קידום אתרים

  • 10-08-2015
  • מאת RAC1

הקשר בין קידום אתרים לטקסט באתר

בקידום אתרים אחת הפעולות הראשוניות לאחר ניתוח ופילוח שוק היא אופטימיזציה של האתר. מומחים בקידום אתרים הבינו שככל שהטקסטים באתר ארוכים יותר, הגולשים מאבדים עניין נוטשים ועוברים למתחרים. זו הסיבה שמקדמי אתרים דואגים שאתרים יכתבו באופן ממוקד ומתומצת ויהיו קלים לקריאה כדי שיזכו לביקורים רבים של גולשים וקבלת לידים רבים יחסים למתחרים שלהם.

איך לכתוב טקסט אתר איכותי?

כפי שציינו בתחילה קידום אתרים מוצלח מבוסס על כך שטקסט האתר צריך להיות קצר וממוקד, וחייב להתמקד אך ורק בתועלת שהוא מביא ללקוח. חשוב מאוד לא לפרט יתר על המידה לגבי העסק שלכם או המוצר, אלא רק מה שרלוונטי ומעניין עבור הגולש. לדוגמא, גולש המעוניין בשירותי עריכת דין, מחפש עורך דין מקצועי בתחום עם המלצות, שטיפל בתיקים זהים לתיק שלו ושזכה בכמה שיותר משפטים. לכן חשוב שתתמקדו בנושאים הללו כיוון שזה עיקר התועלת עבור הגולש במקרה זה.

כיצד תדעו האם הטקסט שכתבתם נכון ?

דרך נהדרת לדעת האם הטקסט שכתבתם נכון, ממוקד ומותאם לתועלת עבור הגולש, היא לבקש ממקדמי האתר לבחון את משך הזמן שבו הגולש נשאר באתר שלכם. אם הגולש נשאר למשך 2-3 דקות לפחות, הדבר מוכיח שהאינפורמציה אליה הגיעה מעניינית, עונה על שאילתת החיפוש שביצע בגוגל והמידע שקיבל ממכם יעיל עבורו.

זכרו כי גם לאחר העלאת האתר לאוויר תמיד ניתן לשנות את הטקסט ולשפרו. כדי לדעת האם האופטימיזציה שבוצעה והתכנים שהועלו אפקטיביים עבור האתר, יש לבחון את דוחות האנליטיקס ולראות מי הגולשים שהגיעו לאתר, דרך אליו ביטויי מפתח הם הגיעו ולמשך כמה זמן נשארו בדף הנחיתה. מתוך נתונים אלו תוכלו להסיק את המסקנות המתאימות ולשנות את הטקסט במידת הצורך.


הוספת מאמר