קידום אתרים

  • 31-05-2015
  • מאת sshayseo

קידום אתרים באינטרנט, כל שלבי הקידום

כל עסק, קטן או גדול, זקוק לשירותי קידום אתרים באינטרנט, שירות זה ידוע גם בשם SEO (Search Engine Optimization). קידום אתרים נחשב לאחד מהתחומים המאתגרים והמעניינים ביותר לאור העובדה כי גוגל משנה בתדירות גבוהה את הפרמטרים באלגוריתם שלה ולכן על מקדם האתרים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק על מנת לוודא כי האתרים שהוא מקדם ישמרו על מקומם הגבוה בתוצאות החיפוש.

שלבי הקידום

חשוב לציין כי קידום אתרים באינטרנט נועד להציב את אתר הלקוח בראש תוצאות החיפוש. ככל שהמיקום בדף תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים אחרים גבוה יותר כך זוכה האתר ליותר כניסות ולכן יכול לתרגם זאת לגידול בהכנסות וברווחים. מקדם האתרים נעזר במגוון טכניקות וכלים מתקדמים לעבודתו, ויש להבדיל בין קידום אתרים אורגני המתבצע לאורך זמן לבין קידום ממומן (PPC) שנערך לרוב לזמן קצר.

שלבי הקידום של האתר הינם:

· אופטימיזציה של האתר- בדיקת ותיקון הקוד כולל התאמתו לקידום בגוגל.

· בניית קישורים- יצירת קישורים איכותיים וחזקים לאתר.

· ניווט באתר- יצירת היררכיה בין דפי האתר כדי להנגיש אותו לגולשים.

· חקר שוק ומתחרים- בדיקת המתחרים בענף ויצירת בידול מהם.

· מחקר ביטויי מפתח- חקר מילים מעמיק כדי שגולשים יוכלו להגיע לאתר בקלות.

· ניתוח התנהגות גולשים- בעזרת גוגל אנליטיקס מנתח מקדם האתרים את התנהגות הגולשים ומשפר את האתר בהתאם.

מקצועיות וניסיון

קידום אתרים באינטרנט דורש ניסיון רב וידע מעמיק בתחום. מקדם אתרים מקצועי פועל במסירות ובשקיפות במטרה לקדם את האתר באמצעים כשרים. לכן, חשוב לבחור חברת קידום אתרים אמינה שאינה פועלת בטכניקות פסולות העלולות להוביל לעונש מגוגל. קידום אתרים נכון אורך זמן אך מביא לתוצאות ארוכות טווח מהן העסק נהנה וזוכה לחשיפה גבוהה ולתנועת גולשים ערה לאתר שלו.


הוספת מאמר