מחשוב עסקי

  • 25-11-2014
  • מאת kinneretov

מרכזיות IP לעסקים

בעולם העסקים, שבו מהירות התגובה חיונית, בעולם שבו תמיד צריכים להיות עם היד על הדופק, להעביר הוראות, לקבל דיווחים, להוציא עדכונים, חייבים לעשות שימוש באמצעי תקשורת מתקדמים ויעילים.

כיום, בזכות התפתחויות ניכרות בתחומי הטלפוניה, המחשבים והאינטרנט, עסקים רבים בוחרים להצטרף למהפך ולעשות שימוש גדל והולך במרכזיות IP לעסקים. מרכזיות אלה, שמגיעות מהיצרנים המובילים ביותר בעולם, מהוות מהפך של ממש בתקשורת העסקית.

בימים אלה קל מתמיד לשמור על קשר עם כל מקום בארץ ובעולם, תוך שימוש בציוד קצה מגוון. כל זאת, בשילוב של אמצעים רבים וטכנולוגיה מתקדמת שכוללת משאבי מחשב ואינטרנט, מכשירים סלולאריים חכמים, מכשירי פקס, מיילים, שרתים ועוד.

כל העולם בכף היד

מרכזיות באיכות סבירה היו קיימות עוד לפני שהגיעו לעולם מרכזיות IP לעסקים. עם זאת, ההבדל בין הדגמים הוותיקים, אנלוגיים ואחרים, לבין טכנולוגית ה- IP הפך את העולם להרבה יותר קטן, זמין ונגיש.

החיבור לכל מקום בארץ ובעולם מלווה כעת את העסקים, מנהליהם ועובדיהם לא רק כאשר הם נמצאים במשרד אלא גם כאשר הם נמצאים בחו"ל, בבית ובעצם בכל מקום. מרכזיות IP לעסקים משלבות את הודעות המייל עם הטלפון המשרדי, הפקסים הארגוניים והמכשירים הסלולריים העסקיים ואפילו הפרטיים, לכדי אמצעי תקשורת אחד – חזק, אמין ואיכותי.

הפתרון לעסקים הקטנים

המהפך שהביאו המרכזיות העסקיות שבהן אנו דנים אינו מסתכם רק בניצול טוב יותר של אמצעי שונים וציוד קצה מגוון. המהפך נובע גם מכך שמדובר על דרך נוחה יותר, זולה יותר ומשתלמת יותר לא רק עבור עסקים גדולים ואפילו בינוניים אלא גם עבור עסקים קטנים. מחיר ההתקנה הנוח ועלות התחזוקה המשתלמת מביאים יותר ויותר עסקים להצטרף למהפכת התקשורת המתקדמת.

כאשר גם עסק קטן או בינוני יכול לרתום לטובתו רשת תקשורת טובה ויעילה יותר, היכולת שלו לייעל תהליכי עבודה ולשפר את זרימת המידע טובים יותר. התועלת לעובדים, למנהלים, ללקוחות ולכל מי שנמצאים עימו בקשר באה לידי ביטוי בחיסכון בזמן, במאמץ ובמשאבים.

פתרונות גם במידות גדולות

לפני סיום נדגיש שכל כמה שמרכזיות IP לעסקים מהוות אמצעי תקשורת אפקטיבי לעסקים הקטנים והבינוניים, הרי שהן מתאימות מאוד גם לעסקים גדולים ואף לכאלה בעלי פעילות גלובלית. אפילו עסקים בעלי צרכי תקשורת גדולים במיוחד כגון כאלה המבוססים על סניפים או מרכזי רווח שונים, חברות שילוח, מוקדי תקשורת, מוקדי שירות לקוחות ומוקדי מכירות למדו לנצל את כוחן של המרכזיות המתקדמות.

כאשר ניתן בקלות להעביר ולקבל שיחות, לבצע שיחות וועידה, לנתב כל שיחה לכל מקום, לשלוף נתונים מהמייל בכל מקום ובכל זמן ואפילו לחבר פקס – סורק למערכת ולהקליט שיחות בכל כמות, היתרונות רבים מכדי להתעלם מהם. השילוב של פונקציונאליות מרובה, לכל סוגי העסקים, וכל זאת במחיר משתלם, הם לב ליבו של מהפך התקשורת המודרנית לעסקים.

 

 


הוספת מאמר