• 08-05-2017
  • מאת ArcherEscort

5 תרגילי סיבולת לשיפור חיי המין

סקס טוב לעיתים קרובות דורש הרבה סיבולת וכושר התמדה, במיוחד כאשר השותף שלך הוא חובב פרוע ונלהב. מאמר זה בא לעזרתכם עם כמה תרגילים מיוחדים שאתם יכולים לעשות על מנת לשפר את כושר הגופני שלכם וכתוצאה מכך את ביצועי הסקס והמין.

גבירותיי, מה אם את להיות מוזמן במשך לילה שלם ואת הדייט שלך מצפה לך להיות מכונת אהבה אמיתית ולנסות את כל תנוכות הסקס ספר קאמא סוטרה? אתה לא יכול להרשות לעצמך לקבל עייף או יש כאב גב. גמישות וסיבולת הם התשובה.

גבר יקר, כאשר אתה בעת המפגש הלוהט עם בת הלוויה הסקסית או המעסה הארוטית המפנקת שהזמנת דרך אתר MonacoEscort, אתה רוצה לתת את הביצוע הטוב ביותר שלך בכדי לעשות רושם נהדר, אז אתה צריך לחשוב על הכושר והסיבולת שלך, על מנת שתוכל לחחות את הרפתקה הסקס ללא חשש מגמירה מהירה ולהפוך אותה להיות בלתי נשכחת!

לכן החלטתי לכתוב מאמר זה בכדי לבוא לעזרתך עם כמה דוגמאות של תרגילים המסייעים לך מספיק כושר לעמוד האחרון במהלך הלילה של סקס חם.

הבא נתחיל:

1. שכיבות סמיכה - שכיבות סמיכה עוזרות לך לגדול כוח בזרועותיך ובחזה, ואתה משתמש אלה שני מאוד לעתים קרובות במהלך יחסי מין! המטרה שלך היא לעשות סטים של חזרות: 10-12 פעמים כול חזרה כפול שלושה חזרות, סה"כ בין 30-50 שכיבות סמיכה.

2. כפיפות בטן - התחל את העבודה שלך עם כפיפות בטן: לשכב על הגב, לתמוך הצוואר שלך בעזרת הידיים, לשמור את הברכיים כפופות ואת הרגליים על הרצפה. האם שלוש סטים של 12-15 חזרות כל סט.

3. קגלס - הגביע הקדוש הזה שכל אישה צריכה לגלות, קיגלס הם סוג של פעילות גופנית שיש לה השפעה ישירה ביותר על הביצועים המיניים שלך.

קגלס הם פשוטים מאוד לעשות - להכות את השרירים שבהם אתה משתמש כדי להשתין, בדיוק כמו שאתה מנסה לעצור בזמן שאתה להשתין.

להחזיק את התכווצות במשך שלוש שניות לעשות את זה שוב, שלוש קבוצות של 10 התכווצויות, שלוש פעמים ביום.

4. סקוואטים - סקוואט טובים לחיי המין שלך, כי הם עוזרים לך להתרגל לעמוד בעת המשקל. זה עוזר לך לקיים יחסי מין עם הגברת שלך, בזמן שהיא לחוצה על הקיר ואתה מחזיק אותה בזרועותיך.

סקוואט עוזרים לך לפתח רגל וחוזק לאחור, כך שתוכלו לקיים יחסי מין מטורפים עם הדייט שלכם ללא בעיה כלל.

5. הרמת רגל - הנה תרגיל שכל הנשים יודה לך על עושה, כי זה עוזר הבחור להגיע לנקודה G בקלות רבה יותר!

התרגיל מורכב הרמת הרגליים אל החזה שלך, עוזר לך להטות את האגן כלפי מעלה ולהגיע לנקודה הידועה לשמצה.


 הערות נוספות - מדריך זה נכתב עבור אתר 2all.co.il ע"י Archer המתמחה במיניות וסקס - למאמרים נוספים בנושאי מין וסקס היכנסו לפרופיל האישי שלי.

נשמח לשמוע תגובות והצעות לשיפורים בפורום של האתר או ברשתות החברתיות.


הוספת מאמר