אינטרנט

  • 11-01-2015
  • מאת dzrihen

כתיבה שיווקית לעסקים קטנים


כל הרעיון של כתיבה שיווקית באינטרנט, נועד בעצם לעורר עניין ולהגביר את החשיפה למוצרים ולשירותים מסויימים שאותם אנשים מציעים. הצורך לקדם ברמה השיווקית את אתרי האינטרנט של העסקים, את העסקים עצמם ואת המוצרים והשירותים שהם מציעים, הביאו לתובנות וניסיונות קידום בדרכים שונות וביניהם – תוכן שיווקי. תוכן שיווקי נכתב במטרה לעורר עניין, למשוך אליו, להניע לפעולה ובסופו של דבר ליצור שיתוף פעולה. בין אם מדובר בתוצאה של רכישה, שיתוף פעולה עסקי או כל דבר אחר, כתיבה שיווקית נועדה לגרום לזה לקרות. הסוד של הכתיבה השיווקית הוא לדבר בשפתם של הקוראים הפוטנציאלים (לדעת הכותב, הרי הוא לא מכיר את כולם). אם אתה יוצר עניין, אתה יכול לכתוב גם מאמר על הכתיבה השיווקית, תוך כדי כתיבה בסגנון שיווקי ולשווק את אותו המאמר על שיווק, מבלי שהקוראים בכלל ישימו לב.

כתיבה שיווקית – תן כבוד

העניין הבסיסי ביותר בכתיבה לצרכי שיווק הוא לא לזלזל בקוראים. הקוראים לא טיפשים ואם דחיפת מילים ומשפטים לצרכי קידום, תוך כדי כתיבה שיווקית, תהיה ברורה מדי – הרי שהם יתייאשו, לא יבינו כלום, או ירגישו שמורחים אותם ופשוט יתרחקו מאתר האינטרנט שבו מוצג המאמר. שמירה על הגולשים בתוך תחומי האתר, שמירה על התעניינות וסגנון זורם, הן הדרכים לקדם כמו שצריך. בצורה הזאת גם הגולשים לא מרגישים שרימו אותם, כי הרי סיפקת להם תוכן מעניין, אפילו אם שיווקי – וגם אתה מרוויח את שלך, הגיעו לאתר שלך, קראו את מה שיש לך לומר, ואולי יצא מזה משהו טוב.

לא כל אחד יכול לכתוב שיווקי

כתיבה שיווקית היא כלי חכם ומתוחכם, אך לא כל אחד יכול לשבת ולכתוב אותה. גם אנשים משכילים במיוחד – עורכי דין, רופאים ועוד, עלולים להתקשות בכתיבה שכזו. בשביל כתיבה איכותית צריך ראש המכוון לכתיבה וכלל אין זה משנה אם אתה רופא שלמד 7 שנים רפואה, או אדם שלמד 7 שנים ונשר מבית הספר בכיתה ח'. מה שחשוב הוא הראש לכתיבה, יצירת העניין, פגיעה במטרה והקפדה על תכנים איכותיים וטובים.

מידע נוסף על קידום אתרים לעסקים קטנים:

http://danielzrihen.co.il/small-biz-promotion/


הוספת מאמר