעט כל הגבינות הן עשירות בנתרן, בדוק את התווית ולבחור גבינות נתרן נמוך.גבינה מספקת יתרונות בריאותיים רבים. זהו מקור מצוין לחלבון, סידן וטריפטופן, שהוא חומצת אמינו שגוף האדם אינו יכול לייצר בעצמו.

אף על פי שגבינה אשר עשירה בקלוריות ונתרן לא בהכרח בריאה . יכול להיות שהגבינה מאוד מעובדת ומכילה תוספים לא בריאים רבים. אבל אתה לא אומר לי לחיות אוח חיים בריא לוותר על גבינה . גם אם אתה מנסה לרדת במשקל, ניתן לראות בדוגמא הבאה מגשי אירוח חלביים איכותית .צריכה של גבינות בכמויות קטנות יכולה להיות מועילה, ויש הרבה גבינות בריאות אשר הן מקורות עשירים בחלבון, סידן, חומצות אמינו, הוויטמין D ומינרלים חשובים אחרים. אמנם גבינות רבות עשירות בשומן, גבינות דלות שומן הן בחירה בריאה שמאפשרת לך להוסיף אפשרויות רבות ושונות גבינה בריאות לתכנית התזונתית היומית שלך. מגשים לאירוח שנעשתה מחלב העז עושה את ההבדל. מספק יתרונות בריאותיים רבים, והוא גבוה בטריפטופן חומצת אמינו חיונית מאשר החלב פרה. במידת התאפשר, רצוי לבחור גבינות עשויות מחלב העז. הצעות גבינות ל מגשי אירוח חלבי

נתונים של ערכים תזונתים באופן מדגמי:

גבינה רכה

גבינת קוטג' היא אהובה של דיאטה משום שהוא דל בקלוריות ומשתלב היטב עם פרות, ירקות ומזונות אחרים. . זה מקור שופע של חלבון עצם בנייה וסידן. כוס אחת של דל שומן, 1 אחוז גבינת קוטג' חלב דל שומן מכילה 163 קלוריות, 28 גרם חלבון, 138 מ"ג סידן, מגנזיום, זרחן מ"ג 11 מ"ג, אשלגן 303 מ"ג, 194 מ"ג נתרן 918, כולין 39 מ"ג ו 93 IU של ויטמין A.

מוצרלה

עם רק 72 קלוריות ב 100 גר '., מוצרלה עם חלב דל שומן הוא חלק-המנהיג דלי קלוריות בין הגבינות נפוצות .יש לו מעט יותר סידן מאשר בגבינות אחרות כמו שהוא מקיים 22 אחוזים מדרישת הסידן היומית וגבינות האחרות ביותר לספק רק 20 אחוזים. יש לו כמות גבוהה של נתרן מתון, עם 175 מיליגרם של נתרן.


הוספת מאמר