• 10-09-2017
  • מאת arikstudy1

5 דרכים לחדש תוכן לבלוג קידום אתרים

כולם אומרים התוכן הוא המלך אז אם כך הדבר הקישורים הם המלכה. יחד עם מנה טובה של שיווק הם עושים טוב לממלכה. אבל מה אם אתה מתקשה לייצר תוכן חדש על בסיס קבוע? איך יכולים בלוגרים ובעלי אתרי אינטרנט עסוקים למנף את מה שהם כבר עשו לטובת הקהלים המקוונים שלהם ולהראות טוב יותר בפני מנועי החיפוש? התשובה לשאלה זו טמונה בניתוח של תהליכי יצירת התוכן בארגון הכולל. כמובן שישנן חברות הנותנות ייעוץ אבל עד אשר תפנה לאחת כזו, הנה מספר עצות עבור אלה הפעילים כבר בקידום אתרים כדי לחדש תוכן עבור האינטרנט.

קבל יותר כוח מ- PowerPoint

הפוך מצגות PowerPoint למאמרים או הודעות בלוג ולהיפך. זה שיווק חכם בכל אופן, לבנות תמיכה על ידי מצגת הנראית בעין לנושא עליו אתה מדבר בכנסים, עם לקוחות פוטנציאליים או מצבים אחרים הדורשים PowerPoint. למה לא למנף את המאמץ ולהשתמש במצגת PowerPoint להשראה ליצור מאמר לפרסום מחדש בבלוגים אחרים או פרסומים בתעשייה? בניגוד לכך, מאמר נהדר שמדבר היטב על נקודות המפתח שלך עם מחקר ודוגמאות יכול להיות מתאר מושלם ליצירת מצגת PowerPoint יעילה. שתי ציפורים, במכה אחת.

אם אתה בר מזל ומקבל קישורים על ידי בלוגרים אחרים, קישורים רבים כאלה אינם כוללים את הטקסט המלא של תשובתך, שבו תוכל להשתמש בתוכן המקוון שלך רק את הקישור.

חלוקה

קח מאמר ארוך שיש לך שפורסם באינטרנט או בכל מקום אחר ראוי לציון וחלק אותו לסדרה של הודעות בלוג. הוסף ספר מילים עדכן את המידע במידת הצורך וצרף יחד הרבה קישורים. טקטיקה זו כמובן משנה את המאמר המקורי ויוצרת קטעים מובנים המשלבים קטעים אקטואליים. אם אתה לא כותב מאמרים בדרך זו, ייתכן שהגיע הזמן להתחיל.

כיצד להפוך לימון ללימונדה

הודעות לעיתונות שנכתבו בסגנון AP הם די משעממות את הגולשים. בעצם הם די משעממים את כולם. קח את החלקים העיקריים של ההודעה ושכתב אותה כמו בלוג הקפד לצטט דוגמאות, הצע טיפים וקשר את המשאבים הרלוונטיים, אידיאלי לבלוגים אחרים המשפיעים על הנושא. אין שום נזק בקישור עם תוספת של ההודעה המקורית.

מה שחדש חדש

בלוג חזק לעתים קרובות מפרסם מגוון של טיפים, תובנות לאורך זמן. אני כבר עוסק בתחום הפוסטים התוכן משנת 2010 ותאמינו לי, היו לי הרבה הזדמנויות לעדכן תוכן במשך השנים של פרסום הבלוגים. שיווק בענף החיפוש משתנה די מהר, ליצור את הצורך להציע טיפים מעודכנים להישאר מעודכן. מהו מקור טוב יותר עבור עדכונים אלה מאשר פוסטים ישנים שלך שהיו פופולאריים בעבר? עדכן את הכותרת, למשל, כל הטיפים חדשים לתוכן מחודש בבלוג, כמו גם את הטיפים בפועל ולעשות הפניות חדשות. הקפד לבדוק שוב ולעדכן את מילות המפתח. הוסף דוגמאות וקישורים חדשים למשאבים חיצוניים, בלוגים בעלי השפעה אידיאלית על הנושא.

מענק

כאשר אתה מצלם וידאו לקידום מקוון, קח תמונות מסך של רגעים מרגשים. שתף אותם באתרי שיתוף תמונות וברשתות חברתיות עם קישור חזרה לפוסט בבלוג שבו הסרט מוטמע. אם אתה מנהל בלוגים מרובים על נושאים דומים באופן רלוונטי, הצג את התמונות יחד עם תמליל טקסט ייחודי של תוכן המילה בתוך הוידיאו. קישור חזרה אל הבלוג עם וידאו מוטבע. טיפים אלה הם ממש קצה הקרחון מה שיכול להיות מיושם בכול תחום. זה יכול להיות גם יצירתי והבנת מה קהל היעד שלך רוצה. תקשיב לבלוג, תגובות או היעדר תגובות, ניתוח אינטרנט וניטור מדיה חברתית כדי לקבל מושג על איך הקהל מגיב וגם כדי לקבל רעיונות חדשים עבור תוכן יותר מעניין. כמו בכל שיווק, גם בקידום אתרים זה עניין של צפייה מה הקהל רוצה, ועלייך לעשות כמיטב יכולתך כדי לתת להם את זה. אם הם לא מגיבים, השתמש בניתוח ובמשוב כדי לבצע שינויים ולעדכן.


הוספת מאמר