• 17-02-2016
  • מאת Adva11

היפניות שולטות

שוק הרכב הוא שוק מאוד מגוון ומכיל רכבים המיוצרים בכל מיני מוקדים ברחבי העולם, כאשר בארץ יש יצרני מכוניות שהם אהודים יותר וכאלה שהם אהודים פחות, או שהם פשוט יקרים מידי ולכן לא נרכשים בכמויות גדלות. כאשר צרכן ישראלי בא לבצע רכישה של רכב חדש הוא מונע מכל מיני שיקולים לביצוע של רכישה זאת כאשר הראשונה היא רכישה של רכב חזק ואמין שלא יצריך ממנו ביקורים רבים במוסך בשל תקלות ובעיות בדגם אותו הוא רכש והשני הוא העניין של מחיר אותו צריכים לשלם עבור המכונית עצמה.

לכן, ניתן לראות כי הדגמים היפניים שולטים בצורה בלתי מעורערת בשוק רכבי המשפחה והמנהלים ומציגים מחיר משתלם ביחס לטיפול הנדרש עבור רכב פופולארי כמו מאזדה לאורך שנות הבעלות עליו.


השילוב הקדוש של כלי רכב איכותים

כלי הרכב האידיאלי ישלב את העלות אל מול התועלת כאשר אלה שנמצאים ראשונים במעלה הם כלי הרכב היפניים אשר מציגים שמירה על ערך הרכב וירידה נמוכה במחיר של הרכב גם לאחר כמה שנים, לעומת יתר היצרניות. יצרנים של מאזדה, טויוטה וסובארו עדיין מקבלים נתח רחב של שוק הצרכנים הישראלי אשר בוחר לבצע רכישה זאת שוב ושוב ללא כל סימן שאלה.

כאשר רואים מחיר שנותר גבוה גם כאשר הרכב הזה הוא כבר כמה שנים על הכביש לעומת רכב מציג אותן שנים על הכביש במחיר נמוך הרבה יותר, כדאי לבדוק האם הראשון הוא רכב יפני והשני הוא רכב של יצרן אחר. יש סיבה מאוד ברורה למחירים גבוהים וכאשר יש רכב עם ביקוש גבוה שנמכר בצורה טובה מחיר שלו יישאר גבוה למרות שהוא לא הכי יוקרתי או לא הכי חדש.

 


הוספת מאמר