אינטרנט

  • מאת לילךדרור

מהו התקציב המומלץ לקידום ממומן בגוגל ?

אין ספק, כי אחת הדרכים היעילות לקידום האתר שלכם, הינו פתיחת קמפיין בגוגל, הלוא הוא קידום ממומן. קמפיין בגוגל, בדיוק כמו כל קמפיין באמצעי מדיה אחר, כרוך בתשלום קבוע לאמצעי המדיה-גוגל וכל עוד אתם משלמים הקמפיין שלכם יישאר באוויר. נשאלת השאלה המתבקשת- איזה תקציב יש להשקיע בקידום ממומן ? האם מדובר בקמפיין יקר ? או שמא ניתן להשיג תוצאות איכותיות בהשקעה נמוכה ?

בחינת תקציב השיווק

הדבר הראשון שעליכם לבחון הינו כמה כסף יש ברשותכם המשמש לתקציב שיווק באינטרנט של החברה. כאשר מתחילים לבצע קמפיין או מהלך שיווקי כלשהו מבלי לבצע תכנון כלכלי, עלולים להיסחף להשקיע סכום גדול יותר מעבר לזה שיש ברשותכם.

שכירת איש מקצוע לבחינת הקידום הממומן של התחום שלכם

בבואכם להתחיל תהליך שיווק באינטרנט באמצעות קידום ממומן, יש לחקור פרטים רבים לפני שמחליטים איזה סכום כסף יש להשקיע בקמפיין כולו, כמה כסף להשקיע עבור כל קליק ובאיזו מילת מפתח ועוד. כל הנתונים הללו הינם קריטיים בתהליך קידום בגוגל ולכן מומלץ לשכור איש מקצוע המתמחה בקידום אתרים על מנת שיעשה פעולה זאת עבורכם. יחד עם זאת, חשוב מאד כי תעבדו עמו בשיתוף פעולה ותדעו באופן כללי, כיצד מתבצע הקידום ולאן הולך הכסף שלכם מבחינת ההשקעה בקליקים.

האם מומלץ תקציב לקידום ממומן אחיד לכולם ?

חד משמעית- לא. כל חברה מתמחה בתחום שונה, בעלת מספר שונה של מתחרים, בעלת קהל יעד אחר ועוד...כל המשתנים הללו משפיעים על כל חברה באופן ייחודי. ובדיוק בהתאם לכך, הקידום הממומן יהיה שונה, ההשקעה הכספית תהיה שונה וכן הלאה. לכן זכרו, כי חשוב מאד שלא לפעול על פי המלצת חברים מחברות אחרות אשר בצעו תהליך קידום ממומן בגוגל עבור החברה שלהם. יתכן שאופן הקידום הממומן שלהם יהא שונה לחלוטין מזה שלכם ובהמשך לכך גם התקציב.

לסיכום, ניתן לראות כי לא קיים תקציב אחיד לקידום ממומן של חברות שונות. בכל מקרה, מומלץ לבדוק את נושא שיווק באינטרנט שלכם באמצעות הקידום הממומן בגוגל ולבחון עלות מול תועלת עבורכם.



הוספת מאמר