קידום אתרים

  • 07-05-2015
  • מאת אפמסטר

חשיבות של בניית אתר תדמיתי לקידום העסק

אתר האינטרנט שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם במישור האינטרנטי. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחליטו אם לשכור את שירותכם או לבחור במוצר שלכם לפי מה שהם יראו ויחוו כשיכנסו לאתר שלכם. הרבה עסקים טועים לחשוב כי הלקוח מחפש רק מחיר. עם זאת, בסקרים ובבדיקות שנעשו נמצא כי חלק גדול מהלקוחות מקבלים החלטה על סמך החוויה שהם מקבלים באתר העסק. משמעות הדבר היא שאתם לא חייבים להיות החברה הזולה ביותר בשוק בשביל להגביר את המכירות שלכם.


אז מה הוא אתר אינטרנט טוב?
זהו אתר הנותן מענה לגולש למה שהוא חיפש ומספק לו מידע עדכני ורלוונטי על הנושא. אתר טוב אינו מבלבל את הקונה. הוא מנווט אותו בצורה כחמה בכל שלבי ההתעניינות, ההתלבטות, ההחלטה וההזמנה. 

על מה כדאי לשים את הדגשים בבניית אתר אינטרנט?
דף הבית - מכיל מידע רלוונטי ותמציתי. קישורים פנימיים הגיוניים ורלוונטיים ביותר ותפריט מובן ונוח שיעזור ללקוח לנווט למידע או מוצר רלוונטיים לו. אין להעמיס את הדף הראשי בתמונות, סרטוני וידאו או בתבניות צבעוניות. השתמשו בתמונות וסרטונים רלוונטיים בלבד ובצבעים שקטים ומרגיעים. גרמו לקונה הפוטנציאלי לרצות להישאר באתר שלכם.

עיצוב האתר - הקפידו על שילוב צנוע שקט ורגוע של צבעים וגופנים. השתמשו בצבעי החברה שלכם להגברת המיתוג, אך אל תגזימו במידה ומדובר בצבעים צעקניים. הימנעו מחלונות קופצים והיצמדו לקו עיצובי אחיד. דאגו למעבר קל בין הדפים השונים באתר ולניווט נוח.

תוכן הדפים - הקפידו על תוכן איכותי, ממוקד ורלוונטי לעסק שלכם.

התאמה למובייל - פרט זה חשוב במיוחד מאחר ואנשים רבים מחפשים שירותים או מוצרים בטלפונים סלולאריים או בטבלטים. הקפידו על בניית אתר המותאם למובייל, אחרת אתם מפסידים נתח גדול מאוד של השוק. התוכן באתר הנייד צריך להיות מתומצת וממוקד יותר מזה שבאתר. לקוחות מובייל אינם קוראים כתבות ארוכות. ציינו כמה מילות פתיח, יתרונות המוצר או השירות, אפשרי לשלב סרטון קצר ופרטי התקשרות. חברות רבות גם פונות ליצירת אפליקציות לטלפונים הניידים בשל הפוטנציאל העצום של הנישה הזאת.





הוספת מאמר