• מאת seomail

הקשר בין תה ירוק לדיאטה

כולנו מחפשים לרדת במשקל בדרך המהירה ביותר והקלה ביותר. שוק הדיאטות מוצף בדיאטות מכל סוג ומכל צורה.
לא מעט פירסומים מספרים לנו על דיאטה בה המרכיב העיקרי הוא התה הירוק.
האם יש אמת בפרסום? האם התה הירוק באמת יכול לסייע לנו לירידה במשקל בצורה יעילה בריאה ומהירה? בואו נבחן את העובדות.
כיצד פועל התה הירוק?
לתה הירוק יתרונות רפואיות רבות, אך לא די בשתיית תה ירוק בכדי לרדת במשקל. התה הירוק משמש כלי עזר לדיאטה ומסייע בתהליך הירידה במשקל.
יתרונותיו של התה הירוק כוללות תחילה את עצם היותו טבעי לחלוטין. הוא אינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל, קל להשיגו והוא נוח לשימוש, הוא מכיל נוגדי חמצון יעילים המגנים על גופנו מרדיקלים חופשיים התוקפים את התאים והרקמות בגופנו ועלולים לגרום למחלות כרוניות.
התה הירוק מסייע במספר מובנים, הוא:
- מרגיע את קיבה.
- מדכא רעב ומשרה תחושה של שובע.
- בתה הירוק מרכיבים המסייעים לתהליך דיאטטי, כגון, קפאין הידוע כממריץ חילוף חומרים בגוף.
- מונע ספיגת סוכרים ושומנים.
- יעיל בהורדת הכולסטרול הרע.

בנוסף, מכיל התה הירוק חומרים פעילים המסייעים במניעה והתפתחות של מחלות כרוניות כמו סכרת, כולסטרול, יתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם, סרטן ובעיות מערכת העיכול.

על מנת לשלב את התה הירוק בתהליך דיאטה מומלץ לצרוך 5-6 כוסות ליום, ולהנות מתחושת רוגע, תוך כדי שהוא מסייע לשריפת קלוריות ושומנים ומדכא את הצורך. למרות כל יתרונותיו של התה הירוק, לא די בצריכתו כדי לרזות, ויש צורך בהקפדה על תפריט דיאטטי ופעילות גופנית.
בשוק כיום, קיימים תחליפים לשתיית התה עצמו, לאלו שלא אוהבים את טעמו של התה, או לחלופין מחפשים פתרונות אפקטיביים יותר. תחליפים אלו מגיעים בצורה של כמוסות או תרסיסים המכילים ברובם את ה- ECGC שהוא, הפלבנואיד העיקרי בתה הירוק.
לסיכום:
שילובו של תה ירוק בתפריט דיאטטי מומלץ בהחלט. יש להקפיד על תפריט המרכיב תזונה נכונה הכוללת את כל אבות המזון, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, כמו כן מומלץ להקפיד על ארוחות קטנות ומאוזנות כל מספר שעות, שתייה מרובה ופעילות גופנית, שתסייע בהאצת תהליך ההרזיה באמצעות חילוף חומרים מהיר ותעניק הרגשת קלילות ומצב רוח טוב.


הוספת מאמר