• 25-05-2016
  • מאת zivdahan

בניית אתר לרואה חשבון

בתור אנשי מקצוע ובפרט כרואי חשבון, אתם כל הזמן עסוקים בשני מסלולים מקבילים, לשרת לקוחות קיימים בצורה אופטימלית על מנת להעניק להם את השירות הטוב ביותר ובכך בעצם לשמר את הקשר איתם, ובמסלול השני, למשוך אליכם לקוחות חדשים, רצוי לקוחות שיש להם עסקים נרחבים אשר תוכלו לשרת בצורה נאמנה ובכך להגדיל את העסק שלכם.

בשביל למשוך לקוחות חדשים, וכן בשביל לשמר לקוחות קיימים, אתם צריכים להיות כל הזמן עם היד על הדופק, בכל דבר, החל מהצדדים המקצועיים שבעבודה, המשך בזמינות ונגישות, וכלה בשיווק ופרסום. בדיוק לשם כך אתם זקוקים לאתר אינטרנט איכותי ואטרקטיבי שיוכל לעזור לכם להיחשף בפני גולשים אשר מחפשים רואה חשבון.

בניית אתר לרואי חשבון, איננו שונה משמעותית מבניית אתר לבעלי מקצוע חופשיים בתחומים אחרים, ההבדל נובע מעצם העיסוק, מן הסתם, אך גם מעצם הקהל אליו אתם פונים. לרוב, העיסוק של רואי חשבון הוא מול קהל ספציפי, מצומצם יחסית, מדובר בבעלי עסקים ועצמאים. לכן האתר גם צריך לפנות עליהם יותר מאשר לכלל קהל הגולשים.

אתרים תדמיתיים של רואי חשבון – אילו סוגים קיימים ומה עדיף

כל מי שמכיר את עולם האינטרנט יודע שקיימים שני סוגי אתרים עיקריים לשיווק ותדמית. אתר דינמי ואתר סטטי. כך גם בתחום של בניית אתרים לרואי חשבון. בחלק זה נבחן את ההבדל ביניהם וכן איזה מבין האתרים עדיף.

אתר דינמי – מדובר באתר שאיננו מוגבל בעמודים, הם מתחלקים באופן הבא: עמוד בית, עמוד אודות, עמוד צור קשר, וכן מספר בלתי מוגבל של תוכן מקצועי לרווחת הגולשים. ישנם אתרים דינמיים שכוללים בין היתר גם פורום בו הגולשים יכולים להציג שאלות ואחד מעובדי המשרד יענה להם עליהן, וכן עמודים אחרים שיכולים לחשוף את המשרד ועבודתו.

אין זה מספיק לבנות אתר דינמי, יש צורך לקדם אותו בגוגל. קידום זה יכול להתבצע באמצעות SEO, קידום אורגני במנוע החיפוש וכן באמצעות קידום ממומן, כלומר רכישת פרסום בגוגל. מן הסתם, שני התהליכים עולים כסף, דורשים זמן, ומחייבים אותנו לעבוד קשה בשביל להגיע לתוצאות מוצלחות. אך ברגע שאנחנו מגיעים לתוצאות אלו, הרי שהאתר זוכה לחשיפה מרובה.

אתר סטטי – זה אתר שנחשב פחות יעיל לשיווק אך הוא יכול להיות מספיק במובנים מסוימים. מדובר באתר שלא משתנה לעיתים תכופות, ועל כן גם אין צורך שהוא יהיה בלתי מוגבל בעמודים. בדרך כלל אתר כזה משרת רואי חשבון ותיקים בתחום שלא זקוקים לחשיפה גדולה אלא רק לנראות ברשת, כלומר "גם אנחנו שם". לרוב האתר יכלול עמוד בית, אודות, עמוד צור קשר, הצגת השירותים שהאתר מציג, וייתכן והוא יכלול גם עמוד תוכן או עמוד שאלות ותשובות. יש לציין שעלות אתר כזה היא נמוכה יותר ועם זאת, יש לקחת בחשבון שהוא פחות אידיאלי לקידום ולכן הקמתו פחות מומלצת מאתר דינמי. 


הוספת מאמר