קידום אתרים

  • 28-04-2015
  • מאת שטרודלה

כתיבת תוכן - מקצועי ורהוט

 

כתיבת תוכן – מה זה אומר?

אחד התחומים הפופולאריים והמשמעותיים ביותר בקידום באינטרנט הוא תחום של כתיבת תוכן, שהרי אתר אינטרנט מתוכנן היטב עם כתיבה איכותית, הוא אתר שיכול לספק למבקרים בו מידע שיווקי נכון מבלי להרתיע את הקוראים. ננסה להציע במאמר זה טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לתכנן כתיבת תוכן מתאימה שתמשוך גולשים לאתר שלכם ותספק להם תוכן רלוונטי ומעניין.

 

כתיבת תוכן – תכנון נכון

השלב הראשון, עוד בטרם ניגשים לכתיבת התוכן עצמו, הוא שלב התכנון. אתר האינטרנט מורכב מדפי תוכן שונים, וחשוב לזהות מהם הדפים המתאימים לאתר שלכם. בעמוד 'אודות' תתארו את העסק, המוצר או השירות שלכם באופן כללי יותר, וזהו המקום להסביר את הניסיון והידע שלכם, את המטרות שלכם ואת האופן שבו תוכלו לתרום לגולשי האתר, בין אם על ידי הבטחת מוצר איכותי ובין אם על ידי תיאור השירות שלכם באופן שיגרום לקוראים שלכם לרצות לקבל את השירות הזה דווקא מכם. בדפי המאמרים תוכלו להעמיק בתחומים שבהם אתם פועלים ובדפי תוכן אחרים תוכלו לתאר את שלל המוצרים שלכם באופן שמשלב בין כתיבת תוכן שיווקי לבין תוכן שהוא בעל משמעות לקורא.

 

כתיבת תוכן – מילות מפתח

בתהליך של כתיבת תוכן חשוב לבחון גם מילות מפתח, כדי שהתוכן שתיצקו לאתר שלכם יתאים גם למנועי החיפוש. לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח תדעו אילו ביטויים פופולאריים יותר בקרב הגולשים כשהם מנסים להגיע למידע כמו זה שאתם  מעוניינים לתת להם. שימוש נכון במילות מפתח בתכני האתר יקדם את נוכחותו במנועי החיפוש השונים ויגביר את התנועה לאתר שלכם – מה שיעזור להגברת החשיפה אליכם. שילוב של מילות מפתח במאמרים שנותנים לקוראים גם מידע מקצועי ומעמיק יביא אליכם תנועה גדולה יותר, והקוראים שלכם יישארו באתר זמן רב יותר.

 

כתיבת תוכן – משימה מאתגרת

כמו שניתן להבין, כתיבת תוכן היא אתגר, אבל היא גם משתלמת. תכנון מראש של מבנה האתר וסוג התכנים שיופיעו בו יעזור לכם לקדם את האתר שלכם, למשוך אליו קוראים ולהגדיל את הפנייה לקבלת השירותים והמוצרים שלכם. ההשקעה הרבה – משתלמת.

 

 

 


הוספת מאמר