• 08-02-2016
  • מאת avitheking12

טיפים שימושיים לדיאטות מהירות בכל גיל

ירידה מהירה במשקל אפשרית כאשר עושים זאת על פי תפריט דיאטה מאוזן ונכון, תפריט שהורכב על ידי דיאטנית. דיאטות מהירות אינן פוגעות בבריאות הגוף כאשר התהליך מלווה באנשי מקצוע ומפוקח, ההמלצה שלנו היא דיאטות מהירות עם 3-4 ארוחות מזינות בכל יום מבלי לוותר על אוכל טעים או בילויים חברתיים במסעדות.

הקפידו לשתות הרבה מים בכל יום

מים חשובים מאוד לבריאות הגוף והם מכילים 0 קלוריות, במהלך היום כדאי לשתות לפחות ליטר וצי של מים, תפריטי דיאטות מהירות משלבים גם 2 ליטרים של מים. כדאי לדעת כי כל שאר הנוזלים שאנחנו שותים (מיצים, פירות, משקאות קלים, משקאות אלכוהול, חלב) מכירים כמות מכובדת של קלוריות, כוס מיץ אחד מכילה לעתים גם 100 קלוריות. דיאטות מהירות משמען ויתור על קלוריות מיותרות שאינן תורמות לתחושת השובע ורק מעמיסות עלינו קלוריות נוספות מיותרות. עשו לכם הרגל להתרחק ממיצים מתוקים וכל משקה שאינו מים, אתם שותים רק מים והרבה מים.  שימו לב, שתייה מרובה של מים גם משפרת את תהליכי חילוף החומרים בגוף. אם אתם לא מסוגלים לשאת בטעם של המים תוכלו להוסיף מעט לימון או נענע.

מוציאים מהתפריט את הלחם הלבן והפסטות

קמח לבן הוא אחד הרכיבים האהובים עלינו ביותר, רוב האנשים אינם מעבירים יום אחד בלי לצרוך בצורה כלשהי מוצרי קמח לבן. מאכלים עם קמח לבן מכילים כמות גדולה של פחמימות שגורמת לגוף שלנו להתנפח בעיקר באזור הבטן. תפריט דיאטות מהירות מחליפים כמעט מיד את כל מאכלי הקמח הלבן בירקות ופירות או מאכלים עם קמח מלא וקטניות אחרות ובריאות יותר. אם תרצו לרדת במשקל מהר נמליץ על תפריטי דיאטות מהירות ללא קמח לבן או מלא, עליכם להחליף את כל מוצרי הקמח בירקות.


הוספת מאמר