אינטרנט

  • מאת לילךדרור

חשיבות הפעילות השיווקית של המתחרים שלכם ברשת

שיווק באינטרנט כבר מזמן הפך מצרך חובה בכל בית עסק בארץ ובעולם ואין כמעט חברה שאינה מבצעת שיווק שכזה כחלק ממערך השיווק שלה. אך תוך כדי שאתם מבצעים את פעילות השיווק שלכם באינטרנט, עליכם לזכור כי גם המתחרים שלכם מבצעים אף הם שיווק באינטרנט. משתמע מכך שעל מנת להצליח ולהפוך את השיווק באינטרנט שלכם ליעיל עליכם לעקוב אחרי אופן השיווק באינטרנט של המתחרים שלכם וסוג הפעולות שהם מבצעים.

יצירת פרופיל שיווק באינטרנט לכל מתחרה

במידה ואין לכם מתחרים רבים, מומלץ להכין לכל מתחרה פרופיל פעילות שיווק באינטרנט על מנת שאתם תוכלו תמיד להוביל מעליו. למשל: מתחרה X מבצע קידום בגוגל באמצעות קמפיין ממומן מזה שלושה חודשים. הקמפיין מתמקד בנושא X. המתחרה מעלה 2 מאמרים חדשים לאתר שלו בכל חודש וכן הלאה. כך יהיה לכם את כל הידע הדרוש על מנת לבצע פעולות שיווקיות באינטרנט אשר יקדימו את המתחרה שלכם. חלק מן המתחרים ישקיעו בתהליך בניית אתרי אינטרנט כאשר כל אתר מתמקד בתחום אחר. חשוב לשים לב גם לכך כך שלא תפספסו את הפעילות השיווקית של המתחרה בכל האתרים שלו.

האם יש לבצע קידום בגוגל ?

לאחר שצברתם מספיק מידע על פעילות המתחרים שלכם, הגיע הזמן לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם על מנת להשאיר את המתחרים שלכם מאחור. אחת האפשרויות המומלצות הינה קידום בגוגל. קיימות מספר אפשרויות לקידום בגוגל: קידום ממומן וקידום אורגני. הקידום הממומן הינו למעשה קמפיין פרסומי ואילו הקידום האורגני הינו תהליך המקדם באופן אמיתי את האתר שלכם. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע באיזה סוג קידום לבחור או שמא יש לבצע את שניהם במקביל. חבל שתשקיעו כסף בקידום בגוגל ללא ידע מתאים ולא תגענה תוצאות.

ולסיום, אין ספק כי עליכם לעקוב בכל רגע נתון אחר פעילות המתחרים שלכם באינטרנט. כמו כן, מומלץ כי תכינו בלו"ז שלכם שעה בכל יום לביצוע פעולת מחקר זו.

 


הוספת מאמר