• 19-05-2016
  • מאת Adva11

תפריט דיאטה לבני נוער

עם כל מה שקורה ברשת האינטרנט זה הולך ונעשה די ברור כי לנגד האפשרות לתת לאנשים שאינם עומדים בקריטריונים של רזון שמפגינות חברות ומותגים נחשבים מסביב לכל העולם לחיות את החיים שלהם באהבה ותחושת שלמות עם המראה שלהם, ישנו הפן שמציין כי ישנה עליה גדולה במשקל של האדם המערבי ויחד עם אכילה מרובה של אוכל שפשוט אינו בריא אין ברירה מלבד כניסה אל אורח חיים בריא יותר לפני שהחל עידן האוכל המהיר והמעובד וכל השפע הזה של מזון להגדיר את כל הרגעים הפנויים שלנו במהלך יממה שלמה.

כל אלה משפיעים גם במידה ניכרת על העולם של בני הנוער שגועשים יחד עם כל הרשת החברתית ומנסים להתאים את עצמם אל הדבר שנחשב הכי נכון ואהוד על החברה הכללית. אם הם רצים לבצע דיאטת כאסח 10 קילו, איך בדיוק אפשר ללוות אותם בצורה נכונה אל עבר תחושת שביעות רצון מהמראה שלהם? קוראים הלאה.


תפריט מאוזן עבור בני נוער

מה שחשוב להבין כאשר מדובר בבני נוער הוא שהם עדיין אנשים שנמצאים בהתפתחות והגוף דורש מהם תפריט יומי שהוא די שונה מזה שאפשר להעניק לאדם בוגר שרוצה להתחיל דיאטת כאסח 10 קילו למשך תקופה קצרה ויעילה. עבור בני נוער חשוב להזין את הגוף בכל אבות המזון שכוללים חלבונים מבשר ו/או עוף רזה כמו עוף הודו, אם רוצים לאכול ביצים אז עדיף לאכול אותן קשות או בצורת חביתה ללא שמן כלל, לאכול דגים אפויים כי זה מקור נהדר לאומגה 3, לבחור בלחם קל מחיטה מלאה על פני לחם מקמח לבן וכמובן אי אפשר ללא אכילה של ירקות ופירות על בסיס יומיומי עם הגבלה על כמות הפירות בשל כמות הסוכר שהם מכילים.


הוספת מאמר