• 19-08-2015
  • מאת doryoelilco

מעבר למשרד חדש

מעבר למשרד חדש שונה בתכליתו ממעבר דירה רגיל מפני שהתהליך מצריך העברה של ציוד משרדי יקר, כגון מחשבים, ציוד חשמלי, מכונות, חפצי אומנות ועוד. אופי האריזה והעברה של הציוד שונים ממעבר תכולה רגיל ומצריכים שימוש בשירותי חברה המתמקצעת בתחום החברות והעסקים. מפני שמדובר בארגון וסידור ארוכים ומפרכים שלבעל עסק לא תמיד יש זמן אליהם לרוב ייחפש חברת הובלה המסוגלת לתת את כל מכלול השירותים השונים. חברות הובלה המתמחות בהברה של משרדים, חברות ומפעלים מציעות חבילות שירות מותאמות המקלות על המעבר של העסק. 


על מה מומלץ לשים דגש כאשר בוחרים חברת הובלות?

מפני שמדובר בציוד יקר, מומלץ לפנות לחברה המתחייבת לבטח את הציוד שלכם. הביטוח מבטיח מתן פיצוי מלא במקרה של נזק לרכוש. נכון שחברות רבות מבטחות את הציוד שלהן מראש, אך הביטוח שלהן לא תמיד מכסה את כל הסעיפים הרלוונטיים. חברות מסויימות גם יציעו לכם שירות זה ללא תשלום, כחלק מעסקת החבילה שהציעו לכם. במקרה זה השימוש בביטוח הופך לכידאי ביותר. 

שירות חשוב נוסף להעברה של חברה או משרד הוא העברה בעזרת שירותי מנוף. המנוף מאפשר להעביר ציוד כבד במיוחד ולהרימו לקומות גבוהות ואף לרבי קומות. 

שירות חשוב נוסף שמומלץ להשתמש בו הוא - אריזה ופריקה של ציוד משרדי. במסגרת השירות צוות מיוחד יגיע לעסק שלכם ויבצע את תהליך האריזה, הסידור והארגון עבורכם. הצוות גם מגיע מצוייד בכל חומרי האריזה הדרושים לסוג התכולה שלכם. השירות חוסך מבעל העסק זמן יקר ומאפשר לו להתמקד בעבודה במקום במעבר. 

שירות נוסף שעשוי להיות רלוונטי לחלק מהעסקים הוא אחסון הציוד. מתאים למי שתאריך היציאה מהמשרד הישן לא חופף לתאריך הכניסה למשרד החדש, או כאשר יש צורך להעביר את הציוד בצורה הדרגתית. יכול גם לסייע לאחסון ציוד עודף או ישן שבעל העסק תרם החליט מה לעשות אתו. 

בבעלות שירותי הובלה העובדים עם חברות ועסקים צי משאיות המסוגלות להכיל ולהעביר את כל התכולה במהירות וביעילות. בחירת חברה מתאימה ומקצועית יכולה לחסוך זמן יקר וכסף לבעל העסק. 


הוספת מאמר