• 18-02-2015
  • מאת abonusonline

איך משטיחים את הבטן לקראת הקיץ?

חודשי הקיץ מתקרבים, ואנחנו יודעים כי בהם, שבכל שנה, חשוב להקפיד על מראה אטרקטיבי של הגוף. בטן שטוחה ככל האפשר היא אחת ממטרות העל של לא מעט אנשים בהתחשב בביקורים הצפויים בחוף הים או בבריכה, או בלבוש הקליל, לא קשה להבין מדוע. מה שחשוב להדגיש הוא שמשימת השטחת הבטן אינה פשוטה בהכרח, ובוודאי שלא מובנית מאליה. אז כיצד עושים זאת בצורה המהירה והיעילה ביותר?

פעילות אירובית ויתרונותיה

לא צריך להיות מומחה לספורט כדי לדעת כי פעילות גופנית תורמת להפחתת משקל הגוף, ועקב כך עשויה להביא גם להשטחת הבטן. אלא שלא כל פעילות גופנית אכן עושה זאת, ובוודאי שלא ביעילות המקסימלית. הדגש צריך להיות מושם על פעילות אירובית, אשר מעצם המהות שלה מבוססת על שריפה מאסיבית של קלוריות תוך פרק זמן קצר. אפשר בהחלט לבצע את הפעילות במסגרת של קבוצה, או אפילו חוג, מה שמגדיל את הסיכויים להתמדה בה.

שימוש במכשירי אימון מתקדמים

לא פעם, נדרש להכניס לתמונה מכשירי אימון, ביניהם כאלה המגלמים בתוכם את מיטב הטכנולוגיה הקיימת כיום. מכשירים אלה נחשבים ליעילים ומאפשרים תוצאות גם בפרקי זמן קצרים יחסית. דוגמא מובהקת למכשיר מהסוג הזה היא AB Rocket Twister, המשווק בישראל על ידי חברת אריאל בונוס. המדובר הוא במכשיר כושר רב תכליתי מסתובב המשמש לפעילות אירובית, המביאה לחיטוב הגוף ולחיזוק שרירי הבטן תוך לא יותר מאשר חמש דקות שימוש ביום. התרגיל מבוסס על ביצוע תרגילי כפיפה, כאשר המכשיר כולל משענה בעלת כריות מסתובבות אשר מעניקה תמיכה ועיסוי לגוף. מוצר זה מתקפל ונוח מאד לאחסון.

חשיבותה של תזונה

למזון שאנו צורכים, וזו נקודה מרכזית נוספת, יש השפעה משמעותית על משקל ומראה הגוף בייחוד כאשר מדובר על מראה הבטן, המגיבה במהירות יחסית לשינויים מהסוג הזה. כאשר נכנסים לעובי הקורה, ניתן להצביע על סוגים מסוימים של מזונות אשר "תורמים" להפיכת הבטן לנפוחה, ולכן רצוי לא לצרוך כמות רבה מהם במהלך תקופת ההשטחה. בין השאר, מדובר על פירות וירקות שעברו תהליך תסיסה, מוצרים עמוסים בנתרן (מלח), מוצרים אלכוהוליים או אפילו מסטיקים.

מבחינת תפריט התזונה, מומלץ להקפיד לאכול שלוש ארבע ארוחות קטנות במהלך היום, בלי קשר לארוחות העיקריות, מה שיסייע להגברת קצב חילוף החומרים ולהפחתת תחושת הרעב. ככל שהתפריט עצמו מאוזן ובריא יותר, כך ההשפעה שלו על הגוף חיובית יותר. דגש חשוב אחר צריך להיות מושם על אכילה איטית ככל האפשר, שתביא לפיזור אידיאלי של השומן בתוך הגוף.


הוספת מאמר