קידום אתרים

  • 29-12-2015
  • מאת שטרודלה

זכיינות - עכשיו לעשות

זכיינות – כמה טיפים להצלחה

כאשר מדובר על זיכיון, זוהי שיטה מסחרית שנותנת לאדם, זכות להשתמש במהלך תקופה מסוימת בשיטות העסקיות ובנכסים  ובסמלי המסחר שנמצאים בבעלותה, כמו לוגו, עיצוב, מוניטין וכדומה. האישור על זכיינות, ניתן בתמורה לתשלום שנקבע מראש בין הזכיין לרשת המזכה.  שיטה זו, הינה משתלמת לשני הצדדים חשוב כי הזכיין יבדוק באופן יסודי את כל מה שמשתמע מההסכם, כי הסכם זה, יכול להראות את כדאיות העסקה, כגון: כדאיות העסקה, ההשקעה הנדרשת, משך ההתחייבות, מידת חופש הפעילות  ועוד. הבדיקה של הזיכיון, חייב להתבצע באמצעות מומחים כגון, יועצים עסקיים, יועצים משפטיים ואנשי מקצוע מתחומים שונים שיש להם ניסיון בתחום הזיכיון.

הלבטים במהלך העבודה של הזכיינים

 

לעיתים הזכיין אינו מודע לכך שאם היה בוחר להגיע לעסק משלו בכוחות עצמו, הוא היה חייב להתמודד עם היבטים שונים בדרך כלל מובנים ברשת הזכיינות. ההיבטים הללו כוללים: פיתוח מוצר, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה. גיוס צוות עובדים, פרסום של חוברות נהלים ומדריכי תפעול. מענה לדרישות משפטיות וכדומה. מדובר על סכומי כסף וחלק ניכר מהתמלוגים שמשלם הזכיין. יש להיות מוכנים לעבודה משותפת, ולהביע אמון ושקיפות ולהסכים לתנאי הרשת המזכה  בזמן שהיחסים הבלתי שגרתיים של זכיינות מבוססים על כבוד הדדי, שיתוף פעולה והבנה, ניתן ליצור תרבות מבטיחה שתגיע לסיפורי הצלחה רבה בישראל ובכל העולם. תמיד חשוב כי אנשי מקצוע, יהיו מאחורי הזכיין, כך שאם יש דברים שלא נראים לזכיין עצמו, תמיד יהיה לו לאן לפנות לגבי ייעוץ.

זכיינות – שיטה מצליחה ומוכחת!

 

עסק שמקורו בזכיינות, הינו עסק פעיל שהקהל כבר מכיר את המוצרים שנמכרים ע"י הרשת ויודע כבר את טיב האיכות שלהם, כאשר מדובר בחנות אופנה, מזון או קוסמטיקה וכדומה,  הכל הופך להיות הרבה יותר פשוט כאשר ישנו עסק או רשת שהוא מותג קיים. הסיכוי לרווחים הוא גדול יותר ואין סיכונים כמו בעסק חדש שהוא אינו מוכר. לרשת מזכה יש הרבה יותר ניסיון בשיווק מוצריה באמצעות דרך או שיטה מסוימת שעל פיה היא עובדת כבר שנים. יש לברר ולבחור את הרשת המזכה על פי הצלחתה, לפני שבוחרים לנהל סניף.

 

 

 

 

 

 

 


הוספת מאמר