קידום אתרים

  • 27-01-2016
  • מאת sharonkal80

מהו קידום אתרים אורגני ?

כיום, בשל שפע האתרים הנמצאים ברשת האינטרנט, קשה מאוד לאתר אינטרנט לבדו למשוך לקוחות פוטנציאליים. נכון להיום, מרבית החיפושים באינטרנט מתבצעים במנוע החיפוש גוגל, וזהו מנוע החיפוש המוביל בעולם. בשנים האחרונות גוגל עובר מהפך בכל הקשור לאלגוריתם החיפוש שלו, וזה במטרה לספק תוכן איכותי יותר באתרים. שינוי זה הפך את קידום האתרים לעבודה קשה ומסובכת הרבה יותר. מה שנחשב עד לא מזמן לטכניקות קלות ונוחות לקידום אתרים כבר לא רלוונטי היום, וייתכן אף שטכניקות אלו יכולות להזיק בקידום האתר.

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים: הקידום האורגני והקידום הממומן. הקידום הממומן אלו הם פרסומות במנוע החיפוש של גוגל המוצגות בראש תוצאות החיפוש או לצדם. בקידום ממומן עובדים על פי תקציב יומי בו מחליטים כמה כסף רוצים להשקיע ביום, ועל פי זה מנהלים את פרסום הקמפיין הממומן. קידום אתרים אורגני, בשונה מקידום ממומן, מטרתו להביא תוצאות חזקות בטווח הבינוני והארוך. לקידום האורגני יש המון טכניקות, כאשר בניית תוכנית קידום נכונה צריכה להתבסס על תוכן איכותי באתר ואופטימיזציה נכונה. אופטימיזציה היא בעצם בניית האתר על פי ההנחיות של גוגל, היררכיה נכונה והתאמת הקוד להנחיות. אחרי שמבצעים תהליך אופטימיזציה טוב באתר, האתר או הקשרו יקפוץ בהרבה מתוצאות החיפוש.

למי מתאים קידום אתרים על ידי שימוש בקידום אתרים אורגני ?

קידום אורגני מתאים בעיקר לעסקים בעלי מודל עסקי מגובש, המבינים כמה כל לקוח שווה ולהם וכמה רווח נכנס מכל לקוח חדש. תהליך של קידום אתרים אורגניים כרוך בהוצאה נוספת קבועה, ולכן הוא מיועד לבעלי עסקים שיודעים שהם יוכלו לעמוד בתשלומי העלות החודשית הקבועה.  בנוסף, מי שלא רוצה להיות תלוי במערכת הפרסומות של גוגל ולקדם אתרים באופן ממומן יכול להיעזר בקידום אורגני. עסק המעוניין לבנות ערוץ שיווקי באופן עצמאי, מסודר ולטווח ארוך, יימצא לנכון להשתמש בשירותי קידום אתרים אורגניים. ניתן ללמוד לבד את עקרונות הקידום האורגני, אך עם זאת מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שתמנע טעויות במהלך הדרך ותוכל לחסוך זמן וכסף רב.


הוספת מאמר