הצלחות עסקיות

  • 23-03-2015
  • מאת grapholit12

כיצד תפרסם את העסק שלך?

כיצד תפרסם את העסק שלך

 

העסק שלנו הוא פרוסת לחמנו. בשביל שנוכל ליהנות מאיכות חיים גבוהה אנחנו חייבים לדאוג שהעסק שלנו יהיה רווחי. דרך אחת מרכזית להגדלת הרווחים של העסק שלנו והיא לפרסם אותו בפני כמה שיותר אנשים. השאלה היא כמובן מהי הדרך היעילה והטובה ביותר לפרסום העסק.

 

אמצעי פרסום מסורתיים, כמו פרסום ברדיו ובטלוויזיה, מומלצים במיוחד אם העסק שלנו פועל בכל רחבי הארץ, מאחר וכך יתאפשר לנו להגיע לכל בית אב בישראל. אך כמובן שמדובר בהוצאה יקרה וכבדה, ויש דרכים לפרסום אשר הרבה יותר זולות.

היום מפרסמים דיגיטלית

 

פרסום ברשת האינטרנט יכול לאפשר לנו להפוך מעסק קטן ואנונימי לאחד שפועל בכל רחבי הארץ (ואפילו בעולם). מדובר בפרסום זול הרבה יותר מאשר פרסום בטלוויזיה או ברדיו, והוא יחסית יעיל מאוד, עם האפשרות להתחיל להרוויח בתוך זמן קצר יחסית. הבעייתיות של פרסום דיגיטלי היא כמובן עלות מתמדת, על בסיס חודשי, ובהוצאה של כמה אלפים כל חודש. היתרונות הינם רבים:

 

·         שיווק רחב בעלות יחסית נוחה

·         יכולת פילוח

·         עלות על פי מדדים קבועים (חשיפה, לחיצות, וכו')

פרסום בעזרת עלונים

 

פרסום באמצעות הדפסת עלון שיווקי הוא דבר שאנו מכירים בעיקר מעסקים בסגנון:

 

·         בתי ספר לחוגים של ילדים

·         חנויות שכונתיות

·         בתי קפה ומסעדות

·         מספרות ומכוני יופי

 

בפועל, מדובר בשיטת שיווק זולה ביותר אשר יכולה להגיע לכמות גדולה מאוד של לקוחות פוטנציאליים, אך חשוב להדגיש שמדובר בשיווק לוקאלי – באזור מסוים, מאחר ואנחנו מחלקים את העלונים למיקום מסוים.

 

פרסום בעיתונות מקומית

 

כמובן שיש גם את הפרסומים בעיתונות מקומית, אשר זולים באופן משמעותי מפרסומים בעיתונות היומית. עיתונים אלו יכולים לשים אתכם על המפה הלוקאלית ולתת לכם את הפוש השיווקי האזורי הנכסף, בעלות הגיונית ובהתאם לגודל הפרסומת שתרצו.

 

גם פרסום זה נחשב לפרסום לוקאלי, במובן של מוגבל לאזור מסוים. מצד אחד זה אומר שמי שייחשף לפרסומת יהיה מאזור נתון, כך שלא מדובר בפרסום כללי כמו בעיתון חדשות יומי גדול, אך מצד שני הדבר מאפשר לנו פרסום ממוקד עם פנייה ישירה יותר ללקוחות שלנו.

 

פרסומת שמושכת תשומת לב

 

חשוב לזכור שהפנייה דרך עלונים, פרסום בעיתונים ופרסום אונליין הינה פנייה שונה עם קהל יעד שונה. כך, למשל, בעיתון מקומי נול לדבר בצורה אזורית יותר ובפרסום אונליין נוכל לפלח לרמות יותר מדויקות. עם כל זאת, פרסום בעלונים הוא מאוד מאוד נקודתי, כאשר הוא ממוקד לתיבות דואר או עוברי אורח. ברור שמי שייחשף לפרסומת בכל אחת משיטות אלו הוא אינו אותו הלקוח, ואינו מצפה לאותה הפנייה, בכל מדיום בצורה שווה. במילים אחרות – הדגש הוא משיכת תשומת לב.

 

כאשר אנחנו מעצבים את העלון השיווקי, הפרסומת לעיתון או הפרסומת אונליין לעסק שלנו – חשוב לעצב אותה בצורה שתמשוך את תשומת הלב של האנשים. פרסומת מושכת ומעניינת היא פרסומת יעילה, וחשוב לזכור זאת. אחרי הכול, אם זה בנאלי ויבש, זה כנראה לא זה.

 

 


הוספת מאמר