אינטרנט

  • 23-07-2015
  • מאת Mahorh52

איך לבנות קמפיין שיווק באינטרנט שיוביל להצלחה

איפה מתחילים? אינטרקליק מלווים אתכם בבניית הקמפיין

אז קודם כל, צריך לבנות את המצב הקיים. מה זה אומר? כאשר אנחנו מבאים לפרסם קמפיין, אני צריכים לדעת אם נעשה למוצר הקיים קמפיין בעבר. זה יעזור לנו לדעת האם כבר יש למוצר חשיפה מסוימת באינטרנט ואם כן, עד איזו רמה. פרמטר נוסף הוא הגדרת מטרה. האם הלקוח מעוניין שהקמפיין יהיה קצר טווח או ארוך טווח? כמו כן, אחד הדברים החשובים הוא התקציב. הלקוח צריך לדייק בתקציב העומד ברשותו על מנת שתוכל להחליט באיזו פלטפורמה ניתן לקדם קמפיין בצורה הכי יעילה שניתן.

לאחר שביררנו את כל אלה ויש לנו פלטפורמה לבניית קמפיין אינטרנטי אינטרקליק, עכשיו אנחנו צריכים לבנות אסטרטגיית שיווק. נניח והפלטפורמה לקמפיין שלנו היא פייסבוק ועסק אותו אנחנו רוצים לקדם הוא גני אירועים, אנחנו צריכים להחליט באיזה רדיוס גיאוגרפי הקמפיין ירוץ, כמה זמן וכמובן סינון קהל. מה הכוונה בסינון קהל? ובכן, לכל משתמש בפייסבוק יש סטטוס. כאשר אתה מנהל קמפיין, פייסבוק נותנים לך את הכלים לבחור את הקהל יעד שלך. מאחר ואנחנו לקחנו גני אירועים כדוגמא, יש לבחור לקמפיין בפייסבוק את הסטאטוס “מאורס/ת”. זה קודם כל יבטיח שרק אנשים מאורסים יצפו במועדות של הקמפיין.

כשאנו באים להכין קמפיין פרסום באינטרנט לעסק או לכל מטרה אחרת אחרת עלינו להתייחס למספר פרמטרים חשובים. פרמטרים אלה יסייעו בידינו לבנות קמפיין פרסום אפקטיבי המשיג את יעדיו.

נעבור לחלק שבאמת דורש עבודה

לאחר שסיימנו להגדיר לעצמנו פלטפורמה אינטרקליק , תקציב ואסטרטגיה שיווקית, עכשיו נשאר החלק היצירתי. מודעות פייסבוק מפורסמות בשיטה של באנרים. כאשר אנחנו רוצים לפרסם מודעה, אנחנו צריכים להכין באנר/ים לעסק אותו אנחנו מקדמים. במידה ואתם לא בעלי מקצוע בכל מה שנוגע לבאנרים, תמיד ניתן לפנות למעצב מקצועי שיכין את הבאנרים בשבילכם. לאחר שיש באנרים, עכשיו נשאר להריץ את המודעה בקמפיין. מאמר זה רלוונטי במידה ויש כבר לעסק דף נחיתה אותו אתם מקשרים לבאנר. במידה ואין, דף נחיתה הוא הדבר הראשון שצריך להתחיל איתו.


הוספת מאמר